Mattias skrev:FYFAN!
Fixa en 4.42-repa istället.
Det kommer!
Mattias skrev:FYFAN!
Fixa en 4.42-repa istället.
VBR som är variabel bitrate är väl att föredra då materialets storlek anpassas till hur mycket som rör sig i bilden.RoLLER skrev:Nån som för övrigt e insatt i olika modes man kan rendrera i. CBR, CBR (two pass), VBR och allt vad dom heter. Vad blir egentligen skillnaden?
sandstream skrev:VBR som är variabel bitrate är väl att föredra då materialets storlek anpassas till hur mycket som rör sig i bilden.
Med CBR, constant bitrate, används lika många bittar per sekund till alla bilder.
Sätter du CBR högt kan du få bra kvalitete men filen blir stor som f*n...
Zee skrev:+ Solan =
+ Solans hoj =
+ Stoppien!
+ "Perfekt" =
+ Muziken ! Skön reggae. En låtlista hade suttit i rätt tarm!
- Tokholmsdialekten?
Mer sånt, RoLLLLLLer !!
RoLLER skrev:Nu finns det en Hi-Q version av filmen. Länken finns i första inlägget.
Bisous!
Que?
John skrev:Jag anade det.. helt plötsligt gick servern spikrakt upp i 100% användande av linan mot tidigare 55-60%.
Phett!
Grandes étreintes, mon amie!RoLLER skrev:Jättesjysst att vi kan använda den iaf
E det ok? Paix mon frere!
John skrev:Jag anade det.. helt plötsligt gick servern spikrakt upp i 100% användande av linan mot tidigare 55-60%. "Vad hände där, är det RoLLER som är i farten, eller?"
Phett!
John skrev:Jag anade det.. helt plötsligt gick servern spikrakt upp i 100% användande av linan mot tidigare 55-60%. "Vad hände där, är det RoLLER som är i farten, eller?"
Phett!
John skrev:Grandes étreintes, mon amie!
Hörru din jevla bonlepp, vi i Tokholm har ingen dialekt, det är ni utanför stan som inte kan snacka rentZee skrev:- Tokholmsdialekten?
Jag är. Och det är ett utmärkt sätt att skylla sina misslyckanden på sina defekta föräldrar.Mattias skrev:Det var fanimig det sämsta skit jag sett. Vad gör ni?! Är ni barn av flower power-generationen eller?
Långa farbron skrev:Victor är så söt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |