Samt använda plural särskrivningAR, nej nu ska jag lägga ifrån mig bordet annars ryker jag."Endel"...? Det där var ju en ihopskrivning. Precis lika fel som en särskrivning. Skärpning!
Samt använda plural särskrivningAR, nej nu ska jag lägga ifrån mig bordet annars ryker jag."Endel"...? Det där var ju en ihopskrivning. Precis lika fel som en särskrivning. Skärpning!
störst problem har det dock varit i OT-forumet, det är nog kanske därför endel soms kriver i den här tråden står lite undrande till varför ens denna tråden existerar...
Samt använda plural särskrivningAR, nej nu ska jag lägga ifrån mig bordet annars ryker jag.
"Endel"...? Det där var ju en ihopskrivning. Precis lika fel som en särskrivning. Skärpning!
Heter det "EN särskrivningAR"?
Men är det rätt att banna folk för att de är mindre begåvade än andra?
Han skrev endel särskrivning, då ska väl ändå ar skrivas till. Sluta stör mig så jag inte bannas.,Heter det "EN särskrivningAR"?
sådant det bannas för vad gäller avatarer så är det för naket och och rena porravater eller försök till politiskt upprör eller rasistiska åsikter.Ska man nu börja banna folk för deras avatarer så går man nog lite för långt och intresset för SH dalar.
Men det rensar du väl bort redan i ett tidigt skede eller måste du få anmälan om det?sådant det bannas för vad gäller avatarer så är det för naket och och rena porravater eller försök till politiskt upprör eller rasistiska åsikter.
Ja, var ska gränsen dras?
"Om någon frågar en seriös fråga och får ett eller flera orelevanta svar INNAN han fått ett ordentligt svar på sin fråga måste det ju klassas som dåligt spam.
.."
jag tar bort när jag ser. i vissa fall rapporteras det in och först då tittar jag på det.Men det rensar du väl bort redan i ett tidigt skede eller måste du få anmälan om det?
Jag stör mig på inlägg med alltför dåligt språk, men brukar inte kommentera det eftersom kommentarerna om det är ungefär lika störande. Om Swedie däremot lite diskret vill rätta uppenbara fel så är jag för. Akta så att du inte råkar ändra innebörden eller tonen i inlägget bara, det vore ju inte så schysst.Varför måste man skriva och utrycka sig perfekt för att få fråga en dum fråga. Skicka klagåmål till svenskaskolan, folk här inne går ju inte på bidrag så varför hålla på, bättre att visa att det finns skillnader.
Han skrev endel särskrivning, då ska väl ändå ar skrivas till. Sluta stör mig så jag inte bannas.,
Även gud gör misstag.Fattade inte det eftersom du citerade mig.
Ja, se bara på agenthatt.Även gud gör misstag.
Ja, se bara på agenthatt.
Är väl bäst att lägga till en sådan här..
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|