Film: Andreas - The next level vol.2

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jävligt bra film. Den ska ni ha all cred för! Välarbetad och de känns att ni lagt ner tid på den och inte bara slängt ihop nån dynga.
Nästan lite konstnärligt filmat ibland. Genomtänkt, två tummar upp för fler har jag inte. :tummenupp

Med den där otroliga kontrollen över driftingen skulle du nog kunna göra bra ifrån dig på banan om du skulle va sugen på lite RR.
 
Last edited:

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Alla brandväggar spärrar torrenter :(
Ingen som kan slänga upp denna någon annanstanns? FTP eller liknande. PMa mig.
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Hatten av!

Bästa filmen på Sporthoj utan tvekan!

Och en av dom bästa "privat" mx, snowmobile, stunt whatsoever filmen utan tvekan!

Du har lite konkurans av "ruffriders" film som också var riktigt bra. Men ni ligger nog på delad 1:a plats, inte illa!:fyllisar
 

Stuntliv.se

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Stockholm/haninge
Hoj
Yamaha
Hatten av!

Bästa filmen på Sporthoj utan tvekan!

Och en av dom bästa "privat" mx, snowmobile, stunt whatsoever filmen utan tvekan!

Du har lite konkurans av "ruffriders" film som också var riktigt bra. Men ni ligger nog på delad 1:a plats, inte illa!:fyllisar



Tack som fan hörru du
Grimborg produktion kör lita andra program en det vi gör och dem kör nog mac om jag inte miss minner mig...


Tack som fan allihopa !
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
tung film :tummenupp , men ni borde skippat snutjagen helt o hållet...drog bara ner kvaliten på rullen...lite GR wannabe varning
 

grafne

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 1098S special
När du krockade med polisbilen Andreas blev dom glada då, eller körde du ifrån dem som vanligt med XT'n :rofl

Blir 4 hackade lökar av 5 möjliga för den här rullen, och det bara för att du bjöd på dig själv i alla scener i filmen :tummenupp
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
bra kritik är bra...lovar du att kolla på nästa endå?
fast vi inte tar med in skcikade snutjags klipp ? :tuttar

Självklart! Filmen var väldigt underhållande, Andreas är grymt duktig! Det är som bruden i filmen sa, att han gör det inte för att visa upp sig utan för att bjuda på sig själv...och det syns i filmen. En person som gör sig besväret att filma och redigera ihop något helt gratis betyder något... Hoppas bara att nästa rulle blir längre än en halvtimmme...man vill ba se mer!
 
Last edited:

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Värnamo
Hoj
-02 Yamaha R6
Haha kul att ramsen har svarat till andreas som om det vore hans manager som har kontot :p xD
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
fortf. ingen som kan hosta filen någon annanstans?
Vill se den ikväll :)
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
tankade filmen för nån dag sen... den var kul att titta på... bra kört, lagom underhållande..! skit bra såhär i vintermörkret. MEN den kunde varit längre.. :tuttar
 

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
Riktigt bra rulle Andreas och co. Jag gillar verkligen att det är mer än bara hojar som snurrar runt runt runt på ett hjul i all evighet. Proffsigt filmat, klippt och kört. Det var kul att se filmen från Frankrike också. Keep ut the good work!!

Ser fram emot trean.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
fortf. ingen som kan hosta filen någon annanstans?
Vill se den ikväll :)
Torrent är ju det smartaste alternativet på grund av storleken.
948 MB är mycket och skulle lätt överbelasta vilket konto som helst.

Jag har t.ex. ett konto på ett webbhotel där trafikgränsen är 150 GB per/månad och slänger jag upp den där filmen där så dödar 150+ sporthojare det kontot ganska snabbt.
Enda vettiga alternativet för hosting är väl en egen server hemma och Bredbandsbolagets fasta lina på 100 Mbit/s.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top