folks duschvanor

hur ofta duschar du

• Antal röstningar
    0

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
satt å läste på ett annat forum om folks duschvanor å måste ju kolla om hojåkare är skitigare eller renare än hästfjollor så bekänn nu hur ofta eller sällan ni duschar

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
1 gång/dag om inte annat föreskrives.................

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
1ggr per dag om det inte råkar vara träningsdag (eller bli träningsdag under dagen), i så fall kan det lätt bli 2ggr per dag. :banana

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Vanligen en gång om dagen, två eller tre gånger i veckan blir det två gånger om dagen. Japp, jag tycker om att lukta blomma:banana

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
2583123 Varannan dag räcker för mig. Trodde ni var skitiga bikers? :näsblod

Varför måste du alltid vara så nasty? :D
Nä, men det är inte helt bra att duscha varje dag faktiskt ;)

Själv cyklar jag knappt 3mil till jobbet i stort sett varje dag så jag duschar när jag anländer, sen duschar jag efter jobbet. Därefter cyklar jag hem och en timme senare duschar jag även hemma.

Jag har Dove, så jag kan göra så här :yoparty

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mavve skrev:
2583145 Varför måste du alltid vara så nasty? :D
Nä, men det är inte helt bra att duscha varje dag faktiskt ;)

Hey, jag är tjej och besitter inte så mycket hårdon på min kropp. En del av er killar kan ju fläta ihop rumphåret med resterande kroppshår. Mer hår, mer svett. Men navelluddet pillar jag ut varje dag, gäller att hålla rent i varje vrå:crash

Och för er som nu kanske inte hängde med så är texten ovan skriven med en liten gnutta ironi. Väl bäst man passar sig annars schmäller det direkct.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
2583151 Och för er som nu kanske inte hängde med så är texten ovan skriven med en liten gnutta ironi. Väl bäst man passar sig annars schmäller det direkct.

Trist att det kommit till den punkten att man måste skriva såhär :näsblod

SH skulle vatt som vid sommaren 2002 - minns du BB? Du höll nästan på att övningsköra och sen grillade vi i Örebro vid stugorn. Det var tider ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mavve skrev:
2583213 Trist att det kommit till den punkten att man måste skriva såhär :näsblod
SH skulle vatt som vid sommaren 2002 - minns du BB? Du höll nästan på att övningsköra och sen grillade vi i Örebro vid stugorn. Det var tider ;)

Ja jag minns det som igår! Det var så jekla skoj! Första mc-festen med lirare från forumet. 4 år sen. Tiden går fort när man har roligt.

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Varannan dag räcker! Hade jag haft badkar eller massagedusch hade det blivit varje dag. Men så jävla kul är det inte och duscha, dessutom säger "de som vet" att det inte är bra att duscha varje dag (har jag hört på tv och läst på AB) :mattias

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bikerbitch skrev:
2583123 Varannan dag räcker för mig. Trodde ni var skitiga bikers? :näsblod

Jag är kanske inte riktigt så skitig som en riktig biker (dom kör ju HåDe och får mecka titt som tätt efter vägen :rolleyes: sorry Jörgen :D )
Men när man meckar så hinner man ju få bikerutseende på fem minuter, så då spelar det mindre roll att man var ren som en nyfödd på morgonen.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
~Settan~ skrev:
2583232 Varannan dag räcker! Hade jag haft badkar eller massagedusch hade det blivit varje dag. Men så jävla kul är det inte och duscha, dessutom säger "de som vet" att det inte är bra att duscha varje dag (har jag hört på tv och läst på AB) :mattias

Så bra, då är jag inte ensam :)
Att duscha är bara trevligt när man är nerkyld. Annars är det bara en såndär rutin :)

GuW skrev:
2583236 Jag är kanske inte riktigt så skitig som en riktig biker (dom kör ju HåDe och får mecka titt som tätt efter vägen :rolleyes: sorry Jörgen :D )
Men när man meckar så hinner man ju få bikerutseende på fem minuter, så då spelar det mindre roll att man var ren som en nyfödd på morgonen.

Damn boy, mekar du med händerna eller med överkroppen?
Eller menar du att du svettas när du mekar? Vi gör ju inte sånt, svettas alltså :näsblod

Last edited:

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Bikerbitch skrev:
2583237 Så bra, då är jag inte ensam :)
Att duscha är bara trevligt när man är nerkyld. Annars är det bara en såndär rutin :)

Å vad du har rätt!! Precis så är det ju! Är man riktigt frusen är det gott med en skållhet dusch. Annars gör man det mest för att man inte ska lukta illa och benen inte ska sticka varandra när man ska sova. :D

Bikerbitch skrev:
Eller menar du att du svettas när du mekar? Vi gör ju inte sånt, svettas alltså :näsblod

Nä.. och gör vi mot förmodan det luktar vi bara hallon, precis som när vi skiter och fiser. :yoparty

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
~Settan~ skrev:
2583241 Å vad du har rätt!! Precis så är det ju! Är man riktigt frusen är det gott med en skållhet dusch. Annars gör man det mest för att man inte ska lukta illa och benen inte ska sticka varandra när man ska sova. :D
Nä.. och gör vi mot förmodan det luktar vi bara hallon, precis som när vi skiter och fiser. :yoparty

Ja precis. För lukta illa vill man ju inte göra och så måste man ta till hyveln ibland så att det inte växer igen på sina ställen. Iochförsig värmer det nog gött på vintern, men det är ingen ursäkt. Det finns varma kläder för vintriga dagar.

Bifogat

• maten3.jpg
    maten3.jpg
    14.8 KB · Visningar: 32

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bikerbitch skrev:
2583237

När jag mekar, mekar jag med hela kroppen :tummenupp

Jag lyckades ju tidigare i sommar med konststycket att slita loss ena bröstvårtan på en krok i garaget när jag meckade...
(den växte fast igen)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
GuW skrev:
2583257 När jag mekar, mekar jag med hela kroppen :tummenupp
Jag lyckades ju tidigare i sommar med konststycket att slita loss ena bröstvårtan på en krok i garaget när jag meckade...
(den växte fast igen)

En krok i garaget.. när du mekade? Ehum. Du får se till att sätta fast kroken ordentligt om du ska hänga i den sådär som folk gör ibland.

Skämt åsido, aj helvete vad det måste ha gjort ont..!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln