Lindén
Slutkört!
Älskar du mig.
Tycker du jag e vacker.
Älskling jag drack bara 1 öl.
Listan kan bli oändlig
Tycker du jag e vacker.
Älskling jag drack bara 1 öl.
Listan kan bli oändlig
Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt)
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär?
Fortsätter på soda-stream-temat. Vad händer om man häller i smaken och sen kolsyrar? Sprängs flaskan? Vad händer om man skulle fylla en hel flaska med koncentrat och sen kolsyra?
Hur kan det vara olagligt att inte använda bilbälte men lagligt att köra mc?
varför är det olagligt att köra mc utan hjälm men bil får man köra utan hjälm? finns väl hårda delar i bilen också som skadar huvudet rejält!
finns många bilar som rullar ute på våra vägar som inte har airbag!
Sant!
Men tror nog att du löser ekvationen om du tänker till varför det e bra o ha en kruka på knoppen om man sitter utanför ett ramverk
Om inte annat skyller vi på moderaterna o kristdemokraterna
Enkompisintejag...tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer...
Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt)
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär?
tror att det var jörgen som ahde någon förklaring på det där... Att det skulle härstamma från gayporrfilmer där man ville visa att båda grabbarna faktiskt fick utlösning och att det inte bara var fejkstön... Och så var väl fejan ett lämpligt och väl synbart ställer jämfört med alternativen. Jag vet inte riktigt, kan ju inte direkt påstå att jag har alltför mycket erfarenhet av gayporrfilmer... Men det är iallafall nåt i den stilen jag fått höra och jag tyckte att det lät ganska vettigt just då. Låter det inte vettigt nu så är det antagligen för att jag inte minns exakt vad som sades...
Du måste ha sett minst 1000 filmer för att få fram den statistiken. Respect.
Flera ggr har det hänt att jag tagit ut pengar från bankomaten och tagit mitt kort och gått, men glömt att ta pengarna.
Var tar pengarna vägen?
Jo, nog dras de från mitt konto, men är "penga-luckan" öppen till nästa person kommer så att den såledels kan ta mina pengar eller stängs luckan direkt och att mina pengar hamnar i bankens system?
Hur testar man kondomer, egentligen, och hur vet man att de man inte har testat uppfyller de krav som de testade gör?
Det svämmar över /sprutar ut. anslutningen är nog inte riktigt så tät/kraftig att det kan sprängas, men kletigt blir det ju iallafall...
Det där kan jag inte minnas att jag sagt eller ens diskuterat. P -rullar är inte min påse.
Man säljer ju bara de testade fattar du väl!
Precis!
Man provk***lar alla kondomer och efter nio månader är de som klarat
testet färdiga att skickas ut till kunderna.
Det var så jag menade. men du tycks ha varit den enda som fattade det!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|