jompa25
Ny medlem
Hepa filter då?
Ska ju rena allt till kuvös-luft.
Ska ju rena allt till kuvös-luft.
Du kommer inte så långt innan sladden tar slut, och rycker kontakten ur väggen.Om man köper en pax fläkt som är fuktstyrd och sätter den mellan grenrören och slutburken, sen kopplar fuktstyrnings kabel till varvräknaren så kan man ställa in den på det varvtal man vill. Sen är det bara experimentera med varvtalen så har man sen en turbo för ca 600kr som ger mellan 20-45hk beroende på hur duktigt man är på att få in varvtalet exakt rätt.
Det är egentligen rätt sjukt att det funkar, sen prislappen 600kr plus kanske 2-3 timmar i garaget, sen ett besök hos järnhandeln. kompisen fick 36hk extra när han gjorde detta så han funderar på att börja sälja konceptet för 1500kr. Någon som är intresserad ? Dom 5 första får det gratis som lite marknadsföring.
Maila honom.
bertilvonk@gmail.com
Du kommer inte så långt innan sladden tar slut, och rycker kontakten ur väggen.
Jag är jävligt skeptisk till att det där med kolfilter framför insuget fungerar men däremot har jag meckat in 8 st batteridrivna lattevispar i tanken, för som alla vet så rinner vätska bättre i en virvel. Kolla bara när ni tömmer badkaret.
Soppan bara swoooschar ner i fuggarna å jag får 17.3 extra hästkrafter efter mätningar.
Diskutionen pågår för fullt på Z om detta
http://www.zatzy.com/allmaent/347454-myten-filter-avgas-ger-haestar.html
http://www.youtube.com/watch?v=fqzlAduEsnU
när jag vill göra en omkörning men inte orkar växla ner så brukar jag dra igång lövblåsen och sätta den i insugstrattarna.
app app app.. är det mätt lateralt eller bilateralt , bi har en tendens att svinga sig åt båda håll och är därför inte pålitlig som referenspunkt
Nja det blev trilateralt vilket funkade bäst för mig i denna applikation!
Det absolut viktigaste är att lattevisparna måste snurra medsols här uppe på norra delen av jordklotet. Sålde idén till en snubbe i Australien och där sket det sig kapitalt tills han bytte polaritet på batterierna och visparna gick motsols. Faan han tappa halv effekten innan han hitta felet.
Själv så har jag ett par mytomspunnabromsladdar i fram det blev grym skillnad
//Henkan
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS