Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Varfan är JQNAS?? vi vill ju att han ska fika med.....Långa farbron skrev:*boink*
Varfan är JQNAS?? vi vill ju att han ska fika med.....Långa farbron skrev:*boink*
Långa farbron skrev:*boink*
Miss_Orchidee skrev:Varfan är JQNAS?? vi vill ju att han ska fika med.....
Sanning. Jag hade dock ingen Corona. Blev en Lapin sjunolla iställetCathy skrev:Det är bara tisdag en gång i veckan!!
Jag tycker han ska komma med iallafall, han är trevlig och snäll kille den där... väldigt sympatisk.....Angel1000 skrev:Jaså det vill vi?
Miss_Orchidee skrev:Jag tycker han ska komma med iallafall, han är trevlig och snäll kille den där... väldigt sympatisk.....
+ att han har bil hehehe ne ja skoja bara!
JQNAS vi vill ha dig med
Erkän nu att du vill lite lite lite grann iallfallAngel1000 skrev:Nämen, nu tar du dig friheten att tala för oss andra IGEN!
DU vill att han ska komma.
Miss_Orchidee skrev:Erkän nu att du vill lite lite lite grann iallfall
hörru JQNAS, Angel1000 vill inte ha dig med.... är inte det lite taskigt??
Barn barn barn, Sluta kivas...Miss_Orchidee skrev:Erkän nu att du vill lite lite lite grann iallfall
hörru JQNAS, Angel1000 vill inte ha dig med.... är inte det lite taskigt??
Ja ja Hultan du får komma du med..... och dricka kaffe alltsåHultan skrev:Barn barn barn, Sluta kivas...
Tack du fröken! Jobbar dock! Ni får klara er utan den dynamiske Hultan denna gången!Miss_Orchidee skrev:Ja ja Hultan du får komma du med..... och dricka kaffe alltså
Dynamiske?? är det inte du som är så himla stel i höften.... du får säga till Cathy att hon ska sluta slå så på digHultan skrev:Tack du fröken! Jobbar dock! Ni får klara er utan den dynamiske Hultan denna gången!
Dynamisk = självverkande, kraftfull; rörlig, energisk, företagsam, aktiv, driftig..Miss_Orchidee skrev:Dynamiske?? är det inte du som är så himla stel i höften.... du får säga till Cathy att hon ska sluta slå så på dig
Miss_Orchidee skrev:Dynamiske?? är det inte du som är så himla stel i höften.... du får säga till Cathy att hon ska sluta slå så på dig
Jaa, hon är så snäll så, jag har inte fått stryk på länge av Cat...Cathy skrev:VA? Jag har bara slått skorpan än så länge ju........
Hultan skrev:Jaa, hon är så snäll så, jag har inte fått stryk på länge av Cat...
Angel1000 skrev:Hon verkade inte så snäll...
Cathy skrev:Tss.... Inte lyssna på struntprat! Cathy = snäll flicka
visst visst... säg vad du vill... jag vet allt......Hultan skrev:Dynamisk = självverkande, kraftfull; rörlig, energisk, företagsam, aktiv, driftig..
Stel är jag när jag har tränat för hårt.. Nu är jag mjuk och smidig som en katt (en gammal seg stel katt)
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|