Filen är korrupt så filen verkar ej fungera. Kameran går ej att ladda så den är säkert finito också. Däremot så sover jag gått på Diazepam-tabletter. Lite skillnad mot svensk medicinering!
Så sant som det är sagt! Jättetråkigt det som hände och innerst inne är det tungt efter alla förberedelser. Men skam den som ger sig! Har jag slitit såhär hårt så ska det inte sluta här
Tack så mycket! Resten SKA ordna sig med lite möda.
Operationen i underarmen vid armbågen verkar ha gått jättebra. Såret är rengjort och ser snyggt ut. Helt blåslagen och mörbultad arm dock! Hojen är som den är men det var kul så länge det varade! Ska lämna in den till Funbike när jag kommer hem så får doktor Ragnar kolla på den.
Tack så mycket!
Jag kollade på skinnstället och det ser ut som om något vasst har skurit ett långt snitt i lädret. Kanske har en vass sten eller dylikt legat precis där jag har landat och skurit upp både skinnstället och armen. Kirurgen verkade göra ett snyggt jobb dock med att sy ihop det, men jag tänker åka till akuten direkt när jag kommer hem till Sverige för att få det dokumenterat och få det kontrollerat på hemmaplan.
Tack så mycket!
Ja verkligen. Jag är väldigt tacksam över att det inte blev värre än vad det blev!
Tack! Vi får hålla tummarna. Risken är att jag missar en eller två deltävlingar i år dock. Väldigt mycket är väldigt osäkert just nu!
Tack snälla! Jag mår hyfsat, men samtidigt så får jag smärtstillande så jag känner mig nog bättre än vad jag egentligen mår. Typ stukad nacke med uttänjda senor och skadade ligament som fäster i nackkotorna, men operationen i underarmen vid armbågen verkar ha gått jättebra! Hojen är ganska illa därtill.
Här har du den
Jag låter en hel del vara osagt i skrivande stund. Det får komma allt eftersom. Jag är på hyfsat gott humör och planerar min roadracing-framtid så gott jag kan. Min 1290 går att starta men mycket är trasigt.
Hahahaha SKVALLERBYTTA!! Akta så jag inte höjer priset på framdäcket imorgon
Ja verkligen. Men nu är kanske årets krasch avklarad. Jag kanske behöver ta ett steg bak nu för att kunna ta två steg framåt. Men i slutändan så tror jag att det kommer bli bra det här!
Tack tack! Det var ju typiskt men nu gäller det att blicka framåt! Stundtals känns det här väldigt väldigt VÄLDIGT tungt, och stundtals så känns det som att det här är startskottet på en nystart.
View attachment 428371