om man inte wheelar alls då?
Två alternativ.
1: Du är en sittkissare
eller
2: Du är väldigt intelligent
om man inte wheelar alls då?
Nu ska ja lära mig det bara för att du är så utbotat korkad och tror att det inte finns det...3037420Tror ni det? Det tror inte jag... Men nu får vi ju se hur det ligger till, vore riktigt häftigt om jag har fel och det finns ett gäng tjejer som é fullfjädrade bakhjulsfantomer. Visst kan det väll finnas 2-3st, men tvivlar på att det är fler än så.
**Edit**
Spirit: Näe, vart ihop med samma tjej i 5år så det är inget raggningsförsök. Hon har för övrigt hojkort, men kan inte köra på bakhjulet...
Nope. Svenska tjejer har intekörabakhjulgener.
/Carin
...bara för att du är så utbotat korkad och tror att det inte finns det...
Ärligt?
Jag tror den här tjejen kommer vara stuntdrottning i framtiden!
http://www.youtube.com/watch?v=0eIPcxXsgeI
Nu känns det jobbigt att behöva ställa in bakhjulsträningen på arken på söndag bara för jag vart bitter här i tråden...3038136nu verkar det ju faktiskt inte finnas nån...
Nu känns det jobbigt att behöva ställa in bakhjulsträningen på arken på söndag bara för jag vart bitter här i tråden...
jag HATAR regn... det har regnat i två jävla veckor nu, jag är BITTER så är det bara
Ne, jag har en ny plan att konvertera till man nu för ni verkar födas med sådanna livsviktiga kunskaper som stopies och weelies.... Det blir mer sport så....3038162Oj! det tog lite mindre än en kvart innan du blev kall om foten och börjar hitta på bortförklaringar...
(bli inte sur nu, jag ville bara höja motivationen lite)
Ne, jag har en ny plan att konvertera till man nu för ni verkar födas med sådanna livsviktiga kunskaper som stopies och weelies.... Det blir mer sport så....
Kan du diska?3038171Jag hade tänkt posta "Miss_Orchidee vill du gifta dig med mig?"...men nu blev allt så konstigt helt plötsligt
Kan du diska?
gillar du att diska?
tänker du diska?
städa?
laga mat? (viktigt!!)
så kan ja kanske överväga att såra min stolthet och öva vanlig bakhjulsträning på söndag
Kan du diska?
gillar du att diska?
tänker du diska?
städa?
laga mat? (viktigt!!)
så kan ja kanske överväga att såra min stolthet och öva vanlig bakhjulsträning på söndag
Jag anar en viss "ögon tjänare" här....3038189Kan du diska? -Ja
gillar du att diska? -Ja
tänker du diska? -Ja
städa? -Kan vi ha städerska?
laga mat? (viktigt!!) -Skojar du? Jag ser ju praktiskt taget ut som Tore Vretman!
Deal?
Du har ju redan 3 förfan, dela med dig :3038191jag kan faktiskt allt det där och brukar göra det
kan du weela då?
Du har ju redan 3 förfan, dela med dig :
Jag anar en viss "ögon tjänare" här....
kan du weela då?
Jag anar en viss "ögon tjänare" här....
kan du weela då?
ja fyfanken, sånna kvinnokunskaper3038210tror du det själv eller? ser du inte hur fylld av serotinin han är.
diska... hmpff
vänta ska ja kolla......3038209japp men mycket vill ha mera men du har väl inte hängtuttar för isåf är jag inte intresserad
jävlar ja, så va det.... vart är regeln som bekräftar undantaget då?3038229Dina ögon tjänar jag gärna! (kolla jag kan bre på smör oxå!)
Jag trodde att vi hade fastställt, på ett i synnerlighet vetenskapligt sätt, att grabbar föddes med den kunskapen?
Jag har till och med bevis för att jag har det i generna:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3037845#post3037845
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO