Lone Sleeper 86
Ny medlem
Så sant så
Håller 200 gånger hellre på en tysk än en finne utan talförmåga.Heja på en tysk?!? Nädu nån måtta på dumheterna får det vara..
Ne hurså? Du är väl knappast italienare för du höll på Biaggi? Jag kan hålla med om att han skulle behöva en kurs i PR men att köra F1 bil gör han bättre än resten.Är du finne?
Håller 200 gånger hellre på en tysk än en finne utan talförmåga.
Bra sagt!! Han (valmers) är kanske italienare , jag tror att han är bara avundsjuk....Ne hurså? Du är väl knappast italienare för du höll på Biaggi? Jag kan hålla med om att han skulle behöva en kurs i PR men att köra F1 bil gör han bättre än resten.
/N
Ja, det är väl "den svenska avundsjukan", som alla rikspuckon brukar skriva om.Jag tror inte att en F1 stall kräver att du pratar bra , det är ju väl viktigast hur snabb man är ...eller har jag helt fel??? Kom igen nu pucko , du är bara avundsjuk ....varför skulle jag prova RR ? Jag vet mina gränser och att köra RR , nej du, jag är alledes för dålig på det.
Men du kan ju fortsätta leka Rossi och alla andra stora grabbar , sen kan du ju väl leka i sandlådan mellan varven .
Man håller inte på en finne. Så är det bara.Ne hurså? Du är väl knappast italienare för du höll på Biaggi? Jag kan hålla med om att han skulle behöva en kurs i PR men att köra F1 bil gör han bättre än resten.
/N
Man håller inte på en finne. Så är det bara.klart man håller på landsmännen hellre än nån jävla surkålsfjant!
tom så man tycker rött börjar bli lite snyggt, men när kimi vinner vm så är det han som vinner och inte ferrari för mig.
Man håller inte på en finne. Så är det bara.
Otroligt nog sprängde inte finnen motorn, iallafall. Det var oväntat.Idag ser det inte ut som Finnpekka vinner i alla fall....Blir nog högst troligt Alonso....
Nä e man ryss så håller man inte på finnar det förstår jag sen vi utklassade ryssarna 10 mot 1 i vinterkriget syftar dock inte på nåns nationalitet här i forumet utan bara så där på en almänn princip vad ankomer sport så får man väll hålla på vem man vill tycker jag, (glimten i ögat människor det är bara sport och gjort för underhållning... hm eler kanske inte)
Knappast. Finnpekka vinner inte VM oavsett.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|