Filmen om en gruppkörning med SH-medlemmar 2005-06-26

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Bra film!

Känns lite som när jag gjorde Arvikafestivalfilm förra året med mest konsertfilm. I år på Hultsfredsfilmen var det mest camping och folk på filmen, alla tycker den är bättre.

Mc är kul, men hur många gånger orkar man se slingerbulten t/r. Bra att mixa in mycket folkliv i filmen :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Victor skrev:
Fast det var lite för lite fikastopp för min del, i fortsättningen ska jag ägna mig mera åt hardcore-kaffebajking. Och kanske lite gruppkörningar där imellan.

Personligen så föredrar jag ett blixtsnabbt depåstopp för att återställa vätskebalansen och sen full gas igen!
 

Stockel

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
CBR954
Hehe den bjuder jag på... allt för publiken! Ska faktiskt köpa videokamera vilken dag som helst och sen ska det komma filmer... Är det något mer du vill lära dig nu när du har chansen? Pappa kan visa. :D

wheelieman skrev:
Underbar film rullarn..... sitter och smågarvar under hela filmen... :yoparty

Tema till nästa filmskola... kan bli
1: Stockels stoppieskola
2: Stockel på framhjulet.... snart
3: Stockel hittar frambromsen

mm.. :rofl :rofl :rofl

Sorry Stockel, kunde helt enkelt inte låta bli. Årets bästa stoppie på film :banana
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Stockel skrev:
Hehe den bjuder jag på... allt för publiken! Ska faktiskt köpa videokamera vilken dag som helst och sen ska det komma filmer... Är det något mer du vill lära dig nu när du har chansen? Pappa kan visa. :D

Håller du kurser i bananätning?
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
GSXR1100R skrev:
Kungligt klippt Roller :Bugar

Tack mannen! :)

Dom där 200 pixen ditt kamerafäste kostade är nog dom bäst investerade 200 pixen på länge :tummenupp

Men nu e det dags för dig att rella lite rullar!
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Stockel skrev:
Hehe den bjuder jag på... allt för publiken! Ska faktiskt köpa videokamera vilken dag som helst och sen ska det komma filmer... Är det något mer du vill lära dig nu när du har chansen? Pappa kan visa. :D

Snåla inte med kameraköpet Stockel! Köp nåt vettigt på en ggn. Sony e alltid ett säkert kort! Glöm inte ingång för pen-kamera.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RoLLER skrev:
Tack mannen! :)

Dom där 200 pixen ditt kamerafäste kostade är nog dom bäst investerade 200 pixen på länge :tummenupp

Men nu e det dags för dig att rella lite rullar!
Hade jag vetat att dina filmer råkkade så hårt hade du fått det gratis, du är kung av klipp mannen :yoparty
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
GSXR1100R skrev:
Hade jag vetat att dina filmer råkkade så hårt hade du fått det gratis, du är kung av klipp mannen :yoparty

Än är det inte försent att ge tillbaka pengarna. För du har väl inte gjort av med ALLA PENGARNA du fått redan (som mormor alltid sa).
 

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Skogen
Hoj
Vuxen = Bil
RoLLER skrev:
Snåla inte med kameraköpet Stockel! Köp nåt vettigt på en ggn. Sony e alltid ett säkert kort! Glöm inte ingång för pen-kamera.

Sony skulle ja inte rekommendera om du inte går upp i över 10.000 kronors klassen.. de är gryniga i bilden.
3CCD skall du ha.. bästa lågbudgetvarianten är Panasonic GS 75 för runt 5.000 kr den piskar alla Sony uppåt 10.000 kr.. har dock ej äkta 16:9!
Eller vänta några månader till så släpper Sony en HD kamera för konsumentbruk som inte är större än vanlig videokamera och du kan filma i HD kvalité .. 720 progressive eller 1080i.. där snackar vi kvalité.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RoLLER skrev:
Än är det inte försent att ge tillbaka pengarna. För du har väl inte gjort av med ALLA PENGARNA du fått redan (som mormor alltid sa).
Eftersom du är min idol så ska du få pengarna tillbaka, Stockel har beställt ett kamerafäste, han ger dig 200:- och jag skickar fästet gratis till Stockel, nu blir flugorna på smällen.

Det enda kravet jag har är att du fortsätter att klippa sköna rullar :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
GSXR1100R skrev:
Eftersom du är min idol så ska du få pengarna tillbaka, Stockel har beställt ett kamerafäste, han ger dig 200:- och jag skickar fästet gratis till Stockel, nu blir flugorna på smällen.

Det enda kravet jag har är att du fortsätter att klippa sköna rullar :tummenupp

Hahaha! Du är för skön mannen. Jag skämtade förstås, men visst! :)

Man tackar man tackar!

Stockel ringde mig för nån timme sen och frågade om det var dig jag hade köpt fästet av. Jag rekomenderar ditt fäste varmt till alla som undrar! Det går ju bevisligen att göra bra bomb-rullar med det :lol

/ Daniel
 

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
En liten svart
RoLLER skrev:
Stockel ringde mig för nån timme sen och frågade om det var dig jag hade köpt fästet av.
/ Daniel
Men... är fästet verkligen kraschtåligt nog för att brukas av Stockel, hojdödaren?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top