Finns det nån tjej på forumet som kan köra på bakhjulet?

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Borde inte killarna tycka det är ännu mer obekvämt :va Riskera att dunka ner krossa nötterna å leva steril..näe fy farao...glad man e :tuttar trots allt

Du kanske också har nötter eftersom du lägger ner hojåkningen? :pannkyss :tungan
 
Last edited:

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Beror väl på hur olydig hoj man har. Min stegrar bara ibland och relativt lite så det är lugnt :rolleyes:
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Serotonin är ju ett ämne som kroppen producerar vilket gör att man mår bra. Alltså måste tjejer gå runt och må bättre än oss killar. Fan vilken orättvis värld. Något för jämo att bita i kanske. Mitt förslag blir att dela ut serotonin ökande tabletter till alla killar :D

hmm tror inte farbror staten blir glad om du ger dig på ett sånt projekt, med tanke på att den vanligaste tabletten som innehåller serotonin utsöndrande medel idag innehåller MDMA, mest känt som ecstasy
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
om det nu blir en film, så ska ja själv sitta på den och du får framförallt inte se den.


Det regnar idag :(

Lingonvecka?? :rolleyes: Nä, jag är inte intresserad av att se dig skutta runt med 10cm framhjulslyft på nån parkering... :3freak

Är det någon som sett en film där en tjej KAN köra på bakhjulet så lägg gärna upp en länk i denna tråden. Börjar misstänka att min gissning på 2-3st wheeliekunniga tjejer på detta forum var alldeles för optimistiskt :va
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
En och annan power-wheelie har man ju fått till, men helt ärligt så förstår jag inte tjusningen med att köra på slangen, verkar bara obekvämt:D
Nej, lägger hellre ner krutet på att bli snabb på bana...

Nej det måste ju vara direkt omöjligt att förstå om man inte kan.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3041765 Lingonvecka?? :rolleyes: Nä, jag är inte intresserad av att se dig skutta runt med 10cm framhjulslyft på nån parkering... :3freak

Är det någon som sett en film där en tjej KAN köra på bakhjulet så lägg gärna upp en länk i denna tråden. Börjar misstänka att min gissning på 2-3st wheeliekunniga tjejer på detta forum var alldeles för optimistiskt :va
Jag tycker du ska rakertforska i ämnet, du kanske till och med kan bli kallad Dr. :va

och sen kanske starta en skola liknande Fame Factory eller Idol dit tjejrna kan ansöka och sen bli utröstade en efter en.... :rolleyes:


Tycker frågan är rätt meningslös egentligen, vad ska du med svaret till?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det är ju asballt. Jag dejtar bara killar som kan slanga.

Hade jag inte haft en sån trött hoj hade jag börjat öva på en gång.

Tjena... :brynad
Tänkte ba kolla ifall du har sett slangskolanfilmerna? Det är jag som är läromästaren.

Så... vahettere... *harkla* ligga, eller?
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jag tycker du ska rakertforska i ämnet, du kanske till och med kan bli kallad Dr. :va

och sen kanske starta en skola liknande Fame Factory eller Idol dit tjejrna kan ansöka och sen bli utröstade en efter en.... :rolleyes:


Tycker frågan är rätt meningslös egentligen, vad ska du med svaret till?

Ja.... Jag frågade därför att jag ville veta om det finns några tjejer på forumet som kan slanga. Vad ska jag med svaret till? Tja, inte fan vet jag. Kunde vara kul att veta... Precis som att man kan starta trådar där man frågar om knäskrap, längsta wheelie osv.

Det som är lite intressant är ju att vissa tjejer verkar ta det som en personlig förolämpning att man ens ställer frågan. Ni behöver inte skämmas för att ni inte kan köra på bakhjulet, men hoppa inte på mig för att jag ställer frågan.
 

Anki_J

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Bro
Hoj
GSX 750 F
Jag KAN inte köra på bakhjulet, men jag har gjort det 2 ggr.
Med "kan" menar jag som du beskriver... Köra en bra bit, svänga osv.. Har aldrig ens försökt..

Men vid två olika tillfällen har jag bara haft ett hjul i backen.

Ena gången: total katastrof.. Skulle prova pojkvännens Harley, han satt bakpå och skrek genom hjälmen hur jag skulle göra.. (det var min allra första gång bakom styret, andra kanske..) Det gick väl hyffsat bra men sen skulle jag starta i uppförsbacke och vägen svängde...men inte Pecka..
Upp på bakhjulet, rakt över vägen ner i diket, kastade av grabben och sen fick jag sitta bakom med framskärmen under armen på väg tillbaka..Lyckat :yoparty

Andra gången var bara nån vecka sen.. jag skulle bara köra om och det lyfter..jag var inte riktigt beredd på det..

Men jag antar att det inte är nåt sånt du tänkt dig när du menar "köra på bakhjulet"..
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Har kör med en tjej får Gävle på midlanda för något år sedan, hon klämde målrakan på slangen.. högt!!
Söt som satan och kanon fin rumpa!!!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top