Jag har kollat många flygplan genom åren, aldrig sett något liknande som sagt.Ser ut som ett optiskt fenomen, beroende på hur ljuset bryts i olika vinklar i förhållande till solen och horisonten.
Jag har kollat många flygplan genom åren, aldrig sett något liknande som sagt.Ser ut som ett optiskt fenomen, beroende på hur ljuset bryts i olika vinklar i förhållande till solen och horisonten.
Kanske något motorproblem som får det att sota extra mycket?Jag har kollat många flygplan genom åren, aldrig sett något liknande som sagt.
Ja låter troligtKanske något motorproblem som får det att sota extra mycket?
Ja låter troligt
Inte innan, men nu kommer de göra detFlög de över ett område där många röstar på SD?
Kanske behövs extra mycket över Stockholm..
-"..737:an klarade förvånande nog hela vägen CPH-ARN utan ett enda haveri."
Ring p1, den största behållningen med att åka bil på förmiddagen.Chemitrails.. joråsåatte. Igår morse var det mycket miljösnack på ring P1 så ringer en tant in och undrar när dessa flygplan skulle bli renare. Hon bodde ju på Södermalm och det kom ju ständigt nytt svart damm från dessa flygplan som flög över henne. Hon visste ju bestämt att det var sot från flygplansmotorerna...
Ring p1, den största behållningen med att åka bil på förmiddagen.
Fanns någon typ SD rättshaverist som ringde in ofta, blev alltid bråk med honom, detta var i den förra tiden då inget kunde sägas och Täppas och Pascalidou bestämde på ring p1.Den kommer lagom till morgonkaffet efter frukosten. Så kan man börja varje dag lite uppretad över hur korkade människor är.
Och just därför har man alltid säkerhetsbältet på och lagom åtdraget.Lite turbulens är väl inget att gnälla om?
Berätta gärna om vad du gjort och varför.Och just därför har man alltid säkerhetsbältet på och lagom åtdraget.
Ska man gå på toa så gör man det så snabbt det går, är det kö så väntar man i sätet.
Jag har varit ombord i många timmar i riktigt jävlig turbulens, med flit, och man ska inte inbilla sig att det går att hålla i sig eller ta emot om man far iväg.
Certifieringsprov div flygetyg.Berätta gärna om vad du gjort och varför.
Sitta i kö verkar dock knepigt. "Jag var först, nej jag var först"
Jag har också tänkt på det, fan händer med kaffet liksom.Certifieringsprov div flygetyg.
Man sätter sig såklart o väntar till kön är borta eller i alla fall mindre.
Största problemet är att drickat sprids ikring. Ett glas rödvin fläckar lätt ned 10 pax. Jag har provat.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|