Enligt Svemos kalender så ingår den i Rookie Cup, den som körs ihop med NM, där svenska Cupen är inbjuden... Eller rätta mig om jag har fel. Planerar ju semestern
Helt klart! Då kommer du vara mitt mål ännu en gång! Större bana men större hoj för mig också, så ska vara snabbast ändå
Är det bra?
Är det bra?
Det har fått lite varierade betyg, det de flesta verkar ha problem med är laddtiderna, så har du möjlighet så kör det från SSD. Det gör jag, och laddtiderna är inte värre än i andra spel (förutom att man måste trycka vidare en gång mitt i laddningen av någon oerhört dum anledning)
I övrigt är det ganska snarlikt MotoGP-spelen från samma tillverkare, om än lite mer arkadigt.
Ljudet i motorerna som inte är en rad4 är inte helt vettigt, men det är åas ett av väldigt få spel där man kan köra skapligt varierade hojar.
Känslan i hojarna är olika med så det är lite småskoj att byt runt lite.
Vad gäller att kunna anpassa hojarna så hittar man rätt snart till den bästa uppgraderingen och köper den rakt av direkt till alla hojarna man köper, så hela den aspekten av spelet hade kunnat göras bättre, men den finns där iaf.
Sååå...Fordons tråd blir en "recensera tv-spel tråd"?
När ska du växa upp och börja rejsa Ulvis?
Idag är det äntligen körning på schemat! Tärnsjö idag, och stockholms skogar imorgon
View attachment 425974
Alltså, vi måste reda ut vad du har för anknytning till Tärnsjö, jag har själv tillbringat många nätter där i väntan på bättre tider.....
... sen har jag en bra vän som jag lärde känna i i norra Texas, men som bor i typ Täby som kommer där ifrån med. En grym racer... men TÄRNSJÖ liksom, det är inte stort inte.
Da kommer jeg bort og sier hei.
Og ser på de store gutta kjøre.
View attachment 426436View attachment 426437
View attachment 426438
View attachment 426439
View attachment 426440
Ragnar på Funbike sliter för fullt med min motor nu, tillomed sent på kvällen långt efter arbetsdagens slut Det skall han ha hatten av för!
View attachment 426441View attachment 426442
Bland annat så kommer utgående axel (med mera) att bytas ut och då kommer problemen med växlar som hoppar ur, och falska frilägen, vara borta
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|