Film: INGET för folk med moral!

Status
Ej öppen för fler svar.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
astor skrev:
2264453 "Ingen medverkande har utgett sig för att ha speciellt hög intelligens!"

Var du inräknad?
Du skrev:
En sån som körde ihjäl min polare för 5 år sedan med andra ord.... man blir fan illamående av att folk tycker sådant beteende är "ballt"

/tvi saaatan!

Så med andra ord så stod din polare o tittade när ngr stuntade på en i princip tom parkeringsplats o dom hade druckigt alkohol innan då!!!

Dricka o köra e mkt dumt, men nu pratar vi om en parkeringsplats i lågfart (fortfarande inte det smartaste att göra med alkohol i kroppen) men vad är det du jämnför med???

Har din polare fallit offer för att ngn kört på GATAN onykter (vilket är mer troligt)
Så kan du inte jämnföra det med detta....



.../Yoshi
 

astor

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Svärjää
Hoj
Honda 250
Yoshi_gixxeRR skrev:
2264468

.../Yoshi


ja okej då ... jag kanske såg i syne när han sitter och dricker vin och låtsas somna bakom ratten på bilen...

personligen föraktar jag alla som inte har vett nog att låta deras fordon vara efter att ha smällt i sig alkohol ... men det är iofs min åsikt

-end of discussion-
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
astor skrev:
2264503 ja okej då ... jag kanske såg i syne när han sitter och dricker vin och låtsas somna bakom ratten på bilen...

personligen föraktar jag alla som inte har vett nog att låta deras fordon vara efter att ha smällt i sig alkohol ... men det är iofs min åsikt

-end of discussion-

Om du EJ förstod att det var fejkat, så tycker jag väldigt synd om dig, då du uppenbarligen ej kan förstå SKÄMT!!!



.../Yoshi
 

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Aprilia rsv
Yoshi_gixxeRR skrev:
2264468 Du skrev:
En sån som körde ihjäl min polare för 5 år sedan med andra ord.... man blir fan illamående av att folk tycker sådant beteende är "ballt"

/tvi saaatan!

Så med andra ord så stod din polare o tittade när ngr stuntade på en i princip tom parkeringsplats o dom hade druckigt alkohol innan då!!!

Dricka o köra e mkt dumt, men nu pratar vi om en parkeringsplats i lågfart (fortfarande inte det smartaste att göra med alkohol i kroppen) men vad är det du jämnför med???

Har din polare fallit offer för att ngn kört på GATAN onykter (vilket är mer troligt)
Så kan du inte jämnföra det med detta....



.../Yoshi

Han kanske syftar på snubben som kör lastbilen på slutet..... :fyllisar

Personligen utgår jag ifrån att han bara spelar onykter och att det inte är vin han dricker men man kan ju inte bli förvånad om det finns folk som reagerar.
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
heggeli skrev:
2264515 Han kanske syftar på snubben som kör lastbilen på slutet..... :fyllisar

Personligen utgår jag ifrån att han bara spelar onykter och att det inte är vin han dricker men man kan ju inte bli förvånad om det finns folk som reagerar.
Han var spiknykter när han körde hem.
Det var ett skämt!!!



.../Yoshi
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Yoshi_gixxeRR skrev:
Så med andra ord så stod din polare o tittade när ngr stuntade på en i princip tom parkeringsplats o dom hade druckigt alkohol innan då!!!

Så man slår sig mindre om parkeringsplatsen är tom?
Det stod säkert inte några polare och tittade (och hejade)?
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
HanneZ: jag väntade länge på ngn fyndig kommentar från dig...
Välkommen in i diskutionen :Bugar


:rolleyes:




.../Yoshi
 

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
:fyllisar Gott folk, sura, arga, glada: Man ska inte tro allt man ser på film...kanske ni tror på allt ni ser på tv också? :va
Skämt och sido, filmen var uppgjord för att reta gallfeber på just moraltanterna här på Sporthoj...och vad ska man säga... :pannkyss

Jag kan försäkra eder alla att tex. vinet jag "drack" inte hamnade i min mage!
Nä alkohol borde förbjudas!! :tungan

Sen till dig vars kamrat dog av ett rattfyllo, jag beklagar verkligen sorgen, ledsen att du tog illa vid dig :(

Till Sunnefolket...japp vi kommer tillbaka några lördagar framöver, mer lättraggat får man ju leta efter...som att sno godis från barn! :tummenupp

Till Yoshi...ja det kan hända att jag börjar bli gammal...men du är äldre, kanske därför inte du wheelar alls längre??
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
astor skrev:
2264503 ja okej då ... jag kanske såg i syne när han sitter och dricker vin och låtsas somna bakom ratten på bilen...

personligen föraktar jag alla som inte har vett nog att låta deras fordon vara efter att ha smällt i sig alkohol ... men det är iofs min åsikt

-end of discussion-


Låtsas somna verkar kunna gå, men inte låtsas dricka vin? Du är löjeväckande.
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Noll-Koll skrev:
2264540
Till Yoshi...ja det kan hända att jag börjar bli gammal...men du är äldre, kanske därför inte du wheelar alls längre??

Jag wheelar endast när du inte ser mig, o då e jag jävligt duktig på det :rolleyes:

Lr så e jag bara GAMMAL :(



.../Yoshi
 

Jocke_78_

Jocke_78_
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
XT660X
Låt?

Tjena Wesslan!

Har letat efter den där låten i 2 år.
Vet du vad den heter eller vem som gör den??

Tacksam för svar
Mvh Jocke_78_
 

JRT

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GS1000G, Husqvarna -53:a, Kines minimoto
Kul med folk som stuntar och leker med sina motorcyklar och dessutom bemödar sig med att filma det hela. Alkohol och lösaktiga fruntimmer är en klassisk svensk buskistradition och ingenting att bryta ihop för. Det är på låtsas, fiktion! Släpp sargen och garva istället.
 

Jocke_78_

Jocke_78_
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Stockholm
Hoj
XT660X
Låt?

Tjena Wesslan!

Vet du vem som har gjort låten lr vad den heter?
Har letat efter den länge....

Tacksam för svar!
Mvh Jocke
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top