fler folk e fan mer galna än man tror!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
landen skrev:
Jag brukar bakåtskita mina kompisars toaletter, alltså sitta åt fel håll så det blir massa ränder som jag sedan låter vara.
Haha, schyst! :rofl

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Inte jag! Men kul va det...

En sommar jobbade jag på ett stift för svenska kyrkan, jag fick bl.a ha hand om posthanteringen, dom hade en sån här poststämpel maskin som man laddar på med pengar, det jag inte visste var att man laddar på med porto-pengar i förväg, precis som ett kontantkort så jag tryckte helt enkelt ut ett brev med 99999 kr i porto på, tänkte det kunde va tufft, dom upptäckte det alldrig. Dumma jävla kristna människor, maskinen var förövrigt laddad med 270 000 innan, ha! Jag kostade svenska kyrkan 100 000 kr, rätt åt dom.

Ångrar mig inte ett dugg, hatar kristna!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Den där hemsidan är tragisk. Orkar inte läsa mer av eländet.

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
landen skrev:
Inte jag! Men kul va det...

En sommar jobbade jag på ett stift för svenska kyrkan, jag fick bl.a ha hand om posthanteringen, dom hade en sån här poststämpel maskin som man laddar på med pengar, det jag inte visste var att man laddar på med porto-pengar i förväg, precis som ett kontantkort så jag tryckte helt enkelt ut ett brev med 99999 kr i porto på, tänkte det kunde va tufft, dom upptäckte det alldrig. Dumma jävla kristna människor, maskinen var förövrigt laddad med 270 000 innan, ha! Jag kostade svenska kyrkan 100 000 kr, rätt åt dom.

Ångrar mig inte ett dugg, hatar kristna!

Smart att du berättar om dina bedrägerier här. :tummenupp

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
landen skrev:
:tummenupp Smart att du läser dom två första orden i inlägget :7peta

Men bakåtskiten är jag skylldig till.

Jo jag läste dom, men det ändå mot förmodan skulle vara du så skulle det vara lätt att identifiera dig då du har bild på dig och skriver var du bor.

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Micke_Lindstrom skrev:
Jo jag läste dom, men det ändå mot förmodan skulle vara du så skulle det vara lätt att identifiera dig då du har bild på dig och skriver var du bor.

Du får väl tipsa lokalpolisen då ;)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
"3579770
Jag jobbar med telefonförsäljning på ett företag. Jag lurar kunder varje dag att köpa våra produkter fast dom är dyrare och krångligare än andras.

Ibland när dom inte vill köpa blir jag sur och låter otrevlig mot dom."

Jamen, det är väl just vad dom skall göra? Ingår inte detta att luras i telemarketingsjobbet?!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:
Vadå, vem har aldrig haft såna tankar? Jag brukar iofs mest ha tvångstankar om att skada mig själv. Tex "Undrar hur det känns att styra över och fronta med den där långtradaren". Tvångstankar förekommer i allas hjärnor och har inget med att man är farlig eller sjuk att göra.

Ha ha - "tvångstankar om att skada mig själv". :rofl :7peta

Tycker det är skitkul med folk som kan vara öppna och bjussa på sina "förbjudna" och "omogna" tankar. Man är inte omogen för att man har barnsliga fantasier eller egoistiska behov. Hur fan skulle det se ut om man fantiserade rationellt, städat och praktiskt? Så länge man kan skilja på fantasi och verklighet och inte skadar någon är såklart vilka idéer som helst ok.

Många som har tvångsbeteenden av det destruktiva slaget skulle testa att köra racing!

Last edited:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Chris Ash skrev:
Vadå, vem har aldrig haft såna tankar? Jag brukar iofs mest ha tvångstankar om att skada mig själv. Tex "Undrar hur det känns att styra över och fronta med den där långtradaren". Tvångstankar förekommer i allas hjärnor och har inget med att man är farlig eller sjuk att göra.
Stod det inte att läsa någonstans att du kört över din egen fot vid en start? Aha..
:D :tungan

Henken

Guest
"Jag är delvis ansvarig på ett relativt stort community. Jag har inte gjort ett så bra jobb på sistonde, p.g.a. slöhet. Ska försöka skärpa mig nu, och t.ex. svara på e-mail från användare."

Nån härifrån? :7peta

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Alex 6R skrev:
jag har skrattat oavbrutet åt detta nu... måste vara omogen lr trött

" 4544232
jag blev lurad av föreningssparbanken, dom svinen, men jag hämnades.
Tog en tjock ostskiva och skar ut den längs kanterna efter mitt kreditkort sen gick jag ner till den fula bankomaten och körde in den. Den kom aldrig ut och reparationerna pågick i två dagar."

Roligaste jag har hört, omoget men roligt... :rofl :rofl :rofl

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
sven666 skrev:
spelar ingen roll hur mycke jag hatar ungarna.. komemr aldrig trycka upp en tandborste i röven ändå! :arsele :4skrika

Det var altså inte jag... :D Det var från sidan såklart, så vi har det klart för oss :)

Dufva

Guest
2394355
Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade.

hmm..nån från sporthoj möjligtvis? :D

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...