Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ja, när snön är framme ... Vad fan ska man ha om man vill ha något billigt, pålitligt, OCH roligt ?
Snöskoter?
Ja, när snön är framme ... Vad fan ska man ha om man vill ha något billigt, pålitligt, OCH roligt ?
Fantastisk film! väger mer och mer mot att det blir en enduro/cross nästa säsong.
Rätt bra dubb på en av hojjarna
Härlig gaydisco!
Det är precis därför jag bara åkt motocross i sommar. Jobbigt helvit, och massor med påslag.
Jag rekommenderar nog snart CBR 600 f4i.
Dock har den gått/går som stunthoj, men tanken är att den skall börja går som VINTERstunthoj nu bara jag monterat handtagsvärmare och får till det med att hitta dom rätt däcken och dubben vilket jag tror jag lyckats med nu.
Sen blir det gasa
Ska jag också göra en film och göra er avsi
Tror folk kommer kolla snett på en om man drar en repa i stan på bakhjulet i snö och 5 minus med gamla bettan men vem vet, funkar det bra kanske vi blir många som trotsar kylan om vintrarna här fram över
Tack för underhållning
Grymt tempo du håller
fy fan va gött det ser ut, uuuh, måste skaffa mig en enduro tror jag
helt sjukt dålig musik dock, den måste du verkligen grävt upp från botten av spellistan?
Varje gång man ser än sån här film blir man ju jäkligt sugen. Tyvärr körde jag ju knappt alls de sista 10åren jag ägde geggmoppe
Fast man vill ju köpa en cr500:a och sätta bakdrevet fram o regera på isarna i vinter
Det ska ju inte vara ekonomiskt försvarbart att ha en extra hoj. Det har man bara.
Don't you wörry. Av mina 3 hojar är endast en av praktisk karaktär. Den kommer givetvis säljas så fort vårsolen tittar fram.
Sen har jag bara "extra" hojarna kvar
billig och pålitlig har jag aldrig hört någon nämna i samma mening som ordet snöskoter. Det är väl det mest opålitliga och dyra fordonet som man kan köpa?Billig?, pålitlig?...Snöskoter?
För att jag inte kan mecka, och för att jag inte har tid. Vill bara köra, och grejerna ska inte rasa mitt i det roliga. Vill inte ställa några jävla ventiler heller.Pålitligt? Varför ska du ha det?
Förstår inte riktigt meningsbyggnaden.Köp i så fall XR600 en det tar sig inte fram så här bra i snö.
För att jag inte kan mecka, och för att jag inte har tid. Vill bara köra, och grejerna ska inte rasa mitt i det roliga. Vill inte ställa några jävla ventiler heller.
Förstår inte riktigt meningsbyggnaden.
... den har gått 14 timmar sen helrenovering ..
det tyder på att man måste mecka .. hur många timmar får det gå emellan de här ingreppen man gör ?
För att jag inte kan mecka, och för att jag inte har tid. Vill bara köra, och grejerna ska inte rasa mitt i det roliga. Vill inte ställa några jävla ventiler heller.
Förstår inte riktigt meningsbyggnaden.
det tyder på att man måste mecka .. hur många timmar får det gå emellan de här ingreppen man gör ?
Sötgöte vilken myspysig film mitt i allt frysboxhelvete! Lagom lång och dansant musik!
Blir själv ännu mera sugen på att komplettera plasttanten med nån jättemoppe att köra sig själv olycklig på. Tyvärr är det ju så jädra mycket man vill ha...
/perris
Såg jävligt mysigt ut!
Nu ska jag fan skaffa hjälmkamera också
Fett!!!
Diggade den första låten! Earth Wind & Fire är ALDRIG fel!!!!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|