hållundan
Emozione!
Fulöl? Den var mycket smakrik, billig och förbannat god när den var kall...
Yayyhållundan skrev:Självklart. Mi casa Su casa. Min residens på 28.8 kvadrat står med vidöppna armar...
Precis, sicket skitsnack alltså.. Sort gulden gick ner fint!! Även jummna på bussenhållundan skrev:Fulöl? Den var mycket smakrik, billig och förbannat god när den var kall...
Idag är kylskåpet fyllt med 8 askar makrill i tomatsås, ketchup, margarin och thaisås. Jag har även 5 liter barnglögg om du blir sugen...Hultan skrev:
Hehehe, härligt studentigt!hållundan skrev:Idag är kylskåpet fyllt med 8 askar makrill i tomatsås, ketchup, margarin och thaisås. Jag har även 5 liter barnglögg om du blir sugen...
Jag ska handla mat, snart...
Hela 28 kvadrathållundan skrev:Självklart. Mi casa Su casa. Min residens på 28.8 kvadrat står med vidöppna armar...
Usch...hållundan skrev:Fulöl? Den var mycket smakrik, billig och förbannat god när den var kall...
Gör du narr av min lya ey?!sharpedge skrev:Hela 28 kvadrat
sharpedge skrev:Hela 28 kvadrat
fan du har 1 hel km2 mer än mig ju....hållundan skrev:Gör du narr av min lya ey?!
km2?Miss_Orchidee skrev:fan du har 1 hel km2 mer än mig ju....
Absolut inte, jag tyckte bara att det var roligt formulerat innanhållundan skrev:Gör du narr av min lya ey?!
Höhöhö, det är lugntsharpedge skrev:Absolut inte, jag tyckte bara att det var roligt formulerat innan
Jag hade lätt vart nöjd med runt 30-40 kvadrat om jag bara hittat en sån lght...
Själv sitter jag och trängs på 70 kvadrat
Gah... klaustrofobikänslorchrilla skrev:Det är ju en tvåpersonerslägenhet. Själv bor jag på 14 kvadrat...
Som jag dåhållundan skrev:Höhöhö, det är lugnt
Hade lätt suttit och knarrat ihop mig en 70 - 80 kvadrat, utan problem...
Frågan är bara var jag skulle gjort av alla mina möbler
sorry, hade nått klet på fingrarna och slant på knapparna.....hållundan skrev:km2?
Kvadratkilometrar är inte små dom...
Minsann...Miss_Orchidee skrev:sorry, hade nått klet på fingrarna och slant på knapparna.....
ja så är det när man fortfarande ligger i sängen vettuhållundan skrev:Minsann...
Jag hade ändå inte velat bo i en lägenhet på en kvadratkilometer... Fattar du hur jobbigt det hade vart att städa där eller?!
Steffi steffi steffi...Miss_Orchidee skrev:ja så är det när man fortfarande ligger i sängen vettu
Försök hitta en soffa på en halv kilometerhållundan skrev:Minsann...
Jag hade ändå inte velat bo i en lägenhet på en kvadratkilometer... Fattar du hur jobbigt det hade vart att städa där eller?!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|