Mattias skrev:FYFAN!
Fixa en 4.42-repa istället.
Det kommer!
Mattias skrev:FYFAN!
Fixa en 4.42-repa istället.
VBR som är variabel bitrate är väl att föredra då materialets storlek anpassas till hur mycket som rör sig i bilden.RoLLER skrev:Nån som för övrigt e insatt i olika modes man kan rendrera i. CBR, CBR (two pass), VBR och allt vad dom heter. Vad blir egentligen skillnaden?
sandstream skrev:VBR som är variabel bitrate är väl att föredra då materialets storlek anpassas till hur mycket som rör sig i bilden.
Med CBR, constant bitrate, används lika många bittar per sekund till alla bilder.
Sätter du CBR högt kan du få bra kvalitete men filen blir stor som f*n...
Zee skrev:+ Solan =![]()
+ Solans hoj =![]()
+ Stoppien!
+ "Perfekt" =![]()
+ Muziken ! Skön reggae. En låtlista hade suttit i rätt tarm!
- Tokholmsdialekten?![]()
Mer sånt, RoLLLLLLer !!
![]()
RoLLER skrev:Nu finns det en Hi-Q version av filmen. Länken finns i första inlägget.
Bisous!
Que?
John skrev:Jag anade det.. helt plötsligt gick servern spikrakt upp i 100% användande av linan mot tidigare 55-60%.
Phett!![]()
Grandes étreintes, mon amie!RoLLER skrev:Jättesjysst att vi kan använda den iaf![]()
E det ok? Paix mon frere!
John skrev:Jag anade det.. helt plötsligt gick servern spikrakt upp i 100% användande av linan mot tidigare 55-60%. "Vad hände där, är det RoLLER som är i farten, eller?"
Phett!![]()
John skrev:Jag anade det.. helt plötsligt gick servern spikrakt upp i 100% användande av linan mot tidigare 55-60%. "Vad hände där, är det RoLLER som är i farten, eller?"
Phett!![]()
John skrev:Grandes étreintes, mon amie!![]()
Hörru din jevla bonlepp, vi i Tokholm har ingen dialekt, det är ni utanför stan som inte kan snacka rentZee skrev:- Tokholmsdialekten?![]()
Jag är. Och det är ett utmärkt sätt att skylla sina misslyckanden på sina defekta föräldrar.Mattias skrev:Det var fanimig det sämsta skit jag sett. Vad gör ni?! Är ni barn av flower power-generationen eller?
Långa farbron skrev:Victor är så söt![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |