Vad är det för skillnad på motogp och superbike ?
Utan å va expert svarar jag att skillnaden är att moto gp är prototyp hojar medan SB är moddade gat hojar
Vad är det för skillnad på motogp och superbike ?
Gat Hojiar, någon Malaisisk RR hjälte tror jag..Vem är gat hojar?
Vem är gat hojar?
Hur funkar höns när dom producerar ägg egentligen? Ploppar det bara ut matägg ur dom utan att tuppen besudlat dom?
Hur funkar höns när dom producerar ägg egentligen? Ploppar det bara ut matägg ur dom utan att tuppen besudlat dom?
Vad i hela friden är ett dubbelglas-visir?
Jag hade en sån när jag körde 125a. Det var en tommy. Uvex gjorde oxå hjälmar med dubbla glas. Fast det var 25 år sedan. Har inte sett några på senare tid.
Finns att köpa till min hjälm.
Kikade efter spegelvisir och hittade det. Kostade mindre än ett vanligt ofärgat visir, så det lär ju vara något kasst.
De som gjordes förr var dubbla visir som satt i en plastram. Hjälmfan immade aldrig igen.
Påstod aldrig att det var fel, bara sorgligt.
Varför e de alltid fritt i skymda kurvor? Såfort man får fri sikt ligger mötande trafik likt ett pärlband för att avta lagom te nästa kurva ... Smalt problem på hoj men firmabilen me 1,6 diesel behöver allt lite sträcka för å komma om såskoppen som blockerar vägen framför
Eddie?
Alltså, det här är pinsamt, men ibland förstår jag inte sporthojs-språk... Kan någon översätta / tolka budskapet åt mig?
Saken är den att en söndag då jag och maken var och åkte bana, fick jag lust att testa bönpall på bana, och eftersom jag ändå hade utrustningen på mig, så var det bara att hoppa upp och hänga med några varv. Efter att jag blivit avsläppt så fick jag kommentaren att jag satt 'som en ryggsäck'. Ska jag skämmas eller inte? Min förare var ivf nöjd, sa att det knappt hade märkts att jag var med. Mao, det var så som han vill ha det, vilket iaf är det viktigaste.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|