Flickor misshandlade

Status
Ej öppen för fler svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
maverick_750rr skrev:
Men jag vill ha stryk, jag tycker om att få stryk :)
Det finns inget så karaktärsdanande som lite kärleksfull aga. Här får du smaka:

:whip :whip :whip

Är'e nån som vill gå med i en smiskarsekt?

Last edited:

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Bingo skrev:
Är det sur-Gladh vi har här idag? Här får du lite aga:

:whip :whip :whip

Det är väl rent förunderligt att något som gör så ont gör så gott. ;)

Whip it real good.

Mnja, vet inte om jag är suuur-gladh i dag. Livet ter sig ganska skönt. Nytt jobb, hojen står utanför, solen lyser, kort sagt allt känns A-OK. I vilken annan tråd som hellst hade jag skämtat vidare med dig. Men i just denna tråd som uppvisat någrra av de sämsta sidorna hos mänskligheten får jag en något dålig smak över försöken att skämta bort det ohyggliga.

Därför får du ett kärleksfullt :fatta! tillbaka.

gladh

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
gladh skrev:
... försöken att skämta bort det ohyggliga.

Därför får du ett kärleksfullt :fatta! tillbaka.

gladh
Nä-nä-nä! Stopp och belägg. Det är skillnad på att skämta bort och att lätta upp stämningen. Få saker blir bättre av att man låter känslorna storma (ett av de få undantagen från denna regel hänger samman med länstrafikenheternas arbete - där kan man inte uppröra sig nog). Seså Gladh, slappna av. Gläd dig åt allt trevligt och fint i livet. Grattis till det nya, bra kneget. (Det var ju inte så länge sedan du beklagade dig över att vara en felutbildad lärare.) Spara nu flitigt av lönen så kan du både köpa en... en, ähum... en riktig sportbåge och ha råd att förskra den. :squid

Smisket sved. Men det sved gott! Som vanligt. :tummenupp

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ok, jag tror jag fattade poängen, men jag upfattade inte skämtet.

Spara till nyare hoj, självklart :fakta

Felutbildad lärare, fortfarande, men nu gör det inget. :crash

gladh

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Re: Re: Re: Re: Flickor misshandlade

R1 Mike skrev:
då är du faan ingen man utan en jävla ynkrygg.
jag har fått pungsparkar av tjejer så jag spyr pga jag nitat deras killar inte faan rör jag dom för det..dom är tjejer för helvete.

en brud slog mig med hammare för jag vägrade sluta slå på hennes snubbe en gång..vad hände jag tog den ifrån henne och knuffade bort henne sen gick jag därifrån..INTE faan rörde jag henne TROTS hon vevade med en hammare..

Nu ser man att det finns vissa som verkar tycka det är ok att slå tjejer "slår tjejen mig så det gör ont slår jag henne tills hon slutar"
Testa att hålla i henne eller gå därifrån iställt smartskalle..sån attityd gör mig ruskigt sne..grrr

2 st DIREKT som tycker det är ok här på Sporthoj...vad sägs om stening av dessa ynkliga individer?
ursäkta men killar som tycker man ens kan göra en tjej illa fysiskt är ok ÄCKLAR MIG!!!!

finns det fler än John Holmes, Maverick och Johanjulgran som anser att det kan vara ok att slå tjejer så säg till ,så jag vet vilka jag ska sätta skottpengar på.
Jävla nötter..nee ni är inte ens pojkar..ni är faan ynkliga små jävla sumpråttor i mina ögon..hoppas jag ALDRIG träffar nån av er..jävla kärringar.

Håll inte igen säg va du tycker istället... :tummenupp

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
Jag håller med dig red ninja, med det här rättsystemet som finns i detta land så är det synd om förövarna och inte offren. Jag kommer inte ihåg alla detaljer men för inte så länge sen så läste jag om någon ungdom som hade misshandlat en äldre dam och hon hade farit kanska illa däran, i dags pressen hade dom stora mittuppslag där dom berättade om hur misshandlaren mådde och intervjuver med hans flickvän o morsa och fan vet alla som blev indragna i historien, all tyckte så synd om honom och att det säkert inte var meningen. VA I HELVETE det är väl inte så att han bara "råkade" spöa på gumman!!!!

Om gumman stog det ett liten notis om att hennes läge var allvarligt men stabilt...

Jag säger bara det alltså att dom som håller på med våldtäkter-barn misshandel m.m dom ska fan vara glada att jag inte har kommit förbi eller något liknande när det är full fart för då skulle jag utan tvekan skada den personen mer än :finger ordentligt.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Fredrich skrev:
Mjae... Visst läser jag psykologi-böcker, men inte på den nivån.
Det är för tråkigt... Blir mycket mer intressant när vi börjar snacka
schizofreni och RIKTIGT djupa depressioner...

Nej, det där är något som Fredrik själv har klurat ut...
Ilska är en reaktion på något inom dig - det är ett skydd
när du blivit sårad. En mask för att dölja ditt verkliga jag.

Jag ser det dagligen och behöver inga böcker för det.

EDIT: Det du inte gillar med mitt inlägg är att det får dig
att framstå som svag - du pallar inte med dina egna
känslor och måste ge utlopp för dem - du använder våld.

Och därmed drar jag slutsatsen att våld tyder på svaghet.
Styrka är att kunna förlåta, inte den andra utan sig själv. Dock inte att se åt ett annat håll... Även det är svaghet.

Allt det där vet jag, jag säger ju det: JAG VILL HA STRYK!!!

Jag kom förresten på att jag sparkat en tjej i huvet så hon trilla ihop. :) En annan tjej har jag sparkat i magen så hon börja gråta och hon var 21 :)
Hmmm, har stukat en handled(kan man det?) på en annan jämngammal tjej :tummenupp
Sen har det nog inte varit fler incidenter med tjejer...... kommer kanske på fler sen, har förträngt det :rolleyes:

Jag har aldrig sagt att jag e frisk i huvet..... tror du en normal människa trimmart en 11 år gammal hoj för 150.000kr :skrämd

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Seizure Later skrev:
Maverick, på vilket sätt tror du att du kommer att må bättre efter att ha haft ihjäl en flicka som varit otrogen emot dig? Utveckla gärna det resonemanget på ett lättbegripligt sätt.

Den bästa straf för otrohet måste ju vara att lämna den som är otrogen? Det mår ju alla bättre av...

When the Day is long and the Night,
the Night is Yours Alone,
when you're sure you've had enough of this Life,
well hang on.
Don't let Yourself go,
Everybody cries and Everybody Hurts sometimes.

Sometimes everything is Wrong.
Now it's time to sing along.
When your day is night alone,
if you feel like letting go,
when you think you've had too much of this life,
well hang on.

Everybody hurts.
Take comfort in your Friends.
Everybody hurts.
Don't throw your hand.
If you feel like you're alone,
No, you are not alone

If you're on your own in this Life,
the Days and Nights are Long,
when you think you've had too much of this life to hang on.

Well, everybody hurts sometimes,
everybody cries.
And everybody hurts sometimes.

//Rapid Eye Movement

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
Skulle det vara lättbegripligt? Jag är om möjligt än mera förvirrad nu. Logik och konsekvens verkar vara två helt främmade begrepp för dig.

Tony_J

Medlem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
z900 -21
visst är allt detta för djävligt!!

Någon nämnde tv programmet "insider" då har ni alldeles säker också sett Efterlyst.
Dom har en fras som kommer efter NÄSTAN varje våldtäktsbrott... "Gärningsmannen talade svenska med brytning"
Nej jag är inte rasist är väl bäst att tillägga.

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
vad menar du silwer

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Maverick, du är körd. Oavsett hur trevlig du är i verkliga livet så har du nu gått över alla anständighetens gränser. Du MÅSTE lära dig att använda huvudet någon jävla gång, den här tråden får en ju återigen att undra vad fan du stoppar i dig mellan måltiderna.

Jag håller med R1 Mike fullt ut här i tråden
-man slår ALDRIG en tjej. Om hon skenar så kastar man ut henne eller går därifrån. Jag har till o med en kompis som stängde in kärringen på skethuset tills hon slutatade slåss och det var rät i sammanhanget. Enda undantaget är det stora starka tjejer som tränar kampsport för självförvar är varje man/kvinnas rätt. Men man ska värja sig med SÅ LITE våld som möjligt och jag har aldrig hitills träffat en tjej som jag inte kunnat värja mej emot utan våld(vad jag vet)
- En kille som slår tjejer förtjänar stryk. Jag brukar alltid annars hålla med SL men i det här fallet är det så att jag hoppas att jag har förmågan att skicka förövaren till sjukhus den dagen jag ser en kille slå en tjej.
- Har man en tjej som slåss så lämnar man henne INNAN hon lyckas provocera fram en situation dä man slår tillbaka.

Sen ska ni komma ihåg att på bland era kompisar, här på forumet ja till och med bland de som läser denna tråden finns killar som slår tjejer. Var inte naiva, se bara på Mavve.
Nu för tiden uppfostras jämlikhetens namn inte män längre utan någto mellanting. Det gör att man får en ny typ av kvinnomisshandlare dvs de som tror att man får slå tillbaka på tjejer. Jämlikhet i all ära,men vi är inte fysiskt jämlika.

Och sen har vi naturligtvis de klassiska miffona som låter tjejn betala för sin egen svaghet i vardagen.

Last edited:

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
En liten sak till: R1 Mike skrivar att han till o med blivit slagen av eb tjej med hammare, för att hon ville stoppa honom från att slå hennes kille. Det visar för min del att när hon anser att man måste använda en hammare för att stoppa misshandlen av hennes kille, så har R1 Mike redan gått alldeles för långt.

Chrille, jag har i mina yngre dagar också spöat en kille som slog sin tjej, men det leder inget vart, jag blev anklagat för misshandel och tjejen var tillbaka hos killen direkt efteråt.
Jag har i min allernärmaste familj exempel på grov misshandel av tjej, vi talar om spräcka i pannben, benbrott osv, men om jag slår ihjäl den killen, ska hans familj då ha ihjäl mig sen? Vendetta är inget trevligt och inget som hör hemma i en rättsstat.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kanske en dum fråga, men hur fasen hamnar man i en situation där man hamnar i slagsmål med/blir misshandlad av en tjej? alltså botsett från att hon försvarar sin pojkvän och sånt.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
maverick_750rr skrev:
Allt det där vet jag, jag säger ju det: JAG VILL HA STRYK!!!

Jag kom förresten på att jag sparkat en tjej i huvet så hon trilla ihop. :) En annan tjej har jag sparkat i magen så hon börja gråta och hon var 21 :)
Hmmm, har stukat en handled(kan man det?) på en annan jämngammal tjej :tummenupp
Sen har det nog inte varit fler incidenter med tjejer...... kommer kanske på fler sen, har förträngt det :rolleyes:

Jag har aldrig sagt att jag e frisk i huvet..... tror du en normal människa trimmart en 11 år gammal hoj för 150.000kr :skrämd

750RR

Är du allvarligt??? :mad:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Seizure Later skrev:
En liten sak till: R1 Mike skrivar att han till o med blivit slagen av eb tjej med hammare, för att hon ville stoppa honom från att slå hennes kille. Det visar för min del att när hon anser att man måste använda en hammare för att stoppa misshandlen av hennes kille, så har R1 Mike redan gått alldeles för långt.

Chrille, jag har i mina yngre dagar också spöat en kille som slog sin tjej, men det leder inget vart, jag blev anklagat för misshandel och tjejen var tillbaka hos killen direkt efteråt.
Jag har i min allernärmaste familj exempel på grov misshandel av tjej, vi talar om spräcka i pannben, benbrott osv, men om jag slår ihjäl den killen, ska hans familj då ha ihjäl mig sen? Vendetta är inget trevligt och inget som hör hemma i en rättsstat.

Du har rätt i vad du säger och biten om hammaren missade jag bland alla inlägg.

Det är inte vendetta jag ser efter annat än möjligtvis i fall som skulle inkludera min närmaste familj och döda är aldrig ett alternativ.
Det jag ser som det bästa i sammanhanget är rädsla. Många, inte alla, av de här killarna är så fega att när de möter en annan del av verkligheten så ger de sig av. I vårt samhälle är det inte ovanligt att en privatperson durvat upp en kvinnomisshandlare så att denne helt enkelt tagit sitt pick o pack och gett sig av.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
Kanske en dum fråga, men hur fasen hamnar man i en situation där man hamnar i slagsmål med/blir misshandlad av en tjej? alltså botsett från att hon försvarar sin pojkvän och sånt.

Det finns tjejer som är så jävulskt elaka att de kan provocera fram en situation där mannen slår tillbaka efter upprepade varianter av provokationer.

Grabben som stängde in sin tjej på dass tils hon lugna sig(för att hon inte skulle få slå sönder lägenheten igen) hade inte vett på att lämna henne. Det slutade med en polisanmälan precis som ville den dagen hon bet sig fast i vaden på honom(!!) och han av ren reflex slog för att komma loss. Det är inte bara killar som kan vara dumma i huvudet.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Det var i en TaekwonDo match samt på Ju-Jutsu träningen som det hände......
Skulle bara kolla hur ni reagerade :rolleyes: "... se bara på mavve"

provocera inte mer maverick.. du provocerar i alla trådar.. minska på det är du snäll.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...