Alltså skall vi komma ihåg att det är riktigt svårt att köra ifrån en bil av
denna kaliber med en längre "bana". För övrigt var det surt att vi inte
hann köra med S1000RR:n innan Gallardo-UGR:n havererade lådan.
Mycket tankar och tjafs kring detta men jag gissar att det var faktiskt
inte många som trodde att hojarna skulle regera som dem gjorde, inte
ens vi hojåkare trodde det!?
Det var bland annat därför det fanns ett stort intresse för att göra
jämförelserna av dessa prestandajärn, oavsett 2 eller 4 hjul. Eller vad
säger ni grabbar?
Ps: Jag frågade ryssen om hur mycket motor han hade precis efter
vårat race, då sa han att han hade 1500hk. Jag såg också nån repa där
den gick upp i rök på fyrans växel
Alltså MYCKET PULVER och framförallt så har han inte utnyttjat full
effekt på denna bana. Bra å veta till nästa G när han har fixat
fyhjulsdriften
Ps2: Nån som har ett turbokit och en långsving till en S1000RR?
Mvh