blizzer
Ny medlem
satt å läste på ett annat forum om folks duschvanor å måste ju kolla om hojåkare är skitigare eller renare än hästfjollor så bekänn nu hur ofta eller sällan ni duschar
Bikerbitch skrev:2583123Varannan dag räcker för mig. Trodde ni var skitiga bikers?
Mavve skrev:2583145Varför måste du alltid vara så nasty?
Nä, men det är inte helt bra att duscha varje dag faktiskt
Bikerbitch skrev:2583151Och för er som nu kanske inte hängde med så är texten ovan skriven med en liten gnutta ironi. Väl bäst man passar sig annars schmäller det direkct.
Mavve skrev:2583213Trist att det kommit till den punkten att man måste skriva såhär
SH skulle vatt som vid sommaren 2002 - minns du BB? Du höll nästan på att övningsköra och sen grillade vi i Örebro vid stugorn. Det var tider
Bikerbitch skrev:2583123Varannan dag räcker för mig. Trodde ni var skitiga bikers?
~Settan~ skrev:2583232Varannan dag räcker! Hade jag haft badkar eller massagedusch hade det blivit varje dag. Men så jävla kul är det inte och duscha, dessutom säger "de som vet" att det inte är bra att duscha varje dag (har jag hört på tv och läst på AB)
GuW skrev:2583236Jag är kanske inte riktigt så skitig som en riktig biker (dom kör ju HåDe och får mecka titt som tätt efter vägen sorry Jörgen )
Men när man meckar så hinner man ju få bikerutseende på fem minuter, så då spelar det mindre roll att man var ren som en nyfödd på morgonen.
Bikerbitch skrev:2583237Så bra, då är jag inte ensam
Att duscha är bara trevligt när man är nerkyld. Annars är det bara en såndär rutin
Bikerbitch skrev:Damn boy, mekar du med händerna eller med överkroppen?
Eller menar du att du svettas när du mekar? Vi gör ju inte sånt, svettas alltså
~Settan~ skrev:2583241Å vad du har rätt!! Precis så är det ju! Är man riktigt frusen är det gott med en skållhet dusch. Annars gör man det mest för att man inte ska lukta illa och benen inte ska sticka varandra när man ska sova.
Nä.. och gör vi mot förmodan det luktar vi bara hallon, precis som när vi skiter och fiser.
Bikerbitch skrev:2583237
Damn boy, mekar du med händerna eller med överkroppen?
Eller menar du att du svettas när du mekar? Vi gör ju inte sånt, svettas alltså
GuW skrev:2583257När jag mekar, mekar jag med hela kroppen
Jag lyckades ju tidigare i sommar med konststycket att slita loss ena bröstvårtan på en krok i garaget när jag meckade...
(den växte fast igen)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |