hållundan
Emozione!
Så ska du dricka så mycket kaffe att du skakar ännu mer än vanligtLånga farbron skrev:Antar att samma gäller för dig ??
I så fall skall jag vara där redan kl 1600
Så ska du dricka så mycket kaffe att du skakar ännu mer än vanligtLånga farbron skrev:Antar att samma gäller för dig ??
I så fall skall jag vara där redan kl 1600
Jag sätter mig där kl 10 så slår jag er alla i skakningarhållundan skrev:Så ska du dricka så mycket kaffe att du skakar ännu mer än vanligt
hållundan skrev:Så ska du dricka så mycket kaffe att du skakar ännu mer än vanligt
Självklart är både Skrutten och sharpege välkommna att hjälpa till! målas ska det göras imorgon så om skrutten inte har npgot annat för sig så får hon gärna komma förbi med RoLLER i högsta huggsharpedge skrev:Kul att du nämnde sängen utav alla tunga möbler
Är jag ledig så kan jag säkert hjälpa till, frågan är bara var du bor nu så man vet vart man ska isf?
Miss_Orchidee skrev:Självklart är både Skrutten och sharpege välkommna att hjälpa till! målas ska det göras imorgon så om skrutten inte har npgot annat för sig så får hon gärna komma förbi med RoLLER i högsta hugg
japp, jag fick den, får nycklarna imorgon kl 12 och sen ska jag iväg till färghandeln och tjacka grå och nougat färg..... så jävla bra kommer det att bli!!!!!!!JONQAS skrev:Du fick lägenheten? Vad kul för dig!
Var bor du nu då? På Hisingen nära Skrutten eller vad?
så fort ja får tid...Muggen skrev:fan va najs! När blir partyt?
den tisdagkvällen kan vi fika hemma hos mig då"???Maverick_ou812 skrev:Det är bara i Gbg:s forumet en tråd om fika kan spammas isönder på detta viset...
Nåja, nu är jag liiiite tidigt ute men jag undrar om ni fikelifikar varje onsdag eller om det är Långis som är ordförande i fikagruppen och därmed sammankallande? Jag skall till Götet TISDAGEN den 11:e och stannar till den 12:e och det hade varit trevligt med en SH fika på tisdagkvällen. Är onsdagar heliga eller är det flexibelt?
Bara undrar...?
Miss_Orchidee skrev:den tisdagkvällen kan vi fika hemma hos mig då"???
Som en liten "förinflyttningsfest" eller nått.... eller vill ni hellre gå ut nånstans??
ja ja! men vi säger fika hos mig den 11 januari då??JONQAS skrev:Jag kan komma å hälsa på! Bjud in mig på en fika då, så jag får se lägenheten!
Muggen skrev:..vänta tills söndag då är jag bakis! Har visst en skuld att ta hand om..
den ligger ute på Hisingen!!!hållundan skrev:Jävlar, sporthoj och dess listor.
Huga.
Grattis till LGH iaf... Var ligger den?!
Hisingen.Miss_Orchidee skrev:den ligger ute på Hisingen!!!
du är också välkommen att fika om du vill
Ja, nästan.Maverick_ou812 skrev:hållundan är sur...
1. Landmassa
Geologi: Pangea, Allt land, tänkt superkontinent dit hela jordens landmassa kan ha varit koncentrerad under förhistorisk tid. Kontinentalplattorna driver ihop så att de formar en enda stor "superkontinent". Detta skedde under Perioden Perm under Eran Paleozoicum
Hisingen... hmmmm... bara nästan...
hållundan skrev:Hisingen.
Jag bor på Pangea. Den är i storleksordningen nästan lika stor.
Tack för inbjudan.
Tydlighetsgörande: VAR på Hisingen?!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras