1 ord NACKSKOTT
fyfaan får jag tag i en sån jävel ska jag faan slita huvet av honom..GRRRRRR
jag har fått pungsparkar av tjejer så jag spyr pga jag nitat deras killar inte faan rör jag dom för det..
dom är tjejer för helvete.
2 st DIREKT som tycker det är ok här på Sporthoj...vad sägs om stening av dessa ynkliga individer?
Skrämmer mig för man börjar fundera om dom misshandlar sina tjejer vilket inte skulle förvåna mig..vilket gör att det finns tjejer som lever med detta helvete...
undrar om man måste ha psykologisk utredning om man ska ha ett forum med vettiga personer...hur faan kan man tycka det är ok att nita en burd...jag fattar inte.
99% av gångerna är killen starkare än tjej och kan gå därifrån om hon skulle slå honom..eller knuffa bort henne så han kan gå iväg men tjejerhar inte det valet alltid..
utan jag har plockat killen ena va otrogen med..och förklarade lugnt för henne att det är hon som har orsakat att killen sitter i rullstol osv
90% av alla kvinnor är fysiskt mindre vilket gör att våld mot dessa sköra individer inte bör tas i bruk.
i mina ögon är det inte rätt att slåss överhuvudtaget..men i vissa lägen så vill man göra det..och grottmänniskans instinkter tar då över.
Men en kvinna kommer alltid vara en kvinna med andra ord..en ömtålig varelse.
Det här är vad du skrivit!
Ja, det är sant.
Vi lever inte i en sagovärld där kvinnorna är prinsessor men det ger ingen nån anledning att utöva våld mot nåt av könen utom i just självförsvar eller försvar av underlägsen part.
Sen finns det nåt som heter inte mer våld än vad nöden kräver, och då tänker jag mest på det där med rullstolen.
Harva runt du på din r1/vita springare i sagovärlden och rädda prinsessorna från alla drakar.