Film: Moralpanik

Status
Ej öppen för fler svar.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Då det blev bra respons på förra tråden så kommer här ett litet klipp till. Inte jag som klippt ihop detta dock. Proffsigare än så denna gång :)

Detta klipp föreställer endast en av våra förare. Vet inte hur mycket frigolit han äger.

[YOUTUBE-ID]XLlI5pl6_CI&NR=1[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Dömer inte er personligen..

Men det är ju inte konstigt att vi dör som flugor. :näsblod

Och för att kommentera filmen i sig så var den inte så dålig. Skön musik och inte för hetsigt klippt.
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Snart dax attköpa en enhjuling!!
 

adrenaline

Adrenaline Mc
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha R1 -07 PCIII,KN,Mivv decat,A&R buffle kit,Kevlar lameller,Snabbgas, mm
Tixons ego video...:tummenupp
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
MAMMA, MC-bolibomba börjar nu!! Var är min välling?

Ni är såååååå tuffa tycker jag!

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Att ni orkar med era moralpredikan och klagande!!

Slanga och busa är hur jävla kul som helst, finns det inga platser man kan göra det på så gör man det där man kan! ni kan antagligen inte slanga eller njuta av er hoj till max och vad den är till för så då svider det i era ögon att se att nån skiter/pissar i moralkärringarnas tyckande och kör sitt eget race.

Alltid klagas det på nåt, saknar de inte hjälm så gnälls det över bristfällig utrusning eller likande, men nu har de allt på sig men då ska deras körsätt och busande klangas ner på. Prova att släppa loss lite och lev inte som alla andra vill att du ska leva så lovar jag dig att du kommer älska det.
 

Tom123

Ny hoj!
Gick med
20 Dec 2008
Ort
Solna
Hoj
hojlös
Att ni orkar med era moralpredikan och klagande!!

Slanga och busa är hur jävla kul som helst, finns det inga platser man kan göra det på så gör man det där man kan! ni kan antagligen inte slanga eller njuta av er hoj till max och vad den är till för så då svider det i era ögon att se att nån skiter/pissar i moralkärringarnas tyckande och kör sitt eget race.

Alltid klagas det på nåt, saknar de inte hjälm så gnälls det över bristfällig utrusning eller likande, men nu har de allt på sig men då ska deras körsätt och busande klangas ner på. Prova att släppa loss lite och lev inte som alla andra vill att du ska leva så lovar jag dig att du kommer älska det.

JAG HÅLLER MED! Han har ju faktiskt hjälm och skydd på sig det är uppenbarligen helt säkert för honom och sin omgivning att köra på slangen mellan bilar och mitträcket i 150 km/h! Nu får ni väll ge er!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Att ni orkar med era moralpredikan och klagande!!

Slanga och busa är hur jävla kul som helst, finns det inga platser man kan göra det på så gör man det där man kan! ni kan antagligen inte slanga eller njuta av er hoj till max och vad den är till för så då svider det i era ögon att se att nån skiter/pissar i moralkärringarnas tyckande och kör sitt eget race.

MEN VI HAR JU INGEN LOKAL !!!!!

[YOUTUBE-ID]WMZdA-b2Vdw[/YOUTUBE-ID]
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Moralkärringar kommer alltid med samma argument och bullshit! Kom med nåt nytt som intresserar oss eller inse att vi skiter fullständigt i vad ni tycker och tänker.

Gillar du att onanera och polera upp din hoj i garaget, ta ut en en varm solig dag 25grader + och axxa snabbt med den upp till 110 på motorvägen skiter jag i det, även om du känner dig busig då. Så ge fan i att klaga på oss som inte har samma intresse som dig.
 

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Ort
kristianstad
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Moralkärringar kommer alltid med samma argument och bullshit! Kom med nåt nytt som intresserar oss eller inse att vi skiter fullständigt i vad ni tycker och tänker.

Gillar du att onanera och polera upp din hoj i garaget, ta ut en en varm solig dag 25grader + och axxa snabbt med den upp till 110 på motorvägen skiter jag i det, även om du känner dig busig då. Så ge fan i att klaga på oss som inte har samma intresse som dig.

:yoparty
 

jetson

Guest
Galna wheelies på slutet, tur att det inte låg nån grävling eller skit där i väggrenen, eller att nån bilist får ett samtal och råkar vingla till :fettmedöd
 

speedruch

mano
Gick med
3 Sep 2005
Ort
Värmdö
Hoj
none
Att ni orkar med era moralpredikan och klagande!!

Slanga och busa är hur jävla kul som helst, finns det inga platser man kan göra det på så gör man det där man kan! ni kan antagligen inte slanga eller njuta av er hoj till max och vad den är till för så då svider det i era ögon att se att nån skiter/pissar i moralkärringarnas tyckande och kör sitt eget race.

Alltid klagas det på nåt, saknar de inte hjälm så gnälls det över bristfällig utrusning eller likande, men nu har de allt på sig men då ska deras körsätt och busande klangas ner på. Prova att släppa loss lite och lev inte som alla andra vill att du ska leva så lovar jag dig att du kommer älska det.

Jävligt kul att weela och busa! dock finns det ju gränser:) man är jävligt odödlig ända till det händer ngt! Även om föraren kan sin sak (vilket det ser ut som) så e det ju lite "insane" varning på detdär, men man väljer ju själv.. så länge man inte skadar andra är det ok.
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Moralkärringar kommer alltid med samma argument och bullshit! Kom med nåt nytt som intresserar oss eller inse att vi skiter fullständigt i vad ni tycker och tänker.

Människor med fungerande hjärnor kan nämligen argumentera. Det kanske även du kommer att inse nån dag. Då kan du ju själv t.ex. börja att föra fram vettiga argument som stödjer dina åsikter.

Gillar du att onanera och polera upp din hoj i garaget, ta ut en en varm solig dag 25grader + och axxa snabbt med den upp till 110 på motorvägen skiter jag i det, även om du känner dig busig då. Så ge fan i att klaga på oss som inte har samma intresse som dig.

Brukar du onanera din motorcykel?
 

SoLdIeR_boy

push it to the limit
Gick med
25 Aug 2007
Ort
sthlm
Hoj
Långsam men underbar
fattar inte att ni pallar... ni måste verkligen ha tråkiga och hemska liv då ni tydligen måste hävda er genom att hela tiden klaga på vad andra gör och inte gör.. skit i vad andra gör och sköt er själva! är det så svårt.. ser redan framför mig hur ni kommer bli som pensionärer.. sitta och klaga på allt och alla.. tro mig ingen kommer lyssna eller bry sig om erat snack..
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top