Film: INGET för folk med moral!

Status
Ej öppen för fler svar.

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Hej alla glada, arga och förskräckta människor! Ta filmen med lite humor, så jävla farlig är den faktiskt inte. Och självklart så sitter inte föraren och super i bilen på vägen hem. Visst, det kan tänkas jävligt töntigt och löjligt och vad ni nu säger men vi hade förbannat roligt och självklart blir det inte lika skoj om man inte var med.

Men men. Kan ingen försöka lägga upp den på en bättre server. Min gillade tydligen inte all aktivitet :)

Mackis skrev:
2265585 Nån som vet va de är för låt som dom spelar när dom buuurnar på parkeringsplatsen?

Hört den i en annan film om några galna araber som körde bil utav satan

Såå, nån som vet :tomten ?

Bushman - No one else

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Min farmor är en kvinna med IQ. Hon sa till mig en gång tidigt i livet: "Har du inget snällt att säga, så säg ingeting alls."

Så till alla som blir retade över saker som sker. Svär och bli förbannade över det (för er själva) sen kan tystnaden tala för sig själv. För ingen kommer ändra på sig för att folk blir förbannade.

Själv tyckte jag filmen var helt Ok, ni såg ut att ha riktigt kul. :tummenupp

zink

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
gixxer k5
underbar film...efter att bara ha tillbringar en timme med dessa grabbar på gotland så märktes det att det var humor på högnivå och en stor jävla lekstuga.....tack för ännu en skön rulle....

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Tror knappast jag ödslar bandbredd till en film där folk "UTAN" moral uppmanas att låta bli. Då sitter jag hellre här med bibehållen moral och spyr galla över dessa idioter:=)
Undrar hur det känns att lägga all moral på hyllan och bara vara så där "Cp"..

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
twinner skrev:
2265691 Tror knappast jag ödslar bandbredd till en film där folk "UTAN" moral uppmanas att låta bli. Då sitter jag hellre här med bibehållen moral och spyr galla över dessa idioter:=)
Undrar hur det känns att lägga all moral på hyllan och bara vara så där "Cp"..

Det känns bra, prova nångång! tjohoo! :fyllisar

Last edited:

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Tja Wesslan, jag säger nog ett tveksamt nja :confused: till den här filmen, jag fattar att ni hade skitkul när ni totade ihop den och ni är duktiga på bakhjulet men jag vet inte, jag tycker nog att idén gör lite som tornet i Pisa, den lutar :)

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
[PlastRaket] skrev:
2265743 Tja Wesslan, jag säger nog ett tveksamt nja :confused: till den här filmen, jag fattar att ni hade skitkul när ni totade ihop den och ni är duktiga på bakhjulet men jag vet inte, jag tycker nog att idén gör lite som tornet i Pisa, den lutar :)

Tjena tjena. Ja, alla är vi olika, jag tycker faktiskt att den är riktigt kul men men. Sen kan jag erkänna att anledningen till att den läggs ut i detta skicket är att reta lite folk.

Det brukar bli ett jävla liv så fort någon kör utan skydd efter bara 3 inlägg i en tråd med en sådan film. I denna tråden på 70 inlägg är det endast ett eller två inlägg som handlar om skydd så uppenbarligen retades folk på annat :hihi
Och som sades men det kan upprepas: Inget vin hamnade i chaufförens mage!

sandstream

Guest
Wesslan skrev:
Sen kan jag erkänna att anledningen till att den läggs ut i detta skicket är att reta lite folk.
Det brukar bli ett jävla liv så fort någon kör utan skydd efter bara 3 inlägg i en tråd med en sådan film. I denna tråden på 70 inlägg är det endast ett eller två inlägg som handlar om skydd så uppenbarligen retades folk på annat :hihi
En del, jag själv tex, har tröttnat på att försöka få folk med liten hjärna att tänka till lite extra (kanske gör ont, vad vet jag) innan de åker utan skydd men det är som att försöka övertyga en 3-åring om att de måste sova för att inte vara gnälliga när det är dags att gå upp till dagis tidigt nästa morgon, det funkar inte förrän de har mognat lite.

Finns ju folk som kör cirklar runt er iförda full skyddsutrustning så ni kanske bara köra utan för att verka tuffa... :rolleyes:

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
sandstream skrev:
2265788 En del, jag själv tex, har tröttnat på att försöka få folk med liten hjärna att tänka till lite extra (kanske gör ont, vad vet jag) innan de åker utan skydd men det är som att försöka övertyga en 3-åring om att de måste sova för att inte vara gnälliga när det är dags att gå upp till dagis tidigt nästa morgon, det funkar inte förrän de har mognat lite.

Finns ju folk som kör cirklar runt er iförda full skyddsutrustning så ni kanske bara köra utan för att verka tuffa... :rolleyes:

Hoho, väntade på att du skulle hitta hit. Men vad ska man svara på ditt inlägg då? Jadu, det du säger stämmer nog ganska fint så jag har inget att invända på någon punGt.

sandstream

Guest
Wesslan skrev:
2265804 Hoho, väntade på att du skulle hitta hit. Men vad ska man svara på ditt inlägg då? Jadu, det du säger stämmer nog ganska fint så jag har inget att invända på någon punGt.
Men lite skydd kan man väl ha på sig, så mycket kan de väl inte vara i vägen?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
sandstream skrev:
2265815 Men lite skydd kan man väl ha på sig, så mycket kan de väl inte vara i vägen?

Det är skönt att wheela i jeans! sen om nå´n annat mår bra av att Jag ha helläder skiter Jag faktiskt i.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
sandström, du vet väl hur den här tråden kommer sluta i och med att du har fört in 100-tals trådar på liknande sätt. och ingen kommer att ändra sitt tänkande för det. Kan du inte bara acceptera rubriken och starta en egen tråd om rätt och fel i trafiken.

:pannkyss

edit: nicka lite tyst för dig själv och tryck på tillbakaknappen om du tycker det är en bra idé

Jonatan Frisk

When in doubt, gas it!!!!
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
Yamaha R1
Skön film!!

Känns inte alla stelbenta moralpredikningar lite väl gamla vid det här laget? Alla vet vi väl att det är dumt att köra hoj utan skinnställ, måste vi verkligen spy galla varje gång vi ser någon rulla utan hjälm, helställ, ryggplatta, kevlarförstärkta handskar och boots, etc.....

Att sen skoja om fulla billister är väl iofs lite osmakligt, men tror inte att någon inblandad menade något illa med den scenen, än mindre var korkad nog att verkligen rulla full.....

Kontentan av det hela är att ni såg ut att ha jävligt kul och jag ber att få tacka för ett underhållande filmklipp......

PS:

Vi kan väl försöka koncentrera moralpredikningarna här en gång för alla, så kan intresserade gå in och läsa på vid intresse.....

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=59278
DS:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...