Flört-tips!

Gabor

Guest
PL0J skrev:
Tack för alla sköna tips!

Men middag osv kommer det nog inte bli..så seriös är jag inte. *är ingen mästerkock heller för den delen*

Nä, målet är väl mest att se på nån skön rulle, mysa lite..och sen får man väl se vart det bär iväg.

Men aa fortsätt spotta tips! :tummenupp

Nå?? hur gick det ?? trevlig kväll ?? blir det ny dejt som gör att det går vidare.??

gabor2 skrev:
Fullträff !! Precis så här är det mer behövs inte . faaaaaaaaaaan han hinner
alltid före !Bara en sak till !Bruttor gillar att mannen tar komandot! Låt henne för gudars skull inte betala ! Var en gentleman för även om det inte blir nått så kommer hon ge dig kred till sin söta polare som du skall dejta nästa vecka :tummenupp

Du och jag är skolade i samma anda.. :tummenupp , och resultatet...score" varje gång.
Kollade lite på andra tips...ironiskt eller inte, "ta na på brösten, glo hela tiden i en urringning, tjena. Det funkar bara på de som redan bestämt sig för att dom ska ha knulla ... med vem som helst..
Sådana brudar får inte mig att bli ett dugg intresserad...desperat 2:a hands sortering....

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Gabor skrev:
Nå?? hur gick det ?? trevlig kväll ?? blir det ny dejt som gör att det går vidare.??

Du och jag är skolade i samma anda.. :tummenupp , och resultatet...score" varje gång.
Kollade lite på andra tips...ironiskt eller inte, "ta na på brösten, glo hela tiden i en urringning, tjena. Det funkar bara på de som redan bestämt sig för att dom ska ha knulla ... med vem som helst..
Sådana brudar får inte mig att bli ett dugg intresserad...desperat 2:a hands sortering....
Förjävligt att en sån PLAYER som du ens kan tänka dig brudar som 2:a sortering, är brudarna nån sorts köttmarknad för dig bara?
Score varje gång? Yeah right, när du scorar då är det kanske just 2:a sorteringen ´du menar :)

Gabor

Guest
Ravetrancer skrev:
Förjävligt att en sån PLAYER som du ens kan tänka dig brudar som 2:a sortering, är brudarna nån sorts köttmarknad för dig bara?
Score varje gång? Yeah right, när du scorar då är det kanske just 2:a sorteringen ´du menar :)

Missuppfattning, läs om , läs rätt....Du är inte ute ofta eller ??

Jag ser inte alls kvinnan som det du anspelar på. Tvärtom, och mitt "scorande" är bara seriöst, mer säger jag inte här. Hon som vet, hon vet.

Ge dig på mig, då förlorar du.. :7peta

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Researching Urringningar

Urringningar. Jag kan tala för jag har en ;) Och jag har ett "primeexample". Jag var på hojmässa i fredags. Känner hela hojmarknaden i dublin och alla dess försäljare och mekaniker så det var extra kul att gå och träffa alla på ett ställe. Jag skulle ut o svira efteråt och hade därför en urringad överdel med stort U på mig. Reaktionerna på detta var intressanta :mattias

En del karlar brydde sig inte ens om att låtsas titta bort eller vara diskreta utan hängde kvar med ögonen i bystregionen och såg ut som blodhundar som just sett en stor stek och bufflade till sina polare och grymtade något neanderthalskt :hihi

Andra var betydligt mer diskreta och kanske nickade eller lyckades iallafall kontrollera ögonen lite så att de inte enbart stirrade ner i urringningen.

Jag tycker personligen att har man en urringnings som heter duga så skall man visa den (om man vill :) det behöver ju inte hänga ut..there is a nice way of doing it).

Man får vara beredd på blickar eller kommentarer men då det blir respektlöst så är det inte kul och det är här männen separeras från grottmongon.

En man kan titta, uppskatta..kanske ge en komplimang vid ett välvalt tillfälle men kontrollera sig och uppföra sig. Ett grottmongo :lol kan inte titta på något annat, puffar till sina polare och garvar eller tror att tjejen på allvar blir upphetsad av att han ser ut som Quasimodo då han lutar sig ner o glor.

Jag blir glad om folk reagerar positivt på hur man ser ut..tyvärr känns inte den senare reaktionen positiv.

Mina två :tuttar ..cent (vad trodde ni ;))

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Gabor skrev:
Missuppfattning, läs om , läs rätt....Du är inte ute ofta eller ??

Jag ser inte alls kvinnan som det du anspelar på. Tvärtom, och mitt "scorande" är bara seriöst, mer säger jag inte här. Hon som vet, hon vet.

Ge dig på mig, då förlorar du.. :7peta
ge dig inte på folk som inte kan läsa riktigt på en söndag!!!!:)

I lose big time, sorry....

Nursey skrev:
Urringningar. Jag kan tala för jag har en ;) Och jag har ett "primeexample". Jag var på hojmässa i fredags. Känner hela hojmarknaden i dublin och alla dess försäljare och mekaniker så det var extra kul att gå och träffa alla på ett ställe. Jag skulle ut o svira efteråt och hade därför en urringad överdel med stort U på mig. Reaktionerna på detta var intressanta :mattias

En del karlar brydde sig inte ens om att låtsas titta bort eller vara diskreta utan hängde kvar med ögonen i bystregionen och såg ut som blodhundar som just sett en stor stek och bufflade till sina polare och grymtade något neanderthalskt :hihi

Andra var betydligt mer diskreta och kanske nickade eller lyckades iallafall kontrollera ögonen lite så att de inte enbart stirrade ner i urringningen.

Jag tycker personligen att har man en urringnings som heter duga så skall man visa den (om man vill :) det behöver ju inte hänga ut..there is a nice way of doing it).

Man får vara beredd på blickar eller kommentarer men då det blir respektlöst så är det inte kul och det är här männen separeras från grottmongon.

En man kan titta, uppskatta..kanske ge en komplimang vid ett välvalt tillfälle men kontrollera sig och uppföra sig. Ett grottmongo :lol kan inte titta på något annat, puffar till sina polare och garvar eller tror att tjejen på allvar blir upphetsad av att han ser ut som Quasimodo då han lutar sig ner o glor.

Jag blir glad om folk reagerar positivt på hur man ser ut..tyvärr känns inte den senare reaktionen positiv.

Men i grunden så är dom ganska lika karlarna då som du beskriver?
Förutom sättet dom visar det på....

Låter dock som att deras tankar är likadana.

Jag har säkert läst fel här med, så skäll gärna ut mig :)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mitt råd är att du ska vara dig själv och inget annat, om hon älskar dig då så kommer ni att ha en framtid tillsammans.

Om du smörar med blommor och annat så innebär det att du måste fortsätta att smöra och det är väl ok om du verkligen är den typen som vill leva så.

Att låtsas vara något som man inte är kommer bara att skapa besvikelse och missförstånd, man orkar inte spela teater hur länge som helst.

Givetvis så får man även beakta vad syftet med relationen skall leda till, vill man bara ha ett knull så är det ok att smöra, men om man siktar på att ha en livslång relation så gör man bäst i att vara sig själv, man mår helt enkelt bäst då.

För att kunna älska någon på riktigt måste man älska sig själv oxo, är man osäker på sig själv så kommer detta att speglas i relationen.

:pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Ravetrancer skrev:
Men i grunden så är dom ganska lika karlarna då som du beskriver?
Förutom sättet dom visar det på....

Låter dock som att deras tankar är likadana.

Jag har säkert läst fel här med, så skäll gärna ut mig :)

De får gärna ha samma tankar :) Det är väl bara naturligt men man kan ju ha liiiiiite finess :)

Ps jag skäller inte ut folk i allmänhet...om de inte kör som kärringar och irriterar mig :tungan

Last edited by a moderator:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
PL0J skrev:
Tjenare! Nu är det som så att imorrn ska det dejtas friskt, skall bjuda över tjej.

Läst "tejp tråden" där man fått en del smarta tips (go Långa Farbrorn :yoparty), men iaf. Tänkte höra om ni har några fler riktigt smöriga komplimanger osv på lager.
Skulle va kul med roliga tips inför dejten, allt som kan tänktas få tjejen att falla pladask för mig! :slicka

MVH
/PL0J
Vafan, det är ju vinter. Skaffa en pulka, dra iväg till en pulkabacke. Pulkaåkningen slutar med lite brottning i snön som leder till hångel och sen åker ni hem och värmer er med lite varm choklad och... (använd fantasin)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nursey skrev:

Jepp, de är till för att visas upp så då ska man inte bära tjocka polotröjjor!
Det vore ju som om en annan skulle gå omkring med pösiga byxor för att inte visa upp "bulan" :hihi

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
grömpa skrev:
skoteroverallen menar du väll? :rolleyes:
alldeles för kallt för att sitt ute
Vet inte hur kallt ni har det i piteå men hade själv en aldeles lysande date på ungefär det receptet för några veckor sedan. Man får ju klä sig så man inte fryser och så får man dela lite kroppsvärme. :tummenupp

Btw: Jag hade väntat mig en sådan protest från en 08a men inte från en norrläning... :7peta

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Nursey skrev:
Urringningar. Jag kan tala för jag har en ;) Och jag har ett "primeexample".

Nu får du gärna reda ut två saker.
1 En del cheyer tycker det är kul att "komma på" killar som spanar i urringningen. Skall man utgå från att cheyen märker att man spanar, även om jag inte märker att hon märker?? Eller är det ok att spana tills man vet att hon "kommit på" en?
(Med åren har man ju blivit ganska haj på att kolla på tuttar utan hon märker något, tror jag. :hihi )

2. How to compliment boobs? Hur gör man? Dra gärna några komplimanger som funkar som man kan fyra av vid behov. :)
Eller skall man skaffa Dave Chappelles klistermärken "You got great N.Y. boobs!" ?

Bonus. Från en förfest nyligen. Tjej rättar til bhn, vilket jag studerar. Hon märker att jag studerar detta och tittar upp. Jag tittar snabbt bort åt sidan samtidigt som jag dricker elegant av min öl, tyvär e jag lite full....
så handen kopplar inte att jag vänt på huvudet ---> jag häller massa öl på skjortan samtidigt som jag elegant tittar åt ett annat håll. :tummenupp
Ibland är man smidig....

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
General E skrev:
Nu får du gärna reda ut två saker.
1 En del cheyer tycker det är kul att "komma på" killar som spanar i urringningen. Skall man utgå från att cheyen märker att man spanar, även om jag inte märker att hon märker?? Eller är det ok att spana tills man vet att hon "kommit på" en?
(Med åren har man ju blivit ganska haj på att kolla på tuttar utan hon märker något, tror jag. :hihi )

Kan bara tala för mig själv här. Det är kul om killar reagerar positivt, dvs gillar det dom ser. Men det finns ju olika sätt att titta på. Att se ut som en sexutsvulten brunstig galning som mentalt river av BHn och inte märker (eller bryr sig) att de spanar på ett sätt som till och med en blind person två kvarter bort i ett mörkt rum skulle märka och börja flina åt är fel taktik. Men det är sällan som normala typer beteer sig så.

General E skrev:
2. How to compliment boobs? Hur gör man? Dra gärna några komplimanger som funkar som man kan fyra av vid behov. :)
Eller skall man skaffa Dave Chappelles klistermärken "You got great N.Y. boobs!" ?....

Fyra av bröst komplimanger om du känner tjejen o vet att hon skulle uppskatta det. Annars tycker jag du skall ge komplimanger om andra saker så länge :)

General E skrev:
jag häller massa öl på skjortan samtidigt som jag elegant tittar åt ett annat håll. :tummenupp
Ibland är man smidig....
Muhaha :D ..hade det varit mig du kollat på hade jag dött av skratt och gått o hämtat en handduk åt dig :hihi

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Nursey skrev:
Fyra av bröst komplimanger om du känner tjejen o vet att hon skulle uppskatta det. Annars tycker jag du skall ge komplimanger om andra saker så länge :)

Hmm... verkar vara ett evigt dilemma för oss grabbs, halvnakna :tuttar upp i ansiktet och sedan låtsas som om ingenting. :va
Jaja, får jobba vidare på min fingerspitzengefuhl.

Nursey skrev:
Muhaha :D ..hade det varit mig du kollat på hade jag dött av skratt och gått o hämtat en handduk åt dig :hihi

Skönt med självdistans! Tror faktiskt den tjejen också tyckte det var kul, men hon sade inget. :fyllisar

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
- Du har två tungt vägande orsaker till varför vi borde ses under mer lättklädda omständigheter!

- Du var mig en framåt tjej!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
General E skrev:
Hmm... verkar vara ett evigt dilemma för oss grabbs, halvnakna :tuttar upp i ansiktet och sedan låtsas som om ingenting. :va
Jaja, får jobba vidare på min fingerspitzengefuhl

Med tanke på din avatar så ser det inte ut som om du har problem att förhålla dig till bystiga damer;)

Låtsas inte som ingenting..var naturlig, men man behöver ju kanske inte grov kommentera det första man gör om man inte känner tjejen.

Annars tycker jag att dräggla öl på sig själv var en bra ide :tummenupp
Då skulle tjejen kunna gå fram o säga: lets get you out of those wet clothes :brynad (Austin Powers är kung på raggrepliker btw :tomten )

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Kerplunk skrev:
En del killar verkar ha svårt att veta var gränsen går, var med om det sist jag var ute på krogen och det kom fram en kille och greppar tag om min rumpa och frågar om jag vill följa med honom hem. Jag tyckte själv att jag var rätt tydlig med att visa att jag inte var intresserad men fem minuter senare kommer han tillbaka, tar min hand och trycker den mot hans k*k, varpå han säger: "Så här mycket vill jag ha dig, snälla, följ med mig hem". Tror den killen får svårt att hitta sig en tjej om han fortsätter ragga på det sättet... :gnissla

hihi låter som något han slagit vad om med polarna, han fick säkert några öl eller så för det där :tummenupp
sen tycker jag inte man ska bry sig så mycket om vad tjejen vill och vad tjejen kanske tycker o tänker, va dig själv och passar det inte så kan hon gå hem. du har ju alltid handen i värsta fall :fyllisar

Last edited:

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
KTM 640 sm
Långa farbron skrev:
Tack för det.

Nja uppmärksamhet och att ligga steget före så att det är genomtänkt brukar vara bra,tänk igenom vad skall ni göra tex.

Tankegång.
Laga mat...vad behövs till det OCH hur kan jag få det att bli trevligt?
Softa i soffan...hur kan jag höja mysfaktorn ?

Tex skall du bygga din egen mat så är det ju viktigt att du tänker på att hon kanske är hungig när hon kommer,gör en liten toast eller liknade och servera med ett glas vin som öppning sen kan du laga mat och ni kan prata under tiden över lite vin.

Krångla inte in dig svåra rätter utan sikta på något gott enkelt och lätt.

Kyckling går alltid hem,mitt förslag är:

Bryn kyckling lite lätt i pannan gör en röra av fetaost och soltorkade tomater,strö röran över kycklingen vips in i ugnen ett litet tag.

Koka ris,rör ner lite cream fraiche (franska örter) tärna ner lite paprika och purjolök i riset rör om och servera med en trekantstoast.

Kvinnor gillar choklad!!

Det kan du köpa någon trevlig chokladbakelse på ett konditori,som sedan serverar med tex grädde eller glass.

Smöriga komplinager är svåra då det är situations anpassat,det funkar inte med klyschor såvida hon inte vill att det skall funka.

Men standard folkvett är att säga hur fin hon är när hon kommer,ser du något extra tex att hon fixat håret lite annorlunda så kommentera detta extra.

Det skall vara ärliga och "impulsiva" komplimanger dvs tycker du att hon har snygga örhängen så säg det förklara också varför du tycker det.

Tänk på att kvinnor lägger minst 2-3 timmar på att duscha,sminka,lägga hår,byta kläder innan hon kommer till dig.

Att smöra som en tok utan anledning blir bara pannkaka.

Hahaha , jäklar .. du, grabben är typ 17 bast eller nått! ( kör 125a, antar detta då.. kanske har sjutk fel? )
Jag har varit tillsammans med min flickvän i 1år o 4 mån .. jag har aldrig lagat mat till oss, aldrig druckit "vin tillsammans" eller något onödigt romantiskt.. här är det pang på som gäller, rosorna på alla hjärtans dag är en principsak som jag blir illa tvingad till! :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy