Något annat är omöjligt.
Varför dissar du en film som du inte ens har sett?
Något annat är omöjligt.
Nu ska vi se, det är alltså en massa robotar som omvandlas till allt möjligt? Fantastiskt, den måste jag se.Varför dissar du en film som du inte ens har sett?
Nu ska vi se, det är alltså en massa robotar som omvandlas till allt möjligt? Fantastiskt, den måste jag se.
Du menar alltså att personer äldre än sju år ser på detta?
Valmers, valmar eller valdemort (harry potter fan?)... ja vad du nu heter, säg en film som du tycker är bra så skall vi gnälla lite på den också.
På senare tid exempelvis The Departed, Blood Diamond och The Good Sheperd.Japp..
Valmers, valmar eller valdemort (harry potter fan?)... ja vad du nu heter, säg en film som du tycker är bra så skall vi gnälla lite på den också.
På senare tid exempelvis The Departed, Blood Diamond och The Good Sheperd.
när jag såg den igår ASGARVADE folk när Optimus drog sina hjälteord och posérade. Applåderna uteblev om vi säger så
Den filmen är ett prisbelönt mästerverk.Du skulle nog också tycka Torsk På Tallin är dålig!
Den filmen är ett prisbelönt mästerverk.
Transformers är kult för alla 80talister
Äntligen. Tack.Är ni fulla? Var å såg den här filmen med två polare förra veckan. Vi var seriöst på väg att gå halvvägs in filmen. Maken till hjärnkrympande skit har jag fan inte sett på länge.
Sure, jävligt välgjord film, grymma specialeffekter os v. Men vafan. Komigen nu.
9/10 repliker var ju så orimligt fåniga att man bara ville sjunka genom biostolen.
Jag ställer den här filmen i skamvrån tillsammans med Epic Movie, som årets hittills sämsta filmer.
Äntligen. Tack.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |