FettSnok
96% enligt läkaren
Boeing var bra, det är MD - andan / stilen som slagit igenom. Dörrar som inte håller måttet är som taget ur DC-10 boken..
Ja fy fan. Jag har inte ens tänkt på att vara rädd i ett flygplan, men efter ditt inlägg blev jag det. ?fy fan
Den här var sjukaste, min egen print screen.Jo, på Boeing fabriken har man mer än en skruv lös...
I går kom en Boeing som skulle ha landat i norra finland hit och landade istället, den vände bara runt flygfältet i finland och flög hit, här ropade dom mayday och förklarade nödläge på grund av bränslebrist.
Den stod på backen här i några timmar innan den flög dit den skulle
View attachment 494472
Den här var sjukaste, min egen print screen.
Nej faktiskt inte, eller Jo stämmer!Det där är ju dock en drönare som ligger och snurrar
Flygplats i närheten - 1:a cirkeln håller de position för att lämna plats till inkommande, andra cirkeln påbörjas men tightas till för att de fått tillstånd att påbörja inflygning, då har man bråttom för att inte bromsa in nästa plan i könNej faktiskt inte, eller Jo stämmer!
Det var den här bilden jag sökte
Nej, det där är ett plan som strax störtar i havet, 2022-09-04.Flygplats i närheten - 1:a cirkeln håller de position för att lämna plats till inkommande, andra cirkeln påbörjas men tightas till för att de fått tillstånd att påbörja inflygning, då har man bråttom för att inte bromsa in nästa plan i kön
Aha, var det den som flög o flög på autopilot tills soppan tog slut? Då var nog cirklarna tightare än vad jag trodde, men det ser ut som det flög två varv o fortsatte ut i samma kurs så bilden måste vara fel på något sätt.Nej, det där är ett plan som strax störtar i havet, 2022-09-04.
Det här är min sista print screen från flightradar.
Det är olika zoom på bilderna.
🥹Jag tror piloterna gjort något galet under den flygningen.
Eller så har jounalisterna fantiserat ihop något som inte stämmer med vad piloten sagt.
Men vi får snart se CVR o FDR utskrifter, då vet vi.
Ser fram mot dryga 9 timmar i en Boeing imorgon.
Det är nog bara FedEx-incidenten som Boeing får svårt att komma undan.Dags igen.
Tuffa året för Boeing fortsätter – tre olyckor på ett dygn
Tre olyckor på tre olika platser – under ett dygn. Den gemensamma nämnaren är att alla var Boeingmodeller. Den tuffa starten av året för flygplanstillverkaren fortsätter att kantas av incident efter incident.www.svt.se
Dags igen.
Tuffa året för Boeing fortsätter – tre olyckor på ett dygn
Tre olyckor på tre olika platser – under ett dygn. Den gemensamma nämnaren är att alla var Boeingmodeller. Den tuffa starten av året för flygplanstillverkaren fortsätter att kantas av incident efter incident.www.svt.se
Ser ut som ett optiskt fenomen, beroende på hur ljuset bryts i olika vinklar i förhållande till solen och horisonten.Chem trails i svart, är det vanligt? Jag har aldrig sett det.
Syns inte så bra på bilden men låg kvar helt svart rök likt det brukar med vattenånga. Över Stockholm klockan 15:23 idag. Rikting ca mot sydväst
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|