Ljungqvist
Ute på en åker och åker
Let The Good Times Roll!
Spray skrev:2296380Körkortstillståndet är fixat, teoriprovet är kirrat, uppkörningstiden bokad...
"Troligen har din sambo kunnat överföra en del av erfarenheterna av samspel ryttarinna/häst på samspelet med pojkvännen, så var lite uppmärksam på det."
Gunnar,
Kan du utveckla? Lät intressant...
Naaaaaj ingen hoj än, får vänta tills man har råd
Spray skrev:2176877Blev inspirerad av BigPhils tråd eftersom han fick så mycket hjälp med sina problem.
Hade ett prat med min sambo idag om mina planer på att ta MC kort i slutet av sommaren. Hon blev helt ställd och blev först arg, sedan lessen. Vidare deklarerade hon
1. Att hon aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att åka bakpå en motorcykel,
2. Det är vidrigt med MC åkare, eftersom det mest är gamla som kör.
3. Skinnkläder är äckliga och allra minst _Jag_ skulle passa i ett sådant...
4. Alla som kör MC har en stämpel som busar och att hon hävdade också att folk i allmänhet ser ner på MC åkare eftersom de inte brukar uppfattas som normala...? Stämmer detta föresten?
5. Jag har dålit omdömmde och skulle aldrig klara av att köra motorcykel normalt..
6. En bekant till henne jobbar som sjuksköterska...
Sedan avslutade hon med "gör det om du vill, men jag kommer vara orolig varje gång du är ute och åker".
Vad ska jag göra? Att det är farligt är ju svårt att förneka =/
Spray skrev:21768772. Det är vidrigt med MC åkare, eftersom det mest är gamla som kör.
=/[/QUOTE
Fimpa det jävla spöket genast, fattar du inte att hon fimpar dej när du blir gammal. Hon tycker ju gamlingar är äckliga!!!!
Spray skrev:2296380Körkortstillståndet är fixat, teoriprovet är kirrat, uppkörningstiden bokad...
Naaaaaj ingen hoj än, får vänta tills man har råd
Jag tänkte på att det finns teori runt hur man samspelar med hästen för att få den att göra som man vill, utföra diverse konster som man tränar dom till när man rider dressyr. Är pojkvännens upplevelse av omvärlden annorlunda än hästens ? Kanske till viss del men det finns nog en del stimuli som funkar på en kille lika bra som på en häst. En klapp på bringan när man gjort något bra och ett fast handlag med tyglarna som påminner om vem som leder när man skall in i stallet.Spray skrev:"Troligen har din sambo kunnat överföra en del av erfarenheterna av samspel ryttarinna/häst på samspelet med pojkvännen, så var lite uppmärksam på det."
Gunnar,
Kan du utveckla? Lät intressant...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |