Långa farbron
Yster tokfrans
hållundan skrev:Hade jag inte dragit till Halmstad idag hade jag vart fikus med er.
Fr. Olsson var jag på igår. Rätt stökigt och högljutt där... Oj va jag klagar
Surpuppa
hållundan skrev:Hade jag inte dragit till Halmstad idag hade jag vart fikus med er.
Fr. Olsson var jag på igår. Rätt stökigt och högljutt där... Oj va jag klagar
Amän. Fast ni är ju enligt utsago rätt skrikiga, det jämnar väl ut sig.Långa farbron skrev:Surpuppa
hållundan skrev:Amän. Fast ni är ju enligt utsago rätt skrikiga, det jämnar väl ut sig.
Jag tror att ni pratar i falsett. Hela bunten.Långa farbron skrev:Jo då,man hörs väl
Weeei Du fick lägenhetenMiss_Orchidee skrev:1:Farbron
2:Coola Ola
3:Miss_Orchidee
4:Mookie, ansluter 18:30
5: DaggeZ
6: sharpedge
Om det inte gör nått att hon kommer i målarkläder så......
ps. om det är nån som vill hjälpa till på Fredag och flytta grejer och har kanonstor bil så motages hjälp tacksamt
Kul att träffa alla igen med givetvis
JO, men mina föräldrar har inte så stor bil, och jag vill inte be mamma om deras bild för hon är lite anti att jag flyttar, så då lånar jag häldre nån annans bil.... (stolthet nivet)sharpedge skrev:Weeei Du fick lägenheten
Hjälpa att flytta saker kan jag nog, men bil har jag inte... Är det inte det man har föräldrar till för?
Miss_Orchidee skrev:JO, men mina föräldrar har inte så stor bil, och jag vill inte be mamma om deras bild för hon är lite anti att jag flyttar, så då lånar jag häldre nån annans bil.... (stolthet nivet)
Jag ska höra med farmor och farfar... men jag skulle behöva nån som hjälpte mig att bära lite, nog för att jag kan allt, men att bära upp en säng mm ensam känns lite tråkigt att hålla på med hela dagen....
Skrutten skrev:Tänkte ägna helgen åt spackling och målning hemma så jag kommer ändå ha blåbyxorna på
Mark skrev:1:Farbron
2:Coola Ola
3:Miss_Orchidee
4:Mookie, ansluter 18:30
5: DaggeZ
6: sharpedge
7: Skrutten
8: Black-Wolf, ansluter ev lite senare
9: Mark, kommer såklart i tid!
Långa farbron skrev:
Mark skrev:Bara för att du råkar vara född en kvart försent
jahaja, är det på det viset man blir bemött för att man visar lite omtanke...Långa farbron skrev:Men hellre det än att mäta var folk ska sova....
Mark skrev:jahaja, är det på det viset man blir bemött för att man visar lite omtanke...
För varje minut du kommer sent imorrn tycker jag att du ska böta 10 kr. Sådeså!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|