Chronic skrev:2264443Blev din polare ihjälkörd av en stuntare på sporthoj?
"Ingen medverkande har utgett sig för att ha speciellt hög intelligens!"
Var du inräknad?
Chronic skrev:2264443Blev din polare ihjälkörd av en stuntare på sporthoj?
Du skrev:astor skrev:2264453"Ingen medverkande har utgett sig för att ha speciellt hög intelligens!"
Var du inräknad?
Yoshi_gixxeRR skrev:2264468
.../Yoshi
astor skrev:2264503ja okej då ... jag kanske såg i syne när han sitter och dricker vin och låtsas somna bakom ratten på bilen...
personligen föraktar jag alla som inte har vett nog att låta deras fordon vara efter att ha smällt i sig alkohol ... men det är iofs min åsikt
-end of discussion-
Yoshi_gixxeRR skrev:2264468Du skrev:
En sån som körde ihjäl min polare för 5 år sedan med andra ord.... man blir fan illamående av att folk tycker sådant beteende är "ballt"
/tvi saaatan!
Så med andra ord så stod din polare o tittade när ngr stuntade på en i princip tom parkeringsplats o dom hade druckigt alkohol innan då!!!
Dricka o köra e mkt dumt, men nu pratar vi om en parkeringsplats i lågfart (fortfarande inte det smartaste att göra med alkohol i kroppen) men vad är det du jämnför med???
Har din polare fallit offer för att ngn kört på GATAN onykter (vilket är mer troligt)
Så kan du inte jämnföra det med detta....
.../Yoshi
Han var spiknykter när han körde hem.heggeli skrev:2264515Han kanske syftar på snubben som kör lastbilen på slutet.....
Personligen utgår jag ifrån att han bara spelar onykter och att det inte är vin han dricker men man kan ju inte bli förvånad om det finns folk som reagerar.
Yoshi_gixxeRR skrev:Så med andra ord så stod din polare o tittade när ngr stuntade på en i princip tom parkeringsplats o dom hade druckigt alkohol innan då!!!
Disku... vad?Yoshi_gixxeRR skrev:2264537HanneZ: jag väntade länge på ngn fyndig kommentar från dig...
Välkommen in i diskutionen
.../Yoshi
ExXe skrev:2264127Ge mig låtlistan nuuuu!!!!
astor skrev:2264503ja okej då ... jag kanske såg i syne när han sitter och dricker vin och låtsas somna bakom ratten på bilen...
personligen föraktar jag alla som inte har vett nog att låta deras fordon vara efter att ha smällt i sig alkohol ... men det är iofs min åsikt
-end of discussion-
Noll-Koll skrev:2264540
Till Yoshi...ja det kan hända att jag börjar bli gammal...men du är äldre, kanske därför inte du wheelar alls längre??
Jocke_78_ skrev:2264601Tjena Wesslan!
Vet du vem som har gjort låten lr vad den heter?
Har letat efter den länge....
Tacksam för svar!
Mvh Jocke
Tack,,såg inte!Zenit skrev:2264630kolla ovan
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |