snobben
stunt4life
kanske blir fler olyckor!!
Knarkat nu igen MikkE? Inte bra vettüMikkE skrev:KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI
KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI
KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI KIMI
rougie skrev:Värre Schumi klubben här..
Heja Kimi & McLaren
McB skrev:Synd att de kortade ner loppet, annars hade det med all säkerhet blivit en dubbelseger för Ferrari. Kimi hade aldrig kunnat hålla Bari bakom sig i ytterligare två varv.
Lokke skrev:Snacka inte schiiiit nu!
Iceman Räikkönen skulle ha hållit Barre bakom sig ända tills barre åkt ut eller fått soppatorsk.
Lokke skrev:Snacka inte schiiiit nu!
Iceman Räikkönen skulle ha hållit Barre bakom sig ända tills barre åkt ut eller fått soppatorsk.
John Holmes skrev:Yeah right,,, Du kollade inte loppet va?
chrille-r1000 skrev:Schumacher liksom Rossi är bäst
Jag har hållit på Michael Schumacher sen han var ny i F1
Väldigt kul att F1 har infört ett super pole kval system. Tycker att dom borde göra så på moto gp oxå.
Thulin skrev:
Fast, får vi en svensk i Formel 1 kvittar det i vilket stall, jag kommer att råheja på honom ändå.
Macho Woman skrev:Tyvärr tror jag att tillförlitligheten blir ett problem när McLaren lanserar sin nya bil. Kimis förarskicklighet kan nog ändå räcka till att ge honom andraplats i mästerskapet. Kimi är en förartalang utan dess like. Jag lovar att äta upp mina trosor om hans placering blir sämre än en andra!
Dee_cati skrev:*numera kan man ju dessutom bara satsa på vinst på ferrari och oddsen är 1.25 eller dylikt, trist som fan*
John Holmes skrev:Kan man ens satsa stålars på F1 längre? Det vart väl en hel del snack efter A1 förra året...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|