lorkan
Bannad
Vad använder ni för program för att se filmen ? WMP funkade inte, så ajg tog VLC, men den laddar bara hem typ 3 första sek lr ngt. sen inget mer ..
Först tankade jag ner den med flashget sen tittade jag på den med WMP.lorkan skrev:Vad använder ni för program för att se filmen ? WMP funkade inte, så ajg tog VLC, men den laddar bara hem typ 3 första sek lr ngt. sen inget mer ..
Blue skrev:Först tankade jag ner den med flashget sen tittade jag på den med WMP.
Aha. Tackar för översättningen.Simppi skrev:Dom konstaterar direkt dom stannat att det är bäst att kalla dit ambulans. Dom konstaterar att han ligger nere men är vid liv...dom hade lite problem med att få fram rätt adress....thats about it.
ReDan skrev:mirror någonstans?
lorkan skrev:(Det betyder att jag aldrig ens skulle tänka tanken att försöka sticka på en väldans massa år .. )
Wagge skrev:Dumt att köra ifrån snuten. Pungt.
Jesus vilken skillnad på speed,denna första länken 20kb/s denna 2mb/sReDan skrev:hittade denna --> http://www.tiikeriankka.net/Isompi.avi
(har inte laddat hem den en så vet ej om den är samma som ovan)
ReDan skrev:Hehe : ) Förstår det, kan tänka mig att du ligger på 90 vägen och pressar med
polisen i bakhasorna med mätaren på 140kmh : )
ReDan skrev:hittade denna --> http://www.tiikeriankka.net/Isompi.avi
(har inte laddat hem den en så vet ej om den är samma som ovan)
Headbanger skrev:Poliserna och polis-bilen utgör ju en bra mycket större fara för allmänheten än MC:n.. puckat. :kocko
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|