Film: Andreas - The next level vol.2

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
en riktigt trevlig film:tummenupp

brukar tycka stuntfilmer blir lite långtråkiga, men det här gick bra :)

/F
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Torrent är ju det smartaste alternativet på grund av storleken.
948 MB är mycket och skulle lätt överbelasta vilket konto som helst.

Jag har t.ex. ett konto på ett webbhotel där trafikgränsen är 150 GB per/månad och slänger jag upp den där filmen där så dödar 150+ sporthojare det kontot ganska snabbt.
Enda vettiga alternativet för hosting är väl en egen server hemma och Bredbandsbolagets fasta lina på 100 Mbit/s.

Visst har du helt rätt i att Torrents är det bästa alternativet om man vill ha snabb nedladdning. Torrentstekniken vinner överlägset, det är ju det det var konstruerat för från början.
Personligen är jag en av de som missar filmen just för att det är torrents och jag inte kommer installera en programvara endast för att ladda ner den.
Helt o hållet mitt val så jag tänker inte gnälla över att jag missar den.
Men det är också så att om han vill att folk skall se den så får han ju välja spridnings sätt som fungerar för de han vill skall se den.
Det finns även ett värde i att veta vem man laddar ner ifrån.

Om den nu är på nästan 1 gig kan man garanterat ta ner den till mindre än hälften och ändå ha en bra kvalitet på både bild o ljud.
varför inte erbjuda 2 versioner av filmen, en som den är nu och en med högre kompression och därmed lägre kvalitet så att folk får valmöjligheten.

Om han nu har en website som ligger nere för ombyggnad går ju ingen annan trafik dit så då kunde han ju lagt upp den där.

Finns det en vilja finns det en väg.
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag brukar oxå tycka att stuntfilmerna blir för mycket .. men denna filmen va väldigt underhållande .
Önskar dig alla lycka i framtiden Andreas...
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Nu har jag fått hem filmen. Riktigt trevliga 30 minuter måste jag säga =) gillade den skarpt. Sir-väs, ska försöka få tag på någon som kan hosta filen. Så hör jag av mig om jag lyckas.
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
WOW!

Har sett dig på Barkarby några gånger i somras, men tänkte aldrig mera än "Där är den där killen som RåKkAr på drifting och stoppies...", men denna film har verkligen ändrat på den uppfattningen!

Grymt imponerad över din körning i allmänhet. Filmen i sig är i toppklass. Stor variation på klippen. Stor variation på musiken. Stor variation på allt skulle jag säga!

I mina ögon något av det bästa jag sett i MC-filmsväg någonsin! :tummenupp :tummenupp
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top