Film: Andreas - The next level vol.2

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
Sjukt bra film Andreas!
Det bästa jag har sett på riktigt länge :yoparty

Hoppas det kommer mycket mer under året :tummenupp
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Bland den första "stuntfilmen" som jag faktiskt tittat på hela. Det var faktiskt väldigt underhållande.:tummenupp
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Riktigt schysst film!!
Den seedar vi länge :)

Och som alla andra också sett så var det ett riktigt schyssta :tuttar
men i mina ögon förtjänade iallafall ett par av dom en snyggare bil att "vila på" :D

5 Akrapovic helsystem av 5 möjliga! :tummenupp :tummenupp
 

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
KTM 640
Andreas du gör ju iaf så man slipper skämas att man kommer från Haninge önskar bara att det låg i vattnet men talangen du har smittar inte av sig;)

En riktigt skön film som man inte tröttnade på !!
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
One more for you Andreas.

Verkar som om piraten är nere för tillfälligt. :gnissla

2czzxxh.jpg
 

moto4all

all4moto
Gick med
16 Sep 2007
Ort
vid havet
Hoj
hojlös
sjysst film men lite väl lång med tanke på att mycket är samma scener och stunts om och om, sammt för mycket musik å lite blandning av annat material

Mitt tycke
 

Stuntliv.se

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Stockholm/haninge
Hoj
Yamaha
Tack så mycket alla!

Att lägga ut en film idag på tex sporthoj.com eller zatzy.com är ingen lek, då gäller det bara att hålla tummarna och verkligen hoppas att man får bra kritik! vi har verkligen försökt får allt jävligt fräscht och snyggt många nätter med små detaljer för att få det ultimatat samt kvaliten på filmen och själva upplägget! ville bara passa på att ta tillfället i akt.. allt den här motivationen man får nu när man läser alla omtänksamma kommentarer är just det som gör att man fortsätter att köra på och göra värre saker för att underhålla och imponera och det är precis det jag ska göra! jag får adrenalin kick nu när jag skriver detta!... Andreas The next level vol. 3 kan jag knappt vänta på vi har en del sjuka ideer som vi ska uppfylla!!!....

Ang lanican deltan så råka vi ut för ett missöde när vi skruva så den brann upp!.. den var inte min men det var STJÄRNAN för gatan 09 så det var jävligt synd.. Tack tack tack..


Mvh Team The next level!
www.andreasgustafsson.com


/Andreas på Manstons konto!
 

Blue__

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda CBR 600f -98
Nästa film får gärna vara längre, lite mindre moppe och mera på hojen. Sen så skadar det ju inte med lite mer :tuttar
 

Marklund

www.skeptikerpodden.se
Gick med
14 Sep 2008
Ort
hemma
Hoj
zx9r-98
sjukt bra filmat, har kollat på den här filmen 4 gånger nu. blir så jävla impad av sånt här då jag själv knappt vågar släppa styret på min. :hihi
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Någon som kan slänga upp den på något annat ställe då det inte går att ladda ner den från tpb. Eller är det bara jag som har det problemet?
 

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Bårran
Hoj
Såld!
Helt ok...

Jag tyckte den var helt ok, lite mycket blandat kanske om nu filmen ska vara om "Andreas" bara.

Aldrig sett det häftiga i stunt bara, eller det kan vara kul o se en gång men när det blir samma hela tiden så tröttnar gärna jag lite.

Lite bättre arbete med codecs hade inte heller skadat, jag menar så man får bort alla trista "ränder" som finns i filmen, med rätt "Pixel aspect ratio" så slipper man det.

Overall en helt ok film, bra musik, llite mycket moped bara.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp 3/5 Tummar upp!
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Mycket underhållande Manston:tummenupp Många klipp och scener som fick mig att le, framför allt det från Ishallen i Åkerberga.
Jag gillade flytet. En bra mix av musik och klippningen. Det är så jävla kul att se Andreas köra:banana

Säger som jag alltid säger, Kör hårt:tummenupp :yoparty Både Andreas och Alle:tummenupp
 

Stotte

Lotto?
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
-02, Yamaha R6
Kalas rulle! Bra produktion och otroliga stunts! Som någon tidigare talare sa så kollade jag faktiskt igenom hela vilket inte händer ofta när jag kollar stunt filmer.

Ska hålla ögonen öppna för volym 3 ;)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top