Flört-tips!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
mp_87 skrev:
Hahaha , jäklar .. du, grabben är typ 17 bast eller nått! ( kör 125a, antar detta då.. kanske har sjutk fel? )
Jag har varit tillsammans med min flickvän i 1år o 4 mån .. jag har aldrig lagat mat till oss, aldrig druckit "vin tillsammans" eller något onödigt romantiskt.. här är det pang på som gäller, rosorna på alla hjärtans dag är en principsak som jag blir illa tvingad till! :)

Ska inte 125a-grabbarna hålla till i just 125-forumet då oxå?

Här räknar vi med att vi pratar om riktiga män och kvinnor :slicka

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
mp_87 skrev:
Hahaha , jäklar .. du, grabben är typ 17 bast eller nått! ( kör 125a, antar detta då.. kanske har sjutk fel? )
Jag har varit tillsammans med min flickvän i 1år o 4 mån .. jag har aldrig lagat mat till oss, aldrig druckit "vin tillsammans" eller något onödigt romantiskt.. här är det pang på som gäller, rosorna på alla hjärtans dag är en principsak som jag blir illa tvingad till! :)

Du är en riktig man du :rolleyes:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
mp_87 skrev:
Hahaha , jäklar .. du, grabben är typ 17 bast eller nått!
Om man drar till med en vild gissning så står 87 i ditt användarnamn för årtalet du är född och isf är du (ska fylla) 19... :7peta

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
David Lundin skrev:
Vet inte hur kallt ni har det i piteå men hade själv en aldeles lysande date på ungefär det receptet för några veckor sedan. Man får ju klä sig så man inte fryser och så får man dela lite kroppsvärme. :tummenupp

Btw: Jag hade väntat mig en sådan protest från en 08a men inte från en norrläning... :7peta

-32 just nu :3freak

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
KTM 640 sm
newstead skrev:
Om man drar till med en vild gissning så står 87 i ditt användarnamn för årtalet du är född och isf är du (ska fylla) 19... :7peta

Du behövde ingen livlina på den alltså? :tungan

Vad har det med saken och göra?
Jag förklarar bara hur det är när man är i den här åldern, ingen av mina polare har smickrat tjejer genom soltorkade tomater precis :lol

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Jag tycker moppe87 har en poäng, en tjej på 17 uppskattar kanske inte riktigt en seriös middag utan blir lyckligare av pizza och lakritsshots.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
General E skrev:
Jag tycker moppe87 har en poäng, en tjej på 17 uppskattar kanske inte riktigt en seriös middag utan blir lyckligare av pizza och lakritsshots.
Ja, kanske, men då ska han inte fråga om raggtips här.
125-avdelningen måste ju ha benkoll på hur man raggar 17-åringar.

Det var minsann tider på den tiden man slapp fixa med fisk, vitt vin o kladdig efterätt.... :gnissla

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
mp_87 skrev:
Du behövde ingen livlina på den alltså? :tungan

Vad har det med saken och göra?
Jag förklarar bara hur det är när man är i den här åldern, ingen av mina polare har smickrat tjejer genom soltorkade tomater precis :lol
Nä, jag ringde en vän :lol

Jag har oxå varit 17 en gång i tiden och även om minnet inte alltid är så bra som det borde så kommer jag ihåg en hel del från den tiden iaf. Några soltorkade tomater kommer jag inte ihåg att jag bjudit på men hade jag fått ett sånt där recept som långa farbron gav på den tiden så hade jag nog kunnat charma ner vilken jämnårig drömchey som helst i sängen i pojkrummet :hihi

Kia

Guest
Sen beor de ju väldigt mycket på var man tänker ragga nånstans...
På krogen verkar det vara standard vare sig man är 19 eller 25 att lagom full glida fram till sitt offer och kläcka ur sig: "Hej, vill du följa med mig hem och bara k*ulla lite?" Kanske ibland sagt med lite andra ord men betydelsen är alltid den samma...

Träffas man nånannanstans så kanske man har lite mer finess och fantasi på flörtandet? :7peta

Gabor

Guest
Kia skrev:
Sen beor de ju väldigt mycket på var man tänker ragga nånstans...
På krogen verkar det vara standard vare sig man är 19 eller 25 att lagom full glida fram till sitt offer och kläcka ur sig: "Hej, vill du följa med mig hem och bara k*ulla lite?" Kanske ibland sagt med lite andra ord men betydelsen är alltid den samma...

Träffas man nånannanstans så kanske man har lite mer finess och fantasi på flörtandet? :7peta

Så du menar att rakt på sak förslag inte funkar.??.... :( .

Kanske fröken kan hjälpa mig hem å se så att mina svetsningar håller ?? :)

Kia

Guest
Gabor skrev:
Så du menar att rakt på sak förslag inte funkar.??.... :( .

Kanske fröken kan hjälpa mig hem å se så att mina svetsningar håller ?? :)

Visst kan rakt på sak förslag funka om man lyckas leverera de snygg och ändå behålla stilen... :tummenupp

För egen del gillar jag mer när killen ifråga har lagt ner lite energi och fantasi för att få mig i säng. Men det är ju bara en personlig åsikt, va som sen funkar ute på köttmarknaden har jag inte en aning om... :va

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
General E skrev:
......Bonus. Från en förfest nyligen. Tjej rättar til bhn, vilket jag studerar. Hon märker att jag studerar detta och tittar upp. Jag tittar snabbt bort åt sidan samtidigt som jag dricker elegant av min öl, tyvär e jag lite full....
så handen kopplar inte att jag vänt på huvudet ---> jag häller massa öl på skjortan samtidigt som jag elegant tittar åt ett annat håll. :tummenupp
Ibland är man smidig....

Hahahahahaaa :rofl

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
grömpa skrev:
Är inte det shorts-väder om man bor norr om dalälven?? :hihi

Min poäng är att det är mysigt att grilla korv även på vintern. Du har nog en poäng i att det inte ska handla om överlevnad..

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
NSR_Martin skrev:
:D
Det där har jag funderat på, finns ju en del tjejer här så jag får väll fråga, hur reagerar/tänker ni när nån kille stirrar sig blinda på :tuttar ..? Hade jag själv varit tjej tror jag mest jag tyckte det varit roligt. :fyllisar
För tjejer lär det ju inte finnas nått roligare när en kille inte kan hålla sig från att stirra, men samtidigt vill dölja det och kommer på sig själv o tittar bort på nått helt annat :hihi

Va fan... Om hon har på sig en U-ringning ner till naveln så är det väl knappast för att hon vill dölja något? Nu är det ju inte säkert att hon har det, men OM... Så länge man bara sneglar lite uppskattande, och inte behöver haklapp så är det OK.
Alla tjejjer som inte har på sig säckväv VILL att man skall titta! Så det så.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...