hållundan
Emozione!
Hoho, då vet man ju lite merMiss_Orchidee skrev:Bräcke
Kalas. Hur stor var lägenheten då?
Hoho, då vet man ju lite merMiss_Orchidee skrev:Bräcke
25m2.... men den är jätte mysig och välplanerad! GUD vilken tur jag harhållundan skrev:Hoho, då vet man ju lite mer
Kalas. Hur stor var lägenheten då?
Gnällrumpahållundan skrev:Jävlar, sporthoj och dess listor.
Huga.
Grattis till LGH iaf... Var ligger den?!
hehehehe, nedu jobbet ska göras imorgon av mig! ni behöver bara komma och dricka kaffe och vara trevligaCoola Ola skrev:Jag tror att blomfröken lurar er till sin lägenhet för att slippa göra allt jobb själv med målning etc och bara titta på o dricka saft istället.
Frystorkat!Maverick_ou812 skrev:Man kan önska sig kaffekoppar i inflyttningspresent...
Har du kaffekokare är väl en viktigare fråga?
Miss_Orchidee skrev:hehehehe, nedu jobbet ska göras imorgon av mig! ni behöver bara komma och dricka kaffe och vara trevliga
Ps. kom på att jag inte har några kaffekoppar.... men jag löser det
Jag är speciell, unik och värdefull. Liksom du Kiiiiiiiiiiim med en massa i. Det är inte alla som har det.Hultan skrev:Gnällrumpa
Det är ju det som gör sh till vad det är.. Sluta att försöka vara speciell.. ;-)
Fan va najs. Min första var 24, det var litet .Miss_Orchidee skrev:25m2.... men den är jätte mysig och välplanerad! GUD vilken tur jag har
Du är klok Hultan. Är det något återkommande eller blixtrade det bara till just nu?Hultan skrev:Frystorkat!
Så kan man blanda pulvermos med kaffe. Eller inte det?!Maverick_ou812 skrev:Du är klok Hultan. Är det något återkommande eller blixtrade det bara till just nu?
Då kan hon önska sig en vattenkokare och en burk Nescafé. Och kaffekoppar / kaffemuggar.
Jag tar mig fanimej en Corona. Det är ju trots allt tisdag. Eller?Maverick_ou812 skrev:hållundan.... nu e det mos någon annanstans...
Nu ska jag koka mig en mugg frystorkat Nescafé med brunfarin och lite vispgrädde åsså lite Jameson....
Blixtrade bara till just nuMaverick_ou812 skrev:Du är klok Hultan. Är det något återkommande eller blixtrade det bara till just nu?
Då kan hon önska sig en vattenkokare och en burk Nescafé. Och kaffekoppar / kaffemuggar.
Hehe, Just det ja, många "i" var det..hållundan skrev:Jag är speciell, unik och värdefull. Liksom du Kiiiiiiiiiiim med en massa i. Det är inte alla som har det.
hållundan skrev:Jag tar mig fanimej en Corona. Det är ju trots allt tisdag. Eller?
Cathy skrev:Det är bara tisdag en gång i veckan!!
Mark skrev:1:Farbron
2:Coola Ola
3:Miss_Orchidee
4:Mookie, ansluter 18:30
5: DaggeZ
6: sharpedge
7: Skrutten
8: Black-Wolf, ansluter ev lite senare
9: Mark, kommer såklart i tid!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|