Filmtips: Transformers

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Du menar alltså att personer äldre än sju år ser på detta?

Japp..

Valmers, valmar eller valdemort (harry potter fan?)... ja vad du nu heter, säg en film som du tycker är bra så skall vi gnälla lite på den också.

Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Valmers, valmar eller valdemort (harry potter fan?)... ja vad du nu heter, säg en film som du tycker är bra så skall vi gnälla lite på den också.

Fyratimmarsdokumentären om Max Biaggi har inte gjorts än. :D

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Det bör väl nämnas att maken till gött motorljud från muskelbilarna i Transformers har man väl sällan fått höra på bio tidigare.
Bara det är ju värt att gå och se filmen för då en hel del av filmen består just av snyggt bilåka.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
när jag såg den igår ASGARVADE folk när Optimus drog sina hjälteord och posérade. Applåderna uteblev om vi säger så

jag ville mest skjuta mig själv :näsblod

Visst bra effekter men vissa scener i filmen sabbade precis allt. Det enda som lyfte filmen var att det åtminstone var 2 snygga brudar med.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Tyckte att striderna var rätt störiga. Svårt att se vem som slogs med vem. Ärligt talat så brydde jag mej inte mycket heller.

Varför ska alla goda varelser vara så jävla mesiga för i alla filmer.

Överreklamerad film!

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Transformers är GUD! :D

Det och trazan och banane var ju de man såg när man va liten, bättre barnprogram går inte att hitta.

Transformers är kult för alla 80talister precis som rolings stones och annat skit är kult för er gamlingar! :D

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu

Transformers är kult för alla 80talister

exakt, men då var man såpass ung att man sket fullständigt i b-iga repliker. Dessutom var det tecknat vilket blir en helt annan sak. Otecknade smurfarna hade väl knappast varit en hit nu även om det var ballt när man var liten?

Den här filmen förutom effekterna var ungefär lika bra som otecknade He-Man med Dolph Lundgren :D

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
Är ni fulla? Var å såg den här filmen med två polare förra veckan. Vi var seriöst på väg att gå halvvägs in filmen. Maken till hjärnkrympande skit har jag fan inte sett på länge.

Sure, jävligt välgjord film, grymma specialeffekter os v. Men vafan. Komigen nu.

9/10 repliker var ju så orimligt fåniga att man bara ville sjunka genom biostolen.

Jag ställer den här filmen i skamvrån tillsammans med Epic Movie, som årets hittills sämsta filmer.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Är ni fulla? Var å såg den här filmen med två polare förra veckan. Vi var seriöst på väg att gå halvvägs in filmen. Maken till hjärnkrympande skit har jag fan inte sett på länge.

Sure, jävligt välgjord film, grymma specialeffekter os v. Men vafan. Komigen nu.

9/10 repliker var ju så orimligt fåniga att man bara ville sjunka genom biostolen.

Jag ställer den här filmen i skamvrån tillsammans med Epic Movie, som årets hittills sämsta filmer.
Äntligen. Tack.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Bästa filmen i år. Man känner sig som en 10 åring igen.
Mkt bra!

Skit samma om det va stundoms töntiga kommentarer.
Går man för att se transformers och tror att det ska vara samma kvalité på replikerna som.. ja, Legens of the fall eller what ever (kom inte på ngt bättre), nae. Man tar den för vad det är.

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag tänker se Transformers vid tillfälle, för efter att ha sett Shortbus igår så ska det till mer än taskiga repliker för att skrämma mig. :näsblod

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Äntligen. Tack.

Måste ansluta mig till skaran som ställer frågan;

Är detta på skoj? Jag trodde filmen var gjord för
högstadiegrabbar.

Inte för att jag har sett filmen, så jag ska inte sticka
ut hakan för långt här...

Wompa

Monkeybiker
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda Z125-R
Transformers har man växt upp med, det är en del av ens identitet. Man kommer aldrig glömma dagarna när man gick upp tidigt för att titta på dålig handligt och helkassa röstskådisar bara för att få se världens coolaste robotar. Inspector Gadget gäller då också.

Men när någon av ens barndomshjältar har blivit film blir man alltid extas men det visar sig alltid bli värsta floppen.
Inspector gadget filmen sög, även 2:an... som ingen verkar ha sett eftersom den sög så hårt.

Men nu kanske dem har lyckats med Transformers! Ska se den efter Harry Potter nu i helgen ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...