Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Mikey skrev:2464805Tackar!
Har inte häns så mycket, men ska fixas lite nu till veckan...bilder kommer![]()
Så bra...
Hoppas du får ihop det snart...
Ska själv modda vidare på min BBlade
Mikey skrev:2464805Tackar!
Har inte häns så mycket, men ska fixas lite nu till veckan...bilder kommer![]()
Skoj tråd om en läcker ombyggnadMikey skrev:1994327Kom på grusväg (snöbelagd) på väg hem från iskörning, hade ca 80 när jag (för sent) upptäckte en vägbom. Bromsade ikull, gled på rygg och gränslade en stolpe till vägräcket vid sidan av vägen...där tog det STOPP![]()
Tackar!Supermoto skrev:2486865Skoj tråd om en läcker ombyggnad![]()
Hoppas du får ihop allt såhär mot slutet, allt ser verkligen jäkligt rätt ut jämfört med hur jag själv skulle velat gjort det![]()
Fastnade tyvärr lite vid själva olyckan eftersom man själv kör en hel del is på sjöarna runt stan. Var hände olyckan??
TACK!Micke_RS skrev:2513898Snyggt bygge må jag säga!![]()
Grattis till faderskapet btw!![]()
You WISH!!!Softishman skrev:2514644Bygger du om min när du är klar med din???! Hahaha ;-)
TRÖGTRR_Jonas skrev:2609466Hur går det med bygget Mikey?
Hade jag gärna gjort om det var möjligt! Det har gått åt lite färg för att få någelunda ordning på "torpet" med tanke på att gubben och gumman som bott där är 90, resp. 85 bast...de hade inte dagens tapeter direktrallyfisken skrev:2625015Du har inte lust att rulla ner huset och garaget till mig?
Ser skit bra ut än så länge, fixa upp lite bilder snart bara.
Tackar!sner0 skrev:2660017Härligt bygge!
Skönt med så stort garage, själv får man hålla sig på kalla och mörka dryga 2m^2 när det rör sig om att modda hojen.
Bra inspiration för övrigt, är själv ruggigt sugen på att sätta tänderna i en blade, måste sälja prillan bara..
Tack tack!!!BusenEdo skrev:2665188Ser ut som ett skitbra bygge! Lär bli läckert när det är färdigt![]()
TACK 3ggr omGrappy skrev:2686298Härligt projekt! Ser fram emot nästa update, Gott nytt år & Grattis till faderskapet!
Tackar!
Ja det har jag längtat länge efter, ett EGET garage!!! Slippa spendera mer än halva tiden man mekkar med att leta efter grejjer som man får göra i fars verkstad...
Fan, 2 kvm...då kommer du bara åt en sida i taget va?? Reeeeschpekt![]()
Om min lilla ombyggnad kan inspirera andra är jag glatt överraskad!!!
Hur har du tänkt göra med allas vår kära bilprovning nu när du bytt swing?
Är väl att klassa som ombyggt fordon då?
Ja.....det har jag inte riktigt bestämmt än! Har pratat med lite olika "stationschefer" på Bilprovningen men inte lyckats få fram vad som gäller...
Det sista var iaf att det INTE går att regga den som ombyggt fordon, för då måste men ha gjort ingrepp på ramen. Och det har jag ju inte...ja...så när som att ja slipade bort 5mm vid infästningen på svingen...hmmm fan det har ja inte tänkt på tidigare, det kanske räcker!![]()
Någon annan som har erfarenhet vad gäller bes. av ombyggda hojar![]()
Ja.....det har jag inte riktigt bestämmt än! Har pratat med lite olika "stationschefer" på Bilprovningen men inte lyckats få fram vad som gäller...
Det sista var iaf att det INTE går att regga den som ombyggt fordon, för då måste men ha gjort ingrepp på ramen. Och det har jag ju inte...ja...så när som att ja slipade bort 5mm vid infästningen på svingen...hmmm fan det har ja inte tänkt på tidigare, det kanske räcker!![]()
Någon annan som har erfarenhet vad gäller bes. av ombyggda hojar![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |