fler folk e fan mer galna än man tror!

Therudeboy

Guest
Dufva skrev:
2394355
Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade.

hmm..nån från sporthoj möjligtvis? :D

Jag hade gissat på mavve, men han har ju ingen 90000:- hoj ;)

:rofl

Lidbrandt

utrustad
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawa Ztusen
Dufva skrev:
2394355
Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade.

Väldigt kul om det hande funnits.... :D sökte på numret...fanns inget... :7peta

eller skojja bara den fanns...men inte när jag sökte....upplagd som senaste gjorde dock... :tungan

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Lidbrandt skrev:
Väldigt kul om det hande funnits.... :D sökte på numret...fanns inget... :7peta

eller skojja bara den fanns...men inte när jag sökte....upplagd som senaste gjorde dock... :tungan
Och jag roade mig med att söka efter inlägg med felstavningen "motorcyckel" vilket inte heller gav något.. :D

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
LOL, de lär ju vara någon här som är skyldig till denna: :hihi

2935718
Jag sket på mig i bilen mitt på motorvägen och var tvungen att köra 5 timmar hem sittandes i det.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Dufva skrev:
2394355

Till insändaren:

Jag lösgör gärna bördan från dig för halva priset. Lovar att inte skratta eller nått, du kan ju dra till med att du säljer den för att köpa hus eller att du fått en unge! Det är la vad alla andra i din situation gör :yoparty

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Meissner skrev:
LOL, de lär ju vara någon här som är skyldig till denna: :hihi

2935718
Jag sket på mig i bilen mitt på motorvägen och var tvungen att köra 5 timmar hem sittandes i det.

Trodde personen från början att han skulle kunna hålla sig i 5 h eller? Klart, han kanske bara hade tänkt att släppa en brakare och insåg för sent att den var skarpladdad...fan, nu känner jag plötsligt medlidande :yoparty

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Förgöraren skrev:
Trodde personen från början att han skulle kunna hålla sig i 5 h eller? Klart, han kanske bara hade tänkt att släppa en brakare och insåg för sent att den var skarpladdad...fan, nu känner jag plötsligt medlidande :yoparty
Inte alltid man känner om det kommer blanks eller skarpt.. jag skiter på mig varje dag i tron om att det är lösskott. :brinnerup

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jag planerar mord ganska ofta... sällan på flera personer, oftast bara singelmord! tror inte det e så farligt! tycker bara att jag är kreativ :) ..blir bara rädd för mig själv när det är en speciell person jag planerar mord på :D

Har även en polare som fick reda på att en kompis hade pinkat på hans bil i fyllan, då åkte han hem till killen och sket på hans bil :tummenupp

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Alex 6R skrev:
" 4544232
jag blev lurad av föreningssparbanken, dom svinen, men jag hämnades.
Tog en tjock ostskiva och skar ut den längs kanterna efter mitt kreditkort sen gick jag ner till den fula bankomaten och körde in den. Den kom aldrig ut och reparationerna pågick i två dagar."

Så himla kul!! :lol

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
He he den skulle man då provat kanske!

Inskickat av Alex 6R

" 4544232
jag blev lurad av föreningssparbanken, dom svinen, men jag hämnades.
Tog en tjock ostskiva och skar ut den längs kanterna efter mitt kreditkort sen gick jag ner till den fula bankomaten och körde in den. Den kom aldrig ut och reparationerna pågick i två dagar."

He he många goa skratt får man då allt!
Stör mig ofta att uttagskvitto är slut,ändå är det så nya o moderna maskiner de har o nog attans tar pappret slut när man själv ska checka kontot.
Den skulle man kanske provat då som hämd ha ha ha!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
ja o vem tror ni får åka o hämta alla dessa när det slagit runt helt i skallen på dom.. :rolleyes:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
7042506
Hej
Jag är en kvinna på dryga 30 år som nyligen träffat en man, några år äldre än mej. Jag tycker allt är underbart sånär som på en sak. Min partners penis är katastrofalt liten! Jag älskar honom jättemycket men gråter ibland över hans ynkedom till penis.

Men kära nån... :hihi

1929267
Jag låtsas vara en riktig köksnazist här i vår korridor. Skriver meddelanden å klagar över att folk lämnar disk å grisar ner.

Det är bara det att det är jag som lämnar disk å grisar ner. Muahahaha!!

Totalt meningslöst?? Men rätt kul...

2460094
Det är så kul. Två av mina bekanta är ihop och båda två är otrogna.. med mig! haha... de har ingen aning om det såklart. Ibland är det kul att vara bisexuell.

Last edited:

To_Xtrem

Deals Gap
Gick med
17 Jan 2004
Hoj
Honda VFR1200F
Vad är det för fel på människorna!!?? Man blir ju fan mörkrädd...

Fast bankomaten är jävligt rolig, så jävla skönt gjort!!
Men resten av offren borde ju spärras in!

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...