Lou siffer
officiellt lammkött
20 varv kva, då hitta bbc treamern jag titta på ochstängde den... jag som bunkrat med chips pizza å läsk.
Nej jag e inte avis, inte alls, du har mer plats i garaget med allt där än jag har i min lgh utan möbler, du har ett garage, du har en projektor i garaget medans jag inte har en tv hemma..F1 i verkstaden är la najs?
Nej Hamilton.
Hamilton blev uppflyttad till tredje plats (ska lasa mer om varfor truli blev nedflyttad)
Tänkte just fråga.
Har inte hängt med.
Är det några Finnar med och fightas om tätpositionerna i år?
Honda måste känna sig jävligt duktiga efter att under hela 2008 satsat på 2009 års bil och sedan bara ge upp när "krisen" slår till. Snacka om att slänga pengarna i sjön när man utvecklar en bil, åt Brawn GP i princip, som sedan får Mercedes motor istället för Hondas egna. Slutresultatet blir att de äger alla sönder och samman...jag hade iaf känt mig rätt dum om jag suttit i Hondas F1 styrelse.
Att Ross Brawn har skillz visste man redan men att det skulle gå såhär bra trodde jag aldrig.
Honda/Brawn utvecklade det mesta förutom motorn, redan när Brawn tog över som chef i Honda i slutet av 2007 så sa man att 2008 var skitsamma och att man siktade på 2009. Jag säger inte att Mercedes motorn är skit, absolut inte men en bra motor gör verkligen ingen vinnarbil.aa men hur vet vi att det hade gått så bra för honda.. jo okey honda utvecklade en jävligt bra aerodynamik men motorn var inge bra. Brawns nya motor de satte in i hondas kaross har ca 42 mer hästkrafter plus den dära jävla defusen som sitter i baken, ska bli kul att se vad domen blir den 14 april..
amen sluta.. håll inte på och hejja på små brittiska dagisbarn.. hehe
jo trulli vart nedflyttad pga omkörning när säkerhetsbilen var ute.. AJABAJA
..
Kul att en annan sitter med Canal Digital
6an eftersänder väl,iaf utomeuropeiska loppen.
Ska bli intressant att se om brawnbilarna håller undan ett helt race oxå och inte bara under kvalet.
Själv håller jag en liten tumme för Kubica,kanske kan stöka till det för dom i morgon.
Tror dom skulle visa motogp-testet i morgon på viasat motor kl.13,blir nog en bra dag.
Äntligen börjar motorsäsongen!
Henrik
Och alla finnar behagligt långt bak i resultatlistan. Trevligt.
Vet du när 6:an eftersänder loppen Ett jäkla skit detta, var så bra när det gick direkt
Sitter oxå med Canal digital via kabel och det är inga problem att få viasat sportprogrammen nu...Kul att en annan sitter med Canal Digital
Samma här, har Anal Digital och Viasat motorSitter oxå med Canal digital via kabel och det är inga problem att få viasat sportprogrammen nu...
Honda/Brawn utvecklade det mesta förutom motorn, redan när Brawn tog över som chef i Honda i slutet av 2007 så sa man att 2008 var skitsamma och att man siktade på 2009. Jag säger inte att Mercedes motorn är skit, absolut inte men en bra motor gör verkligen ingen vinnarbil.
Grymt gjort av Brawn iaf. Först gör han Ferrari till en mästarbil på 90-talet från att ha vart rena skiten och nu detta. Killen är skillad.
Orgasm?Har för mig att det bara var en sammandragning på tv6.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|