Blev inspirerad av BigPhils tråd eftersom han fick så mycket hjälp med sina problem.
Hade ett prat med min sambo idag om mina planer på att ta MC kort i slutet av sommaren. Hon blev helt ställd och blev först arg, sedan lessen. Vidare deklarerade hon
1. Att hon aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att åka bakpå en motorcykel,
2. Det är vidrigt med MC åkare, eftersom det mest är gamla som kör.
3. Skinnkläder är äckliga och allra minst _Jag_ skulle passa i ett sådant...
4. Alla som kör MC har en stämpel som busar och att hon hävdade också att folk i allmänhet ser ner på MC åkare eftersom de inte brukar uppfattas som normala...? Stämmer detta föresten?
5. Jag har dålit omdömmde och skulle aldrig klara av att köra motorcykel normalt..
6. En bekant till henne jobbar som sjuksköterska...
Sedan avslutade hon med "gör det om du vill, men jag kommer vara orolig varje gång du är ute och åker".
Vad ska jag göra? Att det är farligt är ju svårt att förneka =/
Hade ett prat med min sambo idag om mina planer på att ta MC kort i slutet av sommaren. Hon blev helt ställd och blev först arg, sedan lessen. Vidare deklarerade hon
1. Att hon aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att åka bakpå en motorcykel,
2. Det är vidrigt med MC åkare, eftersom det mest är gamla som kör.
3. Skinnkläder är äckliga och allra minst _Jag_ skulle passa i ett sådant...
4. Alla som kör MC har en stämpel som busar och att hon hävdade också att folk i allmänhet ser ner på MC åkare eftersom de inte brukar uppfattas som normala...? Stämmer detta föresten?
5. Jag har dålit omdömmde och skulle aldrig klara av att köra motorcykel normalt..
6. En bekant till henne jobbar som sjuksköterska...
Sedan avslutade hon med "gör det om du vill, men jag kommer vara orolig varje gång du är ute och åker".
Vad ska jag göra? Att det är farligt är ju svårt att förneka =/