Biltmore
Blood Group: Red
Haha! skön story! satt du & sneglade på dörren & pimplade whiskey hela vägen?
Turbulens är inte farligt (Om man inte flyger airbus tydligen). Det undviks mest för att det är irriterande.
Flyg in i ett rejält cumulonimbus och återrapportera sedan vad du tyckte om turbulens och dess farlighet?
(Att man sedan har väderradar ombord så man kan styra runt farlig turbulens är en helt annan femma.)
Haha! skön story! satt du & sneglade på dörren & pimplade whiskey hela vägen?
Sålänge man har hjälm och skinnställ så är det väl inget som kan hända?
Airbus är en sådan intressant flygplanstillverkare. De har haft ett par incidenter genom åren men har nog aldrig erkänt att det är något fel på deras flygplan utan att det är alltid någonannans fel...
Turbulens är inte farligt (Om man inte flyger airbus tydligen). Det undviks mest för att det är irriterande.
Ryggplatta recker!
Jag har också tänkt på det, att man egentligen absolut inte borde flyga med något som en fransman har haft chansen att sabotera. Vad får de för straff om de orsakar dödsolyckor på Air France, indragen Brie-stund under en vecka? Alla som varit på en fransk arbetsplats vet hur slöa de är, och det är garanterat samma sak på Airbus.
Boeing borde vara standard.
...
Boeing borde vara standard.
Du vet var de bygger Boeing va?
Det värsta är flygledarna som strejkar med jämna mellanrum hela tiden. Man sitter fast på marken i ett antal timmar innan man kan komma iväg igen. Häromveckan hade jag "tur". Flygledarna strejkade två dagar och en dag skulle de jobba och sedan skulle de strejka dagen efter igen.
Min flygning till Frankrike inföll på dagen då de skulle jobba. Bra som fan tänkte jag, inga förseningar så kommer man hem i bra tid. När jag anländer till jobbet den morgonen får jag reda på att de som tankar planen strejkar i Frankrike istället...
Förmodligen inte för jag hade gissat USA i första hand (Seattle?) och Kanada i andra.
Säg inte att det är i LO-borgen på Norra Bantorget
Det är möjligt att de bygger nån del i LO-Borgen, även om jag ser det som mindre sannolikt. Vad jag vet så bygger Saab i Linköping nån dörr till dreamlinern, men det är nog det närmaste vi kommer.
Seattle däremot var spiken på huvudet, men eftersom Seattle är en av de liberalaste, icke religiösa städerna i US of A så tror jag inte att du kan sitta lika lugnt och bekvämt i en Boeing som du en gång trodde.
Seattle kan för övrigt rekomenderas, en mycket trevlig del Usa med normalt funtade människor med sunda värderingar.
...
Kul att du gillar de liberala staterna i nordväst, Arnold, Palin m.fl.
Arnold bor i Cali som du vet, näppeligen nordväst. Oaktat det så är det normalt att se som en demokratisk stat, Arnold är mer ett exotiskt undantag än någont annat (på mer än ett sätt).
Vad Palin anbelagnar så skall jag villigt erkänna att jag inte vet, och inte orkar googla, på alaska. Men det känns spontant som ett ställe fullt av värsta sortens red-necks, och som sådant rimligtvis ett ärkerkonservativt ställe fullt av stollar, vilket till fullo förklarar Palins framgångar.
Har för mig det är brasilianska kärror! De är väl ganska fräscha tror jag. Det är ju långt ifrån någon rysk Tupolev!Flyger till Zürich imorgon, mellanlandning i Amsterdam. Flyger Embraer därifrån.
Tillverkas vart?
Flyger till Zürich imorgon, mellanlandning i Amsterdam. Flyger Embraer därifrån.
Tillverkas vart?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |