fler folk e fan mer galna än man tror!

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
har säkert varit uppe innan, men fan folk e ju dumma i huvet...

men jag skratta som faan i alla fall..

www.bikt.se

4880550
jag hatar verkligen mitt hus jag bor i hatar mina grannar alla är så äckliga!
dom städar aldrig i tvättstugan när dom tvättat därför i ren protest bajsade jag i centrifugen och satte igång den vet att det var fel men det känndes skönt då!

ex 2:
5845088
Jag brukar fantisera om att döda stora mängder människor, när jag t ex. tittar på fotbollsmatcher tänker jag ofta på var jag skulle placera sprängämnen på läktaren, hur mycket som skulle behövas och hur många som uppskattningsvis skulle gå åt.
Min dröm är att lyckas med ett liknande attentat som wtc, att ta en hel skyskrapa med folk och allt i.
Jag fantiserar också ofta på hur jag skulle göra mig av med kroppen om jag skulle döda någon.
Jag tror att jag skulle vara en grymt duktig seriemördare.

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
haha denna var tokig!

"Ofta när jag står för nära andra männsikor vill jag bara slå dom rakt i ansiktet eller lägga en spark i nacken på dom - bara för att se vad som händer. Ibland kan impulsen vara så stark att jag måste anstränga mig för att inte bara göra det.
Hittills har det gått förhållande vis bra men jag är lite orolig. Kanske inte borde ha börjat med kampsport egentligen."

Therudeboy

Guest
Denna låter mysig, ska aldrig mer äta där i alla fall.

Jag jobbar på mcdonalds i nordstan. Och ofta tappar jag hamurgarna på golvet men vilje. De är ingen som märker de och ja packar sedan in dom som om ingenting hade hänt!

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
kanske dax att ge psykvården lite mer pengar!!!!! :7peta

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
"En gång när jag hade tråkigt så gick jag in till mina grannar och borstade mig i röven med deras barns tandborstar."

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
Kay skrev:
"En gång när jag hade tråkigt så gick jag in till mina grannar och borstade mig i röven med deras barns tandborstar."
Snälla, säj att du skämtar :kocko

Last edited:

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
fan,, jag har suttit o läs i två timmar i sträck, på sidan 27.

ska igenligen upp tidigt i morgon o få saker gjort, men det skiter jag i nu

psykfall 1
2219501
"när man är ute och kör bil o stannar för ett övergångsställe när människor passerar får jag alltid lust att ställa plattan i botten, köra rakt fram för att kolla hur långt någon utav dom skulle flyga om de blev påkörda... "

nån som tänker så när ni kör hoj?

psyko 2

ibland önskar jag att någon på min skola ska dö (någon som jag inte är nära) för att det ska bli sådan där mysig sorgstämning när man känner samhörighet. jag hatar mig själv jättemycket för det för det skulle ju verkligen vara hemskt om någon nära dog.

"Jag var otrogen så ofta jag bara kunde, min flickvän fick aldrig reda på nåt, när hon efter 2 år erkände att hon hade hånglat med en kille på en frankrike-resa gav jag henne så mycket skuldkänslor att jag fortfarande kan utnyttja det, sedan dess har jag fått henne att ha analsex med mig (vilket hon tidigare vägrat), betala skulder som jag dragit på mig, köpa dyra prylar till mig, och mycket annat,"

Eller så är det jag som e sjuk i huvet, har tur att ha ett kvällsjobb! men fan va roligt

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
jag har skrattat oavbrutet åt detta nu... måste vara omogen lr trött

" 4544232
jag blev lurad av föreningssparbanken, dom svinen, men jag hämnades.
Tog en tjock ostskiva och skar ut den längs kanterna efter mitt kreditkort sen gick jag ner till den fula bankomaten och körde in den. Den kom aldrig ut och reparationerna pågick i två dagar."

Räcerman

Ställer dumma frågor
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC
Den här är skön:

"41226
Jag brukar bete mig dummare än vad jag är för att jag inte pallar ta det ansvar intelligens medför."

jordan

tusenkonstnär
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
diverse
Ja det verkar som om advokat Peter Ahltin kommer snart att få flera sjuka fall att försvara. :kocko .
och du Alex 6 r va inte så jävla dum att du erkänner sånt skit(rätt åt dom) va försiktig det finns tjallare även på SH .
vilken ostsort använde du? :D

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Kay skrev:

spelar ingen roll hur mycke jag hatar ungarna.. komemr aldrig trycka upp en tandborste i röven ändå! :arsele :4skrika

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
" 7295757
Jag brukar alltid betala för få kuponger på bussen då jag tycker det är för dyrt. Betalar bara till efter första taxegränsen i Göteborg när jag ska till Uddevalla. 3 kuponger blir ungefär 19:-, mer är inte resan värd, har man vart i Uddevalla så förstår man det. Samma sak gör jag när jag åker hem. Egentligen kostar resan 11 kuponger, men vem vill betala nästan 65:- för att åka med den sunkiga bussen?

Nu har västtrafik skärpt bevakningen och jag blev påkommen av en busschaufför som stannade bussen och bad den kille som bara betalt 3 kuponger att kliva av. Jäkla idiot, hans jobb är att köra Bussen, inte leka kontrollant. Så nu är jag förbannad på Västtrafik och jag ångrar mig inte ett dugg." :lol :lol

1473219
"Jag jobbar i en videobutik och i den så har vi ett filminkast och när folk lämnar filmer i den brukar dom köra in handen för att vara säkra på att filmen åkte ner i lådan, en morgon när jag skulle tömma lådan så var det en som precis skulle lämna några filmer, när han körde ner handen genom filminkastet tog jag tag i den, jag hörde hur killen skrek till av rädsla. Jag släppte handen och skämdes och var rädd för att killen skulle komma in i butiken, jag vet tyvärr inte vilken kund det var och är rädd för att dom vet att det var jag. Det är jätte att inte veta vilken kund som tror att man är helt cp."
:rofl :rofl :kocko

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Fan alltså, skottpeng på såna här psykfall vore inte dåligt! En sjuk typ ville aptera rakblad på rutschkanor och gungor så att barnen skulle skada sig :kocko :kocko :fatta! :mad:

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Alltså. Folk måste vara mer blåsta än vad man någonsin kunnat föreställa sig :va

Ofta att jag skulle erkänna på internet att jag bland annat ollade på både gixxerns och R1:ans styre och sadel på mc mässan i helgen :3freak

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
Kännner igen min ibland :D

"Jag sitter på jobbet och tittar på filmer.
Jag chattar och surfar nätet.
Brukar också koppla upp mig remote till datorn hemma bara för att känna mig mer som hemma.
Jag jobbar nog uppskattningsvis ca 1h per dag, resten av tiden går åt till personliga intressen.
Jag hatar att jobba, men det måste juh göras för att få pengar.
Jag har tom börjat hata kunderna för att dom stör mig i mitt surfande."

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...