pvcraketen skrev:Men... är fästet verkligen kraschtåligt nog för att brukas av Stockel, hojdödaren?
Hahaha... ja det vettefaen!
pvcraketen skrev:Men... är fästet verkligen kraschtåligt nog för att brukas av Stockel, hojdödaren?
Angel1000 skrev:Gött med bättre kvalle! Fortsätt filmandet i sommar RoLLER.
Vi ses!
RoLLER skrev:Gruppkörning 2005-06-26
Gjorde filmen på en natt (inatt). Jag har haft stora problem med den här filmen, har varit tvungen att försöka rendrera filmen på 3 olika datorer (försökte med 3 olika versioner Vegas Video) innan det funkade. Tack till MikkE för råd och tips!
Det är lite svårt att göra film av spontanfilmande såhär. Man blir ju blyg och tyst och gärna gömmer sig när en kamera kommer framför plytet på en. Men jag tycker att den e OK och jag hoppas att ni också finner lite glädje i att titta på den.
Lyckas jag locka till ett skratt så är jag nöjd.
Finns det nån vänlig själ som kan spegla så gör gärna det. Cayle?
Gruppkörning 2005-06-26 Lo-Q 55MB
Gruppkörning 2005-06-26 Hi-Q 177MB (John)
Gruppkörning 2005-06-26 Hi-Q 177MB (Xfader)
Gruppkörning 2005-06-26 Hi-Q 177MB (Cayle)
Gruppkörning 2005-06-26 Hi-Q 177MB (Cloud79)
Ett tack till alla grima bikers som gör dom här gruppkörningarna till dom trevliga tillställningarna dom är.
Och tack som vanligt till Xfader, John, Cayle & Cloud79 som låter oss använda deras linor. Det blir ganska många GIG som slangas när man lägger upp en film på SH. Nu blev det en herrans massa speglar. Thnx ya'll, nu behövs det nog inte fler
Bisous // RoLLER
P.s Den färdiga filmen vägde in på smått mastiga 450MB. Nu snabb rendrerade jag en i superdålig kvalla för att få upp nånting iaf. Vill ni ha en något större version i bättre kvalitet? Det fixar jag på måndag isf. Nu vill jag åka hem. D.s
Edit: Nu finns det en Hi-Q version av filmen.
Paix et amour mes amis!
Nu är jag din officiella kamerafästesponsor, kläm Stockel på flis, fästet landar hos Stockel i morrn.RoLLER skrev:Hahaha! Du är för skön mannen. Jag skämtade förstås, men visst!
Man tackar man tackar!
Stockel ringde mig för nån timme sen och frågade om det var dig jag hade köpt fästet av. Jag rekomenderar ditt fäste varmt till alla som undrar! Det går ju bevisligen att göra bra bomb-rullar med det
/ Daniel
GSXR1100R skrev:Nu är jag din officiella kamerafästesponsor, kläm Stockel på flis, fästet landar hos Stockel i morrn.
(sup inte upp stålarna nu, köp bensin och kör ut å filma istället)
Jag är rörd till tårar du är en fin killeRoLLER skrev:Härligt mannen! Jag la upp dig på min sponsorsida igår! Visst e det hedrande
(vet Stockel om det?)
Ett stort tack!
Edit: Såg din signatur nu!!! Blev överaskad och glad!
sandstream skrev:Hörru din jevla bonlepp, vi i Tokholm har ingen dialekt, det är ni utanför stan som inte kan snacka rent
Jocke... skrev:ja vafan...d e som vanligt...såå jävvla skön rulle!! Skratta så tänderna trilla ur!! Nu får man gå omkring me lös gaddar å se ut som ett freak..men d va är det värt!! Ser fram emot nästa rulle..förhoppningsvis så är man kanske me då!
Kan inte göra annat än som alla andra...ge dig FET cred!! Ceep up the good work!!
Tjoffe skrev:Förjävla roligt!
Nu vill jag oxå åka på finrunda!
RoLLER skrev:Bor du på Bulten förexten? Varje ggn man e där ser man dig i backspegeln
*DanTheMan* skrev:Warm up lap startar på onsdag kl 18 00
Racet runt 18 30 beroende på antal startande.Videokameror e med så se till att va i fin form
Btw så e 4.52 tiden finputsad med råge
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |