Flört-tips!

PL0J

Fo' Shizzle!
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
-
Tack för alla sköna tips!

Men middag osv kommer det nog inte bli..så seriös är jag inte. *är ingen mästerkock heller för den delen*

Nä, målet är väl mest att se på nån skön rulle, mysa lite..och sen får man väl se vart det bär iväg.

Men aa fortsätt spotta tips! :tummenupp

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
En bra rulle, lite godis etc o mys tycker ja låter bra och glöm inte filten bara så ni har nått att mysa under :tuttar

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Långa farbron skrev:
Tack för det.

Nja uppmärksamhet och att ligga steget före så att det är genomtänkt brukar vara bra,tänk igenom vad skall ni göra tex.

Tankegång.
Laga mat...vad behövs till det OCH hur kan jag få det att bli trevligt?
Softa i soffan...hur kan jag höja mysfaktorn ?

Tex skall du bygga din egen mat så är det ju viktigt att du tänker på att hon kanske är hungig när hon kommer,gör en liten toast eller liknade och servera med ett glas vin som öppning sen kan du laga mat och ni kan prata under tiden över lite vin.

Krångla inte in dig svåra rätter utan sikta på något gott enkelt och lätt.

Kyckling går alltid hem,mitt förslag är:

Bryn kyckling lite lätt i pannan gör en röra av fetaost och soltorkade tomater,strö röran över kycklingen vips in i ugnen ett litet tag.

Koka ris,rör ner lite cream fraiche (franska örter) tärna ner lite paprika och purjolök i riset rör om och servera med en trekantstoast.

Kvinnor gillar choklad!!

Det kan du köpa någon trevlig chokladbakelse på ett konditori,som sedan serverar med tex grädde eller glass.

Smöriga komplinager är svåra då det är situations anpassat,det funkar inte med klyschor såvida hon inte vill att det skall funka.

Men standard folkvett är att säga hur fin hon är när hon kommer,ser du något extra tex att hon fixat håret lite annorlunda så kommentera detta extra.

Det skall vara ärliga och "impulsiva" komplimanger dvs tycker du att hon har snygga örhängen så säg det förklara också varför du tycker det.

Tänk på att kvinnor lägger minst 2-3 timmar på att duscha,sminka,lägga hår,byta kläder innan hon kommer till dig.

Att smöra som en tok utan anledning blir bara pannkaka.

Jag kan bara säga :klappar..u the man :Bugar :)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Långa farbron skrev:
Tack för det.

Nja uppmärksamhet och att ligga steget före så att det är genomtänkt brukar vara bra,tänk igenom vad skall ni göra tex.

Tankegång.

Tex skall du bygga din egen mat så är det ju viktigt att du tänker på att hon kanske är hungig när hon kommer,gör en liten toast eller liknade och servera med ett glas vin som öppning sen kan du laga mat och ni kan prata under tiden över lite vin.

Bryn kyckling lite lätt i pannan gör en röra av fetaost och soltorkade tomater,strö röran över kycklingen vips in i ugnen ett litet tag.

Koka ris,rör ner lite cream fraiche (franska örter) tärna ner lite paprika och purjolök i riset rör om och servera med en trekantstoast.

Kvinnor gillar choklad!!

Det kan du köpa någon trevlig chokladbakelse på ett konditori,som sedan serverar med tex grädde eller glass.

Smöriga komplinager är svåra då det är situations anpassat,det funkar inte med klyschor såvida hon inte vill att det skall funka.

Men standard folkvett är att säga hur fin hon är när hon kommer,ser du något extra tex att hon fixat håret lite annorlunda så kommentera detta extra.

Det skall vara ärliga och "impulsiva" komplimanger dvs tycker du att hon har snygga örhängen så säg det förklara också varför du tycker det.

Tänk på att kvinnor lägger minst 2-3 timmar på att duscha,sminka,lägga hår,byta kläder innan hon kommer till dig.

Those who can, do....those who can't, teach...

;)

var bara tvungen.. :)

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Spela något roligt spel, fungerar alltid bra på första dejten...gärna nåt som går ut på att man ska berätta roliga och lagom personliga saker om sig själv. Lättar upp stämningen och man lär känna varandra. Kan ju sitta fint med lite alkohol i kroppen också så vågar man bli ännu mer personlig.

Själv är jag inte så förtjust i komplimanger, isåfall spontana sådana. Visa henne att du gillar henne genom att ta lite på henne då och då, och då menar jag inte att du ska tafsa henne på brösten under middagen.... :rofl En del killar verkar ha svårt att veta var gränsen går, var med om det sist jag var ute på krogen och det kom fram en kille och greppar tag om min rumpa och frågar om jag vill följa med honom hem. Jag tyckte själv att jag var rätt tydlig med att visa att jag inte var intresserad men fem minuter senare kommer han tillbaka, tar min hand och trycker den mot hans k*k, varpå han säger: "Så här mycket vill jag ha dig, snälla, följ med mig hem". Tror den killen får svårt att hitta sig en tjej om han fortsätter ragga på det sättet... :gnissla

Tror ni kommer få det jättetrevligt! Det bästa är att bara vara avslappnad och ta det som det kommer. :)

Gabor

Guest
PL0J skrev:
Tack för alla sköna tips!

Men middag osv kommer det nog inte bli..så seriös är jag inte. *är ingen mästerkock heller för den delen*

Nä, målet är väl mest att se på nån skön rulle, mysa lite..och sen får man väl se vart det bär iväg.

Men aa fortsätt spotta tips! :tummenupp

Skippa tv, film mm. ägna dig åt HENNE...fråga å lyssna, var glad, ett leende bryter de flesta barriärer....komplimanger på rätt ställe...se henne i ögonen, försök att inte vika, se på hennes mun å leende,frågar hon så säg att du älskar att titta på henne osv, undvik att glo i urringningen hela tiden... :lol ....

Frukt, lite godis, räcker långt, kanske lite tilltugg till drickat, frågat vad hon gillar, förbered dig, var lyhörd..lycka till. :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag brukade blanda starka groggar som ändå inte smakade sprit, då får du dem dit du vill ha dem :tummenupp

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Dee_cati skrev:
Jag brukade blanda starka groggar som ändå inte smakade sprit, då får du dem dit du vill ha dem :tummenupp
:rolleyes:

Det enda jag kan säga är väl att inte göra något som får bort fokus från er två,
kolla inte på en jättespännande film t ex.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Långa farbron skrev:
Tack för det.

Tankegång.

Kvinnor gillar choklad!!

hallå, killen är 17 år, dt krävs inte så mycket som soltorkade tomater.
Var dig själv o visa henne vad du tycker om henne.
Käka nåt enklare att laga, kolla på en rulle o bara mysa till dt.

Orkar inte skriva mer då jag skriver på skärmtangentbordet

LYCKA TILL!!!

Mvh rejvis

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
17 år tjejen är väl runt den ålder också då. Glöm allt som står i tråden räcker att säga attt du vill knulla så får du det...Fungerar det inte så visa moppen/125?

Jonathan

Guest
Kika helst inte på film om du kan undvika det.
Risken att ni sitter helt knäpptysta och att det blir rätt stelt är ganska stor tror jag.

Som sagt innan, gör något så ni får en chans att prata med varandra och lära känna varandra bättre :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Gabor skrev:
undvik att glo i urringningen hela tiden... :lol
:D
Det där har jag funderat på, finns ju en del tjejer här så jag får väll fråga, hur reagerar/tänker ni när nån kille stirrar sig blinda på :tuttar ..? Hade jag själv varit tjej tror jag mest jag tyckte det varit roligt. :fyllisar
För tjejer lär det ju inte finnas nått roligare när en kille inte kan hålla sig från att stirra, men samtidigt vill dölja det och kommer på sig själv o tittar bort på nått helt annat :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nursey skrev:
Rohypnol smakar väl ingenting..eller? :hihi

När de är så små så behövs det inte mer än två-tre stadiga 60%-iga "screwdrivers" för att få omkull dem. Är de lättfotade i vanliga fall så räcker det med en bara för att slippa smärtan :gnissla

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Gabor skrev:
Skippa tv, film mm. ägna dig åt HENNE...fråga å lyssna, var glad, ett leende bryter de flesta barriärer....komplimanger på rätt ställe...se henne i ögonen, försök att inte vika, se på hennes mun å leende,frågar hon så säg att du älskar att titta på henne osv, undvik att glo i urringningen hela tiden... :lol ....

Frukt, lite godis, räcker långt, kanske lite tilltugg till drickat, frågat vad hon gillar, förbered dig, var lyhörd..lycka till. :tummenupp

Fullträff !! Precis så här är det mer behövs inte . faaaaaaaaaaan han hinner
alltid före !Bara en sak till !Bruttor gillar att mannen tar komandot! Låt henne för gudars skull inte betala ! Var en gentleman för även om det inte blir nått så kommer hon ge dig kred till sin söta polare som du skall dejta nästa vecka :tummenupp

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
Ravetrancer skrev:

:rofl :rofl :tummenupp

Ta med henne på utflyckt ha med ved och grilla korv och marsmelows. Skitmysigt att sitta framför brasan. Sittunderlag och varm filt att sitta på/under. Kanske inte det optimala om du bara vill innanför kjoltygen men är du intresserad av mer än bara så, så har du lätt tid att behålla byxorna på, på första dejten :tummenupp

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Säger som fabbon en gång sa: Ta dom på brösten, dom gillar det! :pannkyss

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ravetrancer skrev:
Var dig själv o visa henne vad du tycker om henne.
Käka nåt enklare att laga, kolla på en rulle o bara mysa till dt.

Orkar inte skriva mer då jag skriver på skärmtangentbordet

LYCKA TILL!!!

Mvh rejvis

Hultan skrev:
Those who can, do....those who can't, teach...

;)

var bara tvungen.. :)

Ser man på Hultan och Revis tycker samma...kanske är klyftan inte så stor ändå ?

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
David Lundin skrev:
:rofl :rofl :tummenupp

Ta med henne på utflyckt ha med ved och grilla korv och marsmelows. Skitmysigt att sitta framför brasan. Sittunderlag och varm filt att sitta på/under. Kanske inte det optimala om du bara vill innanför kjoltygen men är du intresserad av mer än bara så, så har du lätt tid att behålla byxorna på, på första dejten :tummenupp

skoteroverallen menar du väll? :rolleyes:
alldeles för kallt för att sitt ute

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...