markstedt79
Ny medlem
mer sånt...............................................................................................................
Comi skrev:
Comi skrev:
Att köra mot rött är som att be om en olycka och sånna har vi tillräckligt av ändåoFFkeFF skrev:Stanna vid rödljus bara för att polisen råkar stå i korsningen? Allas största dröm är inte att bli skolpolis..
Man ska stanna för rött.sandstream skrev:Att köra mot rött är som att be om en olycka och sånna har vi tillräckligt av ändå
sandstream skrev:Att köra mot rött är som att be om en olycka och sånna har vi tillräckligt av ändå
Inte ens om jag skulle vilja skulle jag klara av att göra det enklaste av de saker ni görComi skrev:Man ska stanna för rött.
Sandstream: låt dig inte påverkas av videovåld. Det är aldrig bra att göra om det man ser på film.
SuckoFFkeFF skrev:Jaså, och det har du erfarenhet av?
Är man uppmärksam vid en rödljuspassage är det inte värre att passera en korsning utan signaler. Att köra genom en korsning utan att kolla trafiken däremot, det är rent jävla livsfarligt, även om man har grönt..
Nu är du alltså där igen och snackar om saker du inte har koll på..
Ber man om olyckor om man går mot rött? Nej, man kollar noga innan man springer över vägen.
Vet inte hur många tusen rödljus jag passerat, aldrig vart i närheten av att krocka, eller tvingat någon annan att väja för mig. Sen har det givetvis varit en gamble med körkortet
Däremot att totalt missa att det är rött och köra ut i korsningar som vissa gör, är bäddat för olyckor..
men du vet ju givetvis bäst..
stenström skrev:Sandstream: Man ska inte tjafsa med idioter... Dom drar bara ner dig till deras nivå och slår dig med erfarenhet
Den var bra. Faktistk.stenström skrev:Sandstream: Man ska inte tjafsa med idioter... Dom drar bara ner dig till deras nivå och slår dig med erfarenhet
Ja, moppefuckona är inte att leka medstenström skrev:Sandstream: Man ska inte tjafsa med idioter... Dom drar bara ner dig till deras nivå och slår dig med erfarenhet
Att köra mot rött och börna utanför donken är fettttttCaffe skrev:Åh nej!
Den där ryggdunken var allt Sandstream behövde för att orka spy ur sig 1000 till meningslösa klichéer och bittra nonsens-inlägg.
Nedvärderande?Caffe skrev:Sandstream, din nedvärderande bror duktig-attityd är bara jobbigt tråkig, kan inte du tona ner den lite.
Kul att dina okunskaper om GI-dieten lyser igenom så tydligtCaffe skrev:Du kanske borde börja äta som folk igen för sen du började räkna kilon har du inte varit annat än obekväm...som du själv skrev.
Ja, vill man dunka rygg men inte har något vettigt att komma med så är ju en lögn alltid en möjlighet för att slå sig in bland moppefu...Caffe skrev:Kul och se MostWanted_Norrköping dunka in en poäng
Nu är ju iofs Sandstream lite av en sittande anka men en poäng är noterad hoho.
sandstream skrev:Suck
Jag trodde du förstod vad jag menade men tydligen inte.
Att köra mot rött innebär INTE att det sker en olycka VARJE gång.
Däremot ökar risken för en olycka om man kör mot rött, precis som att den ökar om man höjer hastigheten.
Att du kört mot rött tusentals gånger är verkligen imponerande
*suck* du e ju med "som tråkig" i varenda rolig tråd... Klanka ner i min tråd nyligen. Lägg av, varför har du ens hoj, chacka en permobil eller en gammal indian å glid runt!sandstream skrev:@oFFkeFF: Jag filade på ett långt svar men gav upp.
Varför ska jag bry mig om att någon kanske krossar huvudet när de kör omkull utan hjälm?
Varför ska jag bry mig om att varend polis i stan tittar snett på sporthojsåkare för att ett fåtal beter sig illa?
Varför ska jag bry mig om att du kanske blir överkörd av en långtradare när du kör mot rött?
Kan erkänna att jag ibland formulerar mig lite olämpligt och jag ska försöka lägga band på mig i fortsättningen.
Men jag kan inte lova något...
sandstream skrev:@oFFkeFF: Varför ska jag bry mig om att varend polis i stan tittar snett på sporthojsåkare för att ett fåtal beter sig illa?
Varför ska jag bry mig om att du kanske blir överkörd av en långtradare när du kör mot rött?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|