[Film] KTM Track day 2009-08-19

Phat

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
KTM 990 SMR - 2009
Pass 4. Börjar gå lite snabbare här (tycker jag i alla fall :) )

Första halvan.

[YOUTUBE-ID]Y1nUN4Hyz8w[/YOUTUBE-ID]

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
@ Phat: Riktigt sjyssta filmer. Eftersom jag inte är med på en enda (INTE EN ENDA!!!) bild in action, så är det riktigt kul att se lite film, och där har jag faktiskt fastnat en del till och från!

Tack för det :)

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Phat: Vet du om dom berömda 50gb från Hasselbladarn dyker upp snart eller finns dom redan att skåda?

/A

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Phat: Vet du om dom berömda 50gb från Hasselbladarn dyker upp snart eller finns dom redan att skåda?

/A
Bara en gissning, men 50GB är en del o ta sig igenom, så det kommer nog lite senare. :)

Phat

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
KTM 990 SMR - 2009
5:e runda, första halvan. Nån som INTE vart med på bild än och kört i andra gruppen? ;)

[YOUTUBE-ID]jiJphbzVzmE[/YOUTUBE-ID]

Pass nummer 5 andra halvan...

[YOUTUBE-ID]tLQ4eoCd0AE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Hoj
F800
Jag har fortfarande inte varit med (förutom 2 sek vid depåinfarten i sista klippet). Konstigt! Så mycket film... Men du har inte blivit omkörd hittils i alla fall. Har för mig att jag låg typ ett helt körpass efter dig dock.
Men jag vill oxå vara med :rolleyes: :D .

MrXX

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2008
Hoj
GSX1100 -80
Om han hade åkt snabbaste gruppen hade han garanterat blivit omkörd. Jag går fortfarande och undrar hur fan dom gör:):Bugar

Phat

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
KTM 990 SMR - 2009
Om han hade åkt snabbaste gruppen hade han garanterat blivit omkörd. Jag går fortfarande och undrar hur fan dom gör:):Bugar

Ja, det hade jag garanterat. Ska prova den nästa gång... kollar på filmerna och ser att det går ju faktiskt att köra rätt mycket snabbare... Trots allt min tredje bandag i min 3 år långa mc karriär :)

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
5:e runda, första halvan. Nån som INTE vart med på bild än och kört i andra gruppen? ;)

Har inte kollat jättenoga på alla filmerna, men jag har nog inte fastnat...tycker jag skulle ha kommit ihåg om jag blev omkörd eller körde om en SMR, så många av dom fanns det inte i mellangruppen ;)

MrXX

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2008
Hoj
GSX1100 -80
Du är betydligt snabbare än mig skulle jag tro. Inget illa menat mot dig, mer att det var tre fyra grabbar som körde som h...e. Det var den bästa bandagen jag varit på. KTM personalen väldigt hjälpsamma/trevliga. KTM teknikern hjälpte mig med fjädringen fick tips hur man skulle köra mm. Bridgestone bubblade jag lite däck med. Känns som jag lärde mig massor och hojen känns väldigt följsam bättre än någonsin! Hoppas bara det blir fler KTM dagar

Phat

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
KTM 990 SMR - 2009
Du är betydligt snabbare än mig skulle jag tro. Inget illa menat mot dig, mer att det var tre fyra grabbar som körde som h...e. Det var den bästa bandagen jag varit på. KTM personalen väldigt hjälpsamma/trevliga. KTM teknikern hjälpte mig med fjädringen fick tips hur man skulle köra mm. Bridgestone bubblade jag lite däck med. Känns som jag lärde mig massor och hojen känns väldigt följsam bättre än någonsin! Hoppas bara det blir fler KTM dagar

Word! Håller med till 100%!

Guran

Adrenalinbehov
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
KTM 690 SMC -09
Det är möjligtvis inte någon som fått med en 690 SMC på film i snabba gruppen?:confused:

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...