Shit-pomfrittes, den där Average skriver ju längre svar än vad jag gör
Sedan för att fortsätta att spamma...
Även den bäste kan trilla av när det ska hjuuulas. För en herrans massa år sedan satt jag bakpå polarens hoj vid ett rödljus. Plötsligt glider det upp en bil i filen brevid, fylld med bruuudar
. Liten halvmesig som man är så försöker man titta på
utan att det ska synas, tack gode gud för tonade visir
. I mina försök att titta på så mycket
som möjligt, utan att det syns att jag glor och dregglar
, så är jag inte särskilt koncentrerad på det faktum att vid står vid ett rödljus... som snart ska slå om till grönt... och jag märker definitivt inte att polaren bakom styret bestämt sig för att leka dragracekungen Byron Hines vid rödljuset.
Just när jag sitter och drömmer mig bort med immigt visir så slår ljuset om till grönt. I samma nanosekund som den gula lampan tänds dumpar polaren kopplingen vid 7'000 rpm och launchar med dagens bästa 60-fots tid.
Själv så upptäcker jag att hojen försvinner under mig. Fötterna fastnar på väg upp i polarens armhålor och jag vevar desperat med armarna för att få grepp om hans tröja (kaxig tröja utanpå skinnstället - naturligtvis).
Polarn inser rätt så omgående att miffot på bönpallen inte hade en aning om att det skulle lekas plastraket, och slår på en tokbroms... Varpå jag drabbas av akut pungbråck och chippar färg av polarns flång nya Shooohej Eddie Lawson replica
...
Brudarna i bilen brevid garvar så sött åt oss...
Det var min närmaste "ovurpa", så att säga.
2 år senare gav jag igen när jag flippade samma polares hoj... med honom sittandes bakpå... Ooh ljuva ungdom... Konstigt som f*n att man lever idag
/T
.