Aj aj aj.
De där går på Warsawa - Stockholm, om jag minns rätt med LOT.
Sjukt äckliga plan. Sjukt!
Dom nödlandade en sån här i morse, JAG hamnade mitt i utryckningen, 4 brandbilar från stationen, förutom flygplatsbrandkåren....
"Plötsligt tryckfall på 11 tusen meter" var orsaken, det var väl något fönster som lossnade, eller en dörr som trillade ut....
Det gick dock bra, förutom att folk fick lite problem med bihålorna...
Dom nödlandade en sån här i morse, JAG hamnade mitt i utryckningen, 4 brandbilar från stationen, förutom flygplatsbrandkåren....
"Plötsligt tryckfall på 11 tusen meter" var orsaken, det var väl något fönster som lossnade, eller en dörr som trillade ut....
Vad gjorde du i mitten? Släppte du inte fram dem?
Ingen som är med i 10tusenmetersklubben då?
Flygplan måste vara bland de sista ställena i världen man vill göka på...
\Masonit
Beror på var i flygplanet...
Hängde med frugan när hon skulle flyga något danskt fotbollslag/styrelse med sponsorer till Palma... flygningen sthlm-danmark var således tom på passagerare så självklart föreslog jag att vi skulle ta bakersta raden själva medans de andra satt längst fram i planet, men hon tyckte inte att idén med att pippa bland kollegorna var så lockande oavsett om de var längst fram och vi längst bak.
Men det vara bara 2 timmar kvar att flyga så man kunde hålla sig.
Dom nödlandade en sån här i morse
Eftersom jag har flygskräck så går jag inte på toaletten på flygplan.
Drog Krabi - Arlanda igår, 12 tim.
Det går bra om man låtsas som om man inte är kissnödig, man kan låtsas att det är en helt annan känsla t.ex.
Det är nog större risk att du drabbas av blodpropp om du inte dricker eller rör på dig udner så långa resor än att du skulle dö i en flygolycka. Jag känner ett par hyggligt friska människor som drabbats och i båda fallen rör det sig om samma visa: för dåligt med vatten och inte rört på sig.
Själv rör jag på mig någon gång i timmen så länge jag är vaken, dricker ett par liter vatten och flyger första klass så ofta det finns tillfälle på längre resor. Då klockade jag iofs 350,000+ miles under 2010... :skrytsmiley
Säker på det? Verkar som du har det lite tjockt i huvudet just nu...Mitt blod proppar inte, det är bara veklingars blod som gör det.
Att hålla på och röra på sig är sjukt gay också, som om man skulle ställa sig upp på kontoret och stretcha lite bara för att man suttit på sin stol ett tag.
Ingen som är med i 10tusenmetersklubben då?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|